جدید‌ترین موبایل‌های سامسونگ تا سال ۲۰۲۲

جدید‌ترین موبایل‌های سامسونگ تا سال ۲۰۲۲
  • 1400/10/30
  • ملیکا امامی
  • 0

جدید‌ترین موبایل‌های سامسونگ تا سال ۲۰۲۲

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ در طول سال تعداد بسیاری از موبایل‌های سامسونگ را ارائه می‌دهد، پیدا کردن جدید‌ترین و بهترین موبایل‌های سامسونگ اکثرا سخت بوده است. سامسونگ ده‌ها مدل در سری‌های مختلف دارد که شما می‌توانید با هر بودجه‌ای موبایل مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

Galaxy Z Fold

Galaxy Z Fold2 بلاخره جایگزینی پیدا کرد. اینکه جایگزینی پیدا کرده است به این معنی نیست که دیگر جز یکی از بهترین موبایل‌های سامسونگ نیست، جایگزین آن در یکی از لیگ‌های خاص خود است.   Galaxy Z Fold3در ۱۱ آگوست به صورت رسمی معرفی شد و پیش سفارش‌ها از همان روز شروع شد، قرار بر این است که در ۲۷ آگوست ارائه شود. سامسونگ بهبودهای عمده‌ای در دستگاه ایجاد کرده است. صفحه نمایش روکش  ۶/۳اینچی ۲۹ درصد روشن‌تر است و صفحه نمایش تاشو ۷/۶ اینچی نیز روشن‌تر است. هر دو پنل دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند. نمایشگر داخلی نیز دارای دوربین زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی است. همینطور این اولین موبایل‌های هوشمند تاشو سامسونگ است که از قلم S پشتیبانی می‌کند. Galaxy Z Fold3 به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده است.

همینطور اولین موبایل هوشمند تاشو است که دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX8 است. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر است.

قیمت موبایل Galaxy Z Fold 3 از ۱۷۹۹ دلار شروع می‌شود و نسبت به نسل قبلی خود ارزان‌تر است. این گوشی در رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی فانتوم، سبز و نقره‌ای به بازار ارائه می‌شود.

 

Galaxy Z Flip

سامسونگ، Galaxy Z Flip را با ارائه ۳Galaxy Z Flip دنبال کرده است. این دستگاه در تاریخ ۱۱ آگوست با ارائه در تاریخ ۲۷ آگوست رونمایی شد. این گوشی تاشو با قیمتی که دارد، به سرعت به یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل می‌شود. صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی Super AMOLED یک پیشرفت خوب و بزرگ است برای اینکه حال می‌تواند متن‌های بیشتری را ارائه دهد. این به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که بدون استفاده کردن از دستگاه با برنامه‌ها واکنش نشان دهد.

صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی تاشو همچنین روشن‌تر از مدل قبلی خود است و همچنین مانند ۳Galaxy Z Flip ضد آب است. سامسونگ با Snapdragon 888 همراه با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، عملکردی در سطح پرچمدار به آن داده است. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی f/2.4 است. موبایل Galaxy Z Flip3 یکی از ارزان‌ترین موبایل‌های هوشمند سامسونگ است. این موبایل در رنگ‌های زیادی از جمله مشکی فانتوم، سبز و اسطوخودوس وجود دارد.

سامسونگ همچنین Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition را به بازار عرضه کرده است. در ابتدا به مشتریان در بازار این امکان را می‌دهد که از بین ۴۹ ترکیب رنگ مختلف برای Galaxy Z Flip 3 انتخاب کنند. بقیه چیزها دقیقاً مشابه مدل معمولی است.

 

Galaxy Note

ماه آگوست، ماه Galaxy Note است. این بار قرار است سامسونگ دو عدد از موبایل‌های خودش را نشان دهد. اکنون Galaxy Note 20 و Galaxy Note20 اولترا به طور رسمی ثبت شده‌اند و آماده پیش خرید است. آنها از ۲۱ آگوست به فروش می‌رسند. تفاوت‌های عمده‌ای بین این دو مدل وجود دارد. Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 اولترا دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی مسطحFHD+  و صفحه نمایش ۶٫۹ اینچیQuad HD+  منحنی با نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتز هستند. اولی اسلات کارت microSD ندارد در حالی که دومی دارای اسلات کارت است. هیچکدام از شارژ فوق سریع ۴۵ واتی پشتیبانی نمی‌کنند، در عوض حداکثر ۲۵ وات شارژ می‌شوند. در حالی که Galaxy Note20 اولترا ساختار فلزی و شیشه‌ای را که پیشتازان سامسونگ با آن آشنا شده‌اند حفظ کرده است، Galaxy Note 20 تنها دارای یک بدنه پلاستیکی است. این می‌تواند غافلگیر‌ترین تصمیم امسال سامسونگ باشد، علاوه بر این که نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز را در گوشی کوچک‌تر ارائه نمی‌شود.

آنها همینطور از چیپست‌های Exynos 990/Snapdragon 865+ استعمال می‌کنند که Note20 تنها ۸ گیگابایت دارد در صورتی که Ultra از پیکربندی رم ۱۲ گیگابایتی و همینطور تا ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌ سازی استفاده می‌کرد.

 

Galaxy S

سامسونگ از خط تولید پیشتازان مورد انتظار خود برای سال۲۰۲۱  رونمایی کرد. جدیدترین موبایل‌های سامسونگ در مجموعه Galaxy S اکنون Galaxy S،  Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra هستند. هر سه موبایل بسته به منطقه از چیپست Exynos 2100/Snapdragon 888 استفاده می‌کنند. سامسونگ گزینه‌های رم و فضای ذخیره سازی متفاوتی را در انواع مختلف ارائه می‌دهد. صفحه نمایش از نرخ تجدید تطبیقی پشتیبانی می‌کند و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. سامسونگ همینطور طراحی را با محفظه دوربین Contour Cut جدید تغییر داده است که حس کلاسیکی را به دستگاه می‌بخشد. با این حال، حافظه قابل ارتقا را از بین برده است، بنابراین هیچ اسلات کارت microSD در کل مجموعه وجود ندارد. Galaxy S21 اولین و کوچک‌ترین موبایل از موبایل‌های دیگر است. دارای صفحه نمایش تخت ۶٫۲ اینچی FHD+ است.

سامسونگ پشتی پلاستیکی را جایگزین پشتی شیشه‌ای در این دستگاه کرده است. تنظیمات دوربین آن شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 12، ultrawide مگاپیکسلی f/1.8 عریض با OIS و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو f/2.0 با OIS و زوم ۳ برابری است. یک دوربین جلوی دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد. گلکسی اس ۲۱ در فضای ذخیره سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم در دسترس است. سامسونگ به Galaxy S21+ یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ۶٫۷ اینچی FHD+ داده است. همینطور دارای یک صفحه تخت است اما پشت آن به جای پلاستیک شیشه قرار دارد. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین مشابه Galaxy 21S است. همینطور در ظرفیت‌های ذخیره سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. Galaxy 21S+ نسبت به مدل قبلی خود باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت کمی بزرگ‌تر دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *