بهترین بازی‌های iOS (ژانویه ۲۰۲۲)

بهترین بازی‌های iOS (ژانویه ۲۰۲۲)
  • 1400/11/7
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین بازی‌های iOS (ژانویه ۲۰۲۲)

امروزه بازی‌ها برای گوشی‌های جدید مانند بازی‌های iOS در حال افزایش هستند، همچنین برای بازی کردن گوشی آیفون یکی قوی‌ترین گوشی‌ها است. در اپ استور بیش از یک میلیون برنامه برای آیفون وجود دارد، با این حال گزینه‌های بازی در آیفون تقریبا نامحدود است. اما پیدا کردن برخی از بهترین بازی‌های آیفون همیشه آسان نیست، همه‌ی برنامه‌هایی که در کتابخانه عظیم بازی اپل است ارزش پول و وقت شما را ندارند.

خوشبختانه ما مرتب سازی برنامه‌های بازی در فصل بهشت را بر عهده گرفته‌ایم تا شما بتوانید از بهترین برنامه‌های آیفون استفاده کنید. با این حال، اگه به دنبال یک بازی معمولی  match، که یک بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه و چند نفره MMORPG)) است، یا یک بازی Battle Royale هستید، می‌توانید به لیست ما که در آن بهترین بازی‌هایی که در دستگاه آیفون خود خواهید دید نگاهی بیندازید، آن بازی‌ها حتی روی iPad کار خواهند کرد.

اکثر این بازی‌ها باید روی هر آیفونی که iOS 15 را اجرا می‌کند، که شامل گوشی‌هایی تا آیفون ۶ اس می‌شود، کار می‌کنند. مشترکین کتابخانه بازی‌های اپل که ما فکر می‌کنیم دارای جواهرات کافی برای توجیه قیمت عضویت است، باید انتخاب‌های ما را از بهترین بازی‌های Apple Arcade بررسی کنند. می‌توانید از بازی‌های اندروید هم بازدید کنید تا ایده‌ بیشتری داشته باشید زیرا بسیاری از آنها برای آیفون در دسترس هستند.

 

Genshin Impact

ممکن است بحث‌ها راجب این بازی کم شده باشد، ولی Genshin lmpact  هنوز هم یک بازی پرطرفدار بسیار خوب و گیم پلی عالی است. این برنامه شمارا به چالش می‌کشد تا خواهر یا برادر گمشده خود را در دنیای ناشناخته Teyvat پیدا کنید. اما واقعاً، وقتی کوه‌هایی برای بالا رفتن، دریاچه‌هایی برای شنا و سر خوردن وجود دارد، به راحتی می‌توان به سرعت در مسیر راه افتاد. از میان طیف وسیعی از شخصیت‌های متنوع انتخاب کنید، از قدرت عناصر استفاده کنید و از جلوه‌های بصری فوق‌العاده به نمایش درآمده لذت ببرید.

 

Everdale

از سازندگان کلش آف کلنز اوردیل می‌آید، پادزهری برای مشاجره‌ها و جنگ‌های مداوم بسیاری از سازندگان شهر مبتنی بر تلفن همراه است. در دنیای Everdale، مبارزات بین شهرها ممنوع است، بنابراین شما می‌توانید شهر خود را به دلخواه خود بسازید و توسعه دهید. به روستاییان خود مهارت‌های جدید بیاموزید، اقتصاد خود را ایجاد کنید، با دهکده‌های اطراف تجارت کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. این یک تجربه خنک است و هیچ یک از استرس‌هایی که بازیکنان دیگر برای خون شما تلاش می‌کنند نمی‌تواند ایجاد کند.

 

 Beatstar

بازی‌های ریتم بیت یک ژانر کلاسیک هستند و مدت زیادی است که ما یک بازی واقعاً خوب را دیده‌ایم. Beatstar دقیقاً همین است، آهنگ‌های موسیقی برتر را با گیم ‌پلی ساده (اما اجباری) ترکیب می‌کند. وقتی که بلوک‌ها در نوار پایین صفحه جای می‌گیرند، آن را لمس کنید و رگه‌های خود را ایجاد کنید. خواننده‌ها برای باز کردن آهنگ‌های جدید و به چالش کشیدن دوستان خود به ضرب و شتم نمرات خود را ساده شروع می‌کنند. ولی با بازی بیشتر، چالش برانگیز‌تر می‌شود.

 

Rollercoaster Tycoon Touch

بازی کلاسیک PC و RollerCoaster Tycoon Touch برای آیفون است. تم موضوعی غیرواقعی خود را با طرحی ترن هوایی، جفت کردن سفرهای هیجان انگیز با جاذبه‌های دیگر و راه اندازی مکان‌های غذا و نوشیدنی بسازید. تم خود را در طول بازی تغییر دهید. خلقت خود را به بهترین و بزرگ‌ترین تم بزرگ تاریخ تبدیل کنید و بازدیدکنند‌گان بیشتری را جذب کنید، این بازی رایگان است اما برخی تراکنش‌ها دارد که باید خریداری کنید.

 

The wanderer: Post_Nuclear RPG

The Wanderer: Post-Nuclear RPG یکی دیگر از بازی‌های معروف در زمینه بایر هسته‌ای، چیزی شبیه به یک نامه عاشقانه به محیط است. بازمانده آخرالزمان هسته‌ای را بازی کنید و در زباله‌ها سرگردان شوید و برای زنده ماندن منابع جمع آوری کنید. در طول بازی می‌توانید تصمیم بگیرید، دوست و دشمن پیدا کنید و مسیر خاص خود را در جهت شخصی خود پیش ببرید. هر بار که بازی را شروع می‌کنید، نقشه تصادفی است و شما یک سگ دریافت می‌کنید. چه کسی می‌تواند به آن نه بگویید؟

 

The Lord of the Rings

The Lord of the Rings: War در دنیای غیر واقعی محبوب تالکین اتفاق می‌افتد و شما را به جای تیمی از سرزمین میانی قرار می‌دهد. با تیم‌های دیگر برای یک حلقه جنگ کنید، فرمانده‌های جدید را استخدام کنید و حتی حلقه قدرت خود را ایجاد کنید. زمانی که تیمی را می‌سازید و ارتش بزرگی را ایجاد می‌کنید، مقدار زیادی از سرزمین‌های میانه برای جستجو در دسترس است. این بازی کاملا رایگان است اما برخی تراکنش‌های کوچک دارد.

 

Pokemon Unite

بازی‌های پوکمون، پلتفرم‌های موبایل را تحت تاثیر قرار می‌دهند و Pokémon Unite بخش بزرگی از دلیل این امر است. این یک بازی میدان نبرد ۵ به ۵ است که در آن با تیم خود، کار می‌کنید تا بیشترین امتیاز را بدست آورید. مطمئن شوید که پوکمون‌های شما با Holowear شیک هستند و حرکات جدید شگفت انگیزی را در نبرد انجام دهید. این کراس پلتفرم است، بنابراین می‌توانید با پخش ‌کننده‌های سوییچ و اندروید بازی کنید و اگر در مسائل مالی سخت‌ گیر باشید، هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

 

Tiny lsland Survival

بازی بقا معمولا شبیه به یک بازی کلاسیک هستند، اما خیلی کم میشود بازی‌هایی را پیدا کرد که مخصوص موبایل ساخته شده باشند، بازی Tiny Island Survival جز بازی‌‌های بقا است که روی صفحه نمایش اتفاق می‌افتد. این جزیره بسیار کوچک است و فقط از بالای صفحه نمایش تا به پایین امتداد دارد. با وجود اینها همه، مقدار زیادی در آن جزیره کوچک جمع شده است و چیزایی که برای زنده بودن لازم است شما در اختیار دارید. همچنین چند شگفتی دیگر که در فصل‌های کوتاه بسیار فوق العاده است، رازی دارد که باید آن را پیدا کنید و یک وقت کش عالی می‌تواند باشد.

 

Fallout Shelter

این بازی مدتی از لیست ما دور بود اما انقدر خوب بود که مجبور شدیم او را برگردانیم. کاملاً بر خلاف هر بازی Fallout که قبلاً ارائه شده بود، Fallout Shelter شما را به جای یک رهبر خزانه قرار می‌دهد، که از آخرالزمان هسته‌ای دور شده است. زمان کاوش در زمین‌های بایر فرا رسیده است و زندگی مهاجران شما قربانی‌ای است که مایلید انجام دهید. از آنچه از دنیای بیرون باقی مانده است جمع آوری کنید و خزانه خود را بسازید، ساکنان خود را ایمن نگه دارید (خوب، همانطور که می توان انتظار داشت) و به آرامی برخی از عناصر تمدن را به سرزمینی بی قانون بازگردانید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *