خودرو اقساطی تحویل فوری + کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو

خودرو اقساطی تحویل فوری + کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو
  • 1400/11/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برخی‌ها آنقدر به دنبال آگهی‌های خودرو اقساطی تحویل فوری گشته‌اند و راه به جایی نبرده‌اند، که دیگر بی خیال خرید خودرو جدید شده‌اند و همه چیز را به گذر زمان موکول کرده‌اند.

در حالیکه تجربه ثابت کرده است در کشور ما تعلل برای خرید چیزی جز اینکه قیمت آن را چند برابر کند و مشکلات مالی بیشتری به خریدار وارد کند، هیچ دستاورد دیگری ندارد.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید خودرو دارید، در روزهای منتهی به پایان سال تصمیم خود را عملیاتی کنید و دل خوش به اتفاقات آن طرف سال نمانید. زیرا اتفاقات با ربط و بی ربط زیادی وجود دارد که در نهایت می‌تواند بر بازار خودرو تاثیر بگذارد و قیمت ماشین را چندین برابر کند.

چرا خرید خودرو اقساطی را نباید به تاخیر انداخت؟

فروش اقساطی خودرو

کسانی که اصرار دارند تا هرچه زودتر طرح خودرو اقساطی تحویل فوری را پیدا کنند، به خوبی می‌دانند که هر روزی که انجام یک تصمیم مالی بزرگ به تاخیر بیفتد، چند صد هزار تومان ضرر کرده‌اند.

تورم اقتصادی در کشور ما بیداد می‌کند و قیمت‌ها بی ضابطه دستخوش تغییر می‌شود. در چنین شرایطی هر روز که بگذرد قدرت خرید پول کاهش پیدا می‌کند و مخارج زندگی بالاتر می‌رود. به عنوان مثال قیمت یک کیلو سیب زمینی در اسفند ۹۹ اگر ۶هزار تومان بود، امروز و آخرین ماه‌های ۱۴۰۰ دو برابر شده است و بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

این یک مثال ساده بود تا بدانید که قیمت هیچ چیز از ثبات برخوردار نیست. بنابراین کسی که به دنبال خودرو اقساطی تحویل فوری است به خوبی می‌داند که هیچ تضمینی وجود ندارد که ماشین ۲۰۰ میلیونی امروز در فروردین ۱۴۰۱، با افزایش قیمت مواجه نشود و به ۲۵۰ میلیون تومان نرسد.

به همین سبب است که تاکید داریم اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو دارید، تعجیل کنید و کار امروز را به فردا واگذار نکنید.

چرا تحویل فوری در خرید اقساطی خودرو مهم است؟

خودرو اقساطی تحویل فوری اگر نباشد، هیچ ارزش و اهمیتی نخواهد داشت. کسانی که به دنبال خرید قسطی خودرو هستند، دو دسته‌اند. دسته اول کسانی هستند که تا کنون ماشین نداشته‌اند و با توجه به اهداف مختلف قصد خرید خودرو دارند.

این افراد یا کارمند هستند، یا دانشجو و یا بیکار. در واقع کسانی هستند که با خرید اقساطی خودرو قصد دارند مسیر رفتن به محل تحصیل یا کار خود را تسهیل کنند و یا با استفاده از ماشین جدید برای خودشان کسب و کاری راه بیاندازند.

دسته دوم هم افرادی هستند که ماشین داشته‌اند و با خودرو اقساطی تحویل فوری می‌خواهند یک ماشین مدل‌ بالاتر را از آن خود کنند. چون خودرو قبلی احتمالا به خرج افتاده بود، هزینه تعمیر و نگهداری آن زیاد بود و مصرف سوخت آن نیز بالا رفته بود.

در حالت اول، فردی که تا کنون ماشین نداشته احتمالا پس‌اندازی را اندوخته است تا به عنوان پیش قسط بپردازد و یا وامی را دریافت کرده است. به هر حال تحویل فوری برایش مهم است، زیرا این فرد برای رفت و آمد دچار مشکل است و یا می‌خواهد هر چه زودتر کسب و کارش مانند عضویت در آژانس تلفنی یا تاکسی اینترنتی را از سر بگیرد.

در حالت دوم هم فرد، خودرو قبلی خود را فروخته و خودرو اقساطی تحویل فوری به او کمک می‌کند تا هزینه جانبی مانند هزینه ایاب و ذهاب نپردازد.

بنابراین تحویل فوری در طرح‌های اقساطی یکی از مهم‌ترین شروط است. فروشندگان با درک اینکه این اصل چقدر برای خریدار اهمیت دارد، تلاش می‌کنند تا روی زمان تحویل بسیار مانور دهند و تاکید کنند.

اما واقعیت این است که تعداد کمی از مجموعه‌ها، خودرو اقساطی تحویل فوری را رعایت می‌کنند. بسیاری از مجموعه‌های لیزینگی غیر مجاز در هنگام تحویل خودرو، مشتری را بسیار آزار می‌دهند و ماشین را به عنوان گروگان نگه می‌دارند تا پول بیشتری از خریدار بگیرند.

بنابراین واجب و ضروری است که دقت کنید با چه مجموعه‌ای وارد معامله می‌شوید.

برای خرید اقساطی خودرو سراغ چه مجموعه‌ای برویم؟

فروش اقساطی خودرو

برای خرید اقساطی خودرو سراغ مجموعه‌ای بروید که تمامی خواسته‌های شما را به بهترین شکل پاسخ دهد. این تصور را که شما باید خودتان را با شرایط فروشنده وفق دهید، کنار بگذارید و فراموش نکنید که حق، همیشه با مشتری است.

خودرو اقساطی تحویل فوری اولین شرطی است که فروشنده باید متعهد شود که به آن وفادار بماند. زمان تحویل خودرو نباید به تعویق بیفتد و اگر فروشنده این امر را به اما و اگر موکول کرد، زیر بار معامله نروید.

مساله دیگری که باید به آن دقت کنید، دریافت رسید محکم در برابر پولی است که می‌پردازید. تمامی وجوه پرداختی شما باید با مهر و امضا و تاریخ، رسید شود و یک نسخه قابل دفاع به شما تحویل داده شود تا هر اتفاقی که افتاد بتوانید از مراجع قانونی پیگیری کنید که فلان مقدار پول پرداخت کرده‌اید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی مجموعه‌های معتبر در بازار خودرو مانند سایا خودرو در برابر پولی که شما به آن‌ها می‌پردازید، سند خودرو را به نام مشتری ثبت و به وی تحویل می‌دهند. این امر بیش از اینکه یک تبلیغ عالی برای فروشنده است ثابت می‌کند که یک مجموعه تا چه حد مشتری مدار است و اساس فعالیت خود را بر مبنای اعتماد به خریدار بنا نهاده است.

مساله دیگر در خودرو اقساطی تحویل فوری این است که برخی مجموعه‌ها از قبل مشخص می‌کنند که شما باید فلان مقدار تومان با عنوان پیش پرداخت بپردازید و ماهانه رقم مشخصی را قسط بدهید.

پر واضح است که شرایط همه خریداران و شغل آن‌ها یکی نیست و این قوانین خشک دسترسی بخش قابل توجهی از مردم با طرح‌های فروش اقساطی خودرو را از بین می‌برد. پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که شرایط مالی شما را کاملا درک کند و اجازه دهد با هر میزان پیش پرداختی بتوانید در طرح‌های خودرو اقساطی تحویل فوری آن شرکت کنید.  حتما اکنون با خود می‌گویید: آخر مگر اصلا چنین مجموعه‌ای وجود دارد که با شرایط مالی ما راه بیاید و توان اقتصادی ما برایش مهم باشد؟!

بله! وجود دارد! سایا خودرو یکی از همان مجموعه‌هاست.

شرایط فروش اقساطی سایپا از سوی سایا خودرو

خودرو اقساطی تحویل فوری

محصولات سایپا همیشه طرفداران بی‌شماری در بازار ایران دارد، علت این مساله را باید در کیفیت ساخت، توان فنی، محدوده قیمتی مناسب، رونق در بازار فروش سایپا دست دو وکارکرده و هزینه نگهداری پایین این محصولات جستجو کرد.

البته که باید نقشی هم برای خدمات پس از فروش این کمپانی در محبوبیت تولیداتش در نظر گرفت.

تقاضا برای خودرو اقساطی تحویل فوری محصولات سایپا به قدری بالا است که سایا خودرو  هراز چند گاهی به درخواست کاربران طرح ویژه فروش محصولات این کمپانی را در دستور کار قرار می‌دهد و شرایط اقساطی سایپا را اعلام می‌کند.

این مجموعه در تازه‌ترین طرح خود تولیدات سایپا را با شرایط زیر عرضه کرده است:

  • تحویل فوری
  • ثبت سند به نام خریدار
  • امکان خرید اقساطی محصولات سایپا با کمترین پیش پرداخت
  • فروش قسطی سایپا با اقساط بلند مدت
  • ارایه مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره
  • فروش تمامی محصولات پر طرفدار سایپا از پراید، تیبا، ساینا و انواع کوییک گرفته تا شاهین و چانگان
  • فروش محصولات سایپا با قیمت واقعی

شرایط فروش اقساطی گروه بهمن توسط سایا خودرو

محصولات گروه بهمن همواره به زیبایی ظاهری، شیک بودن کابین و جادار بودن شهرت داشته است و استقبال بی‌نظیر مردم از طرح‌های خودرو اقساطی تحویل فوری فیدلیتی و دیگنیتی سندی بر این ادعاست.

کسانی که قبلا مشتری سایا خودرو بوده‌اند، هر گاه که قصد داشته باشند ماشین خود را تعویض کنند یا ماشین جدید بخرند، هرگز سراغ مجموعه دیگری نمی‌روند، بلکه از سایا خودرو درخواست می‌کنند تا ماشین مورد علاقه‌شان را با شرایط ویژه عرضه کند.

با توجه به نزدیک شدن به سال نو، شمار درخواست کاربران برای فروش اقساطی گروه بهمن بالا گرفت و مدیران فروش سایا خودرو را بر آن داشت تا در قالب طرح‌هایی ویژه، فروش خودرو اقساطی تحویل فوری محصولات گروه بهمن را در دستور کار قرار دهند.

به موجب این طرح علاقمندان به تولیدات با کیفیت خودروهای گروه بهمن می‌توانند با شرایط زیر اقدام به خرید خودرو مورد علاقه خود نمایند:

  • خرید خودرو با قیمت واقعی و حاشیه سود منطقی
  • دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید
  • تنظیم قراردادهای شفاف توسط سایا خودرو
  • تحویل فوری تمامی محصولات گروه بهمن
  • ثبت سند خودروهای گروه بهمن به نام خریدار
  • امکان خرید محصولات گروه بهمن با کم‌ترین پیش پرداخت
  • تعیین مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت بر اساس توان مالی خریدار

کلام آخر

اگر قصد شرکت در طرح‌های خرید خودرو اقساطی تحویل فوری را دارید، زمان را از دست ندهید. سایا خودرو در کنار شماست تا بتوانید با بهترین شرایط خودرو مورد علاقه خود را تهیه کنید.

فرقی نمی‌کند که چقدر سرمایه دارید و ماهانه چقدر حقوق می‌گیرید، با صرف کم‌ترین پیش پرداخت می‌توانید در طرح‌های اقساطی شرکت کنید و با توجه به توان مالی خود مبلغ اقساط را تعیین کنید.

برای استعلام قیمت روز خودروهای تولید داخل و نیز خودروهای خارجی و اطلاع از جزییات طرح‌های فروش خودرو اقساطی تحویل فوری همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید. ضمنا شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *