سایتم را خودم طراحی کنم یا برون سپاری کنم؟

سایتم را خودم طراحی کنم یا برون سپاری کنم؟
  • 1400/11/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آیا قصد دارید کسب و کار آنلاین داشته باشید؟ لازم به ذکر است به دلیل کسب و کار آنلاین دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که می‌تواند درآمد شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم  مواردی که یک کاربر باید برای راه اندازی کسب و کار آنلاین بداند را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم در این صورت کاربران بعد از مطلع شدن از این موارد  و استفاده از مشاوره رایگان طراحی سایت می‌توانند با دید باز و آگاهی کامل برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید در این مقاله شما با مقوله برون سپاری طراحی سایت دلیل برون سپاری طراحی سایت مزایا و معایب برون سپاری طراحی سایت به طور کامل آشنا خواهید شد. شایان ذکر است بدانید که مطالعه این مقاله می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی کسب و کار شما بگذارد و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برون سپاری طراحی سایت چیست؟  

این سؤالی که از متداول‌ترین سؤالاتی است که افراد با ورود به کسب و کار آنلاین مطرح می‌کنند، توجه داشته باشید که  یک فرد تمام تخصص‌ها را ندارد در نتیجه اگر شما طراحی سایت را بلد نیستید دلیل نمی‌شود برای طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین اقدام نکنید. در واقع شما می‌توانید از یک متخصص برای طراحی سایت استفاده نمایید که به این مسئله برون سپاری پروژه گفته می‌شود. لازم به ذکر است بدانید که برای برون سپاری پروژه باید با طراح سایت مورد نظرتان که می‌تواند تیم، شرکت و یا شخص باشد قرارداد ببندید و موارد مهمی مانند حق فسخ قرارداد، تعهد در تحویل پروژه، نحوه پرداخت، پشتیبانی و بسیاری از موارد دیگر را در قرارداد قید کنید. در مجموع شما با استفاده از مشاوره رایگان طراحی سایت می‌توانید نسبت به تمام این موارد اطلاعات کامل به دست بیاورید.

چرا طراحی سایت را برون سپاری کنیم؟

برای برون سپاری طراحی سایت دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند هر فرد را قانع کند که طراحی سایت را برون سپاری نماید. اگر شما یک شرکت داشته باشید مطمئناً در شرکتتان متخصص در امر طراحی سایت ندارید و پرسنل شما تخصصی در طراحی سایت نخواهند داشت به همین دلیل زمانی که شما برای طراحی سایت شرکتی اقدام کنید نیاز به نیروی متخصص دارید که بتواند یک سایت با رعایت تمام قوانین سئو و ui و ux انجام دهد. شایان ذکر است بدانید اگر بخواهید یک طراح حرفه‌ای را استخدام کنید باید هزینه زیادی را پرداخت نماید که این مسئله از نظر مالی برای شما به صرفه نیست، از سوی دیگر نیروی کار فنی که طراحی سایت شرکتی را به صورت حرفه‌ای انجام دهد هیچ وقت استخدام نمی‌شود چون می‌تواند به صورت دورکاری درآمد چشم گیری داشته باشد. البته این مسئله به نفع کارفرما هم است زیرا شما به راحتی می‌توانید با هزینه کمتر پروژه طراحی سایت شرکتی را برون سپاری کنید.

معایب برون سپاری طراحی سایت چیست؟

 

معایب برون سپاری طراحی سایت چیست؟

برون سپاری طراحی سایت دارای معایب می‌باشد که ما قصد داریم در این بخش اطلاعاتی نسبت به این مبحث در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است بدانید که اگر با یک تیم یا شخص غیر حرفه‌ای برای طراحی سایت قرارداد بندید مطمئناً با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد که یکی از این مشکلات می‌تواند تأخیر در زمان تحویل باشد. همانطور که میدانید در هنگام عقد قرارداد زمانی برای تحویل پروژه معین می‌شود ( این زمان با توافق طراح و کارفرما تعین می‌گردد) و شما مبلغی را در ابتدای کار پرداخت می‌کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر فردی که پروژه را به او سپرده‌اید طراح سایت حرفه‌ای نباشد پروژه را با تأخیر تحویل می‌دهد. از سوی دیگر احتمال سرقت ایده وجود دارد. در برخی از مواقع مشاهده شده کارفرما با یک شخص که در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کند قرارداد بسته است اما به جای اینکه سایت را برای کارفرما طراحی کند ایده او را به سرقت برده است.

آخرین مسئله‌ای که قصد داریم به آن اشاره کنیم عدم توانایی فریلنسر است، همانطور که میدانید وب سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با کمترین هزینه با فریلنسرها همکاری کنید. در نظر داشته باشید که برخی از آنها توانایی کافی برای طراحی سایت ندارند و اگر شما پروژه طراحی سایت را به فریلنسرهای غیر حرفه‌ای واگذار کنید مطمئناً با چالش مواجه می‌شود زیرا آنها نمی‌توانند خواسته‌های شما را عملی کنند. در نهایت به این نکته توجه کنید که اگر از مشاوره رایگان طراحی سایت استفاده نمایید با هیچ‌کدام از این مشکلات مواجه خواهید شد. از سوی دیگر بهتر از این نکته را هم متذکر شویم که ما بخشی از مشکلات برون سپاری را بیان کردیم در نتیجه با استفاده از مشاوره رایگان طراحی سایت می‌توانید از تمام این مشکلات مطلع شوید و از وقوع آنها جلوگیری کنید.

اگر طراحی سایت را برون سپاری کنم چه مزایایی دارد؟

برون سپاری طراحی سایت دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای طراحی سایت فروشگاهی یا سایت‌های دیگر به سراغ گزینه دورکاری می‌روند. در گام اول بهتر است بدانید که برون سپاری طراحی سایت باعث کاهش هزینه می‌شود، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه برون‌سپاری هزینه‌ها را کاهش می‌دهد؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است بگوییم که اگر شما بخواهید یک نیرو استخدام کنید مطمئناً با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوید برای مثال باید ماهیانه برای نیرو استخدام شده حق بیمه پرداخت کنید، از سوی دیگر باید حقوق ثابت برای او در نظر بگیرید و بسیاری از مشکلات دیگر که نیاز به گفتن آن‌ها نیست اما اگر با یک تیم یا شخص حرفه‌ای برای طراحی سایت قرارداد ببندید هیچ گونه از این مشکلات را تجربه نخواهد کرد. از سوی دیگر سرعت انجام پروژه به شدت افزایش پیدا می‌کند.

برون سپاری طراحی سایت

در ادامه بهتر است ذکر کنیم که اگر شما برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید و بخواهید تمام محصولات را در سایت قرار دهید مطمئناً باید از نیروهایی که به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند استفاده کنید، در این صورت شما می‌توانید در کمترین مدت زمان تمام محصولات خود را در سایت آپلود کنید. توجه داشته باشید که با برون سپاری طراحی سایت می‌توانید یک سایت حرفه‌ای تحویل بگیرید و در غیر این صورت می‌توانید قرارداد را فسخ کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که تیم‌های حرفه‌ای ضمانت بازگشت وجه می‌دهند، در صورتی که شما از پروژه رضایت نداشته باشید و طراح نتواند خواسته‌های شما را برآورده کند می‌توانید مبلغ پرداخت شده را از طراح ‌سایت پس بگیرید.

مزایای طراحی سایت توسط وحید امیرپور چیست؟

وحید امیرپور یکی از طراحان سایت باسابقه است که در طراحی انواع سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین تجربه فراوانی دارد، در نتیجه می‌تواند تمام خواسته‌های کارفرما را در طراحی سایت عملی کند. این نکته را در نظر داشته باشید که وحید امیرپور دارای نمونه کارهای داخلی و خارجی است، از سوی دیگر در هنگام تحویل پروژه، وب سایت را دقیقاً زمان مقرر شده در قرارداد به کارفرما تحویل می‌دهد. شایان ذکر است بدانید بعد از پایان پروژه می‌توانید به راحتی از پشتیبانی قوی تیم ایشان استفاده کنید. البته موارد دیگری همچون ضمانت بازگشت وجه، آموزش رایگان و بسیاری از آیتم‌های دیگر را هم وحید امیر‌پور به کارفرمایان ارائه می‌دهد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره رایگان طراحی سایت برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین پرسود اقدام کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *