آیفون تصویری و هر آنچه درباره آن باید بدانید : تکنما شاپ

آیفون تصویری و هر آنچه درباره آن باید بدانید :  تکنما شاپ
  • 1400/11/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آیفون تصویری از تجهیزاتی کاملا ضروری برای هر ساختمانی محسوب میشود و حتی تصور اینکه یک ساختمان بدون درب باز کن تصویری باشد در دنیای مدرن امروزی غیر ممکن است. شاید در گذشته بود و نبود آیفون تصویری با توجه به ساختار ساختمان ها چندان اهمیتی نداشت اما در حال حاضر و با گسترش آپارتمان ها و ساختمان های بزرگ چند طبقه دیگر نبود آن امکان پذیر نیست. آیفون تصویری که در ابتدای ورود خود به صنعت ساختمان سازی تنها از چند قابلیت ساده مانند باز کردن درب و انتقال صدا و تصویر بهره میبرد امروزه با پیشرفت تکنولوژی با امکانات متعدد بیشتری راهی بازار میشود و البته از لحاظ کیفیت صدا و تصویر نیز قابل قیاس با نسل قبلی درب باز کن تصویری نیست. چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ کیفیت، آیفون تصویری نسل جدید بسیار بهتر از مدل های قدیمی عمل میکنند.

آیفون تصویری

مانیتور آیفون تصویری

آیفون تصویری از بخش های مختلفی تشکیل میشود که یک بخش آن مانیتور و بخش دیگر پنل آیفون تصویری است. البته قطعات دیگری نیز برای نصب آیفون تصویری نیز به کار گرفته میشود که شما به عنوان خریدار نیازی به شناخت آنها ندارید و تنها نصاب با آنها سر و کار دارد. مانیتور آیفون تصویری در واقع بخشی از درب باز کن است که در داخل منزل نصب میشود و همگی نیز با آن آشنایی داریم. در ابتدای ورود آیفون تصویری تنها نوع ساده ای از مانیتورها تولید میشد که صفحه نمایشگری سیاه و سفید با ابعاد کوچک داشتند و یک کلید نیز برای باز و بسته کردن درب بر روی آنها تعبیه شده بود. یک گوشی دهنی نیز بر روی مانیتور آیفون تصویری وظیفه ارسال و دریافت صدا را بر عهده داشت. اما امروزه صفحه نمایشگرهای به مراتب بزرگتر و با کیفیت تصویر و صدای بسیار بالاتری تولید میشوند. مانیتور آیفون تصویری که در حال حاضر برای خرید موجود هستند از صفحه ای تمام لمسی و یا کلیدی برخوردارندکه البته این کلید ها نیز لمسی هستند. مانیتور های تمام لمسی دیگر هیچ کلیدی بر روی خود ندارند و شما با لمس کردن صفحه میتوانید از امکانات آن و همچنین باز و بسته کردن درب بهره مند شوید. اما مانیتورهای کلیدی اینگونه نیستند و تنها کلیدهای آن به صورت لمسی طراحی شده اند که شما با فشردن آنها میتوانید از امکانات مانیتور بهره مند شوید. امکانات متعدد و گوناگونی بسته به برند و مدل نیز به مانیتور آیفون تصویری افزوده شده اند که از چشمگیرترین آنها میتوان به ارتباط داخلی و ثبت عکس و ویدئو در حافظه اشاره نمود.

پنل آیفون تصویری

یکی دیگر از اجزای آیفون تصویری که همانند مانیتور از اهمیت زیادی برخوردار است و با پیشرفت های چشمگیری نیز مواجه بوده است پنل آیفون تصویری است. پنل آیفون تصویری در بخش بیرونی ساختمان نصب میشود و به طور کلی در دو نوع پنل نامبرینگ آیفون تصویری و پنل کدینگ آیفون تصویری تولید میشود. پنل نامبرینگ آیفون تصویری از جمله پنل های قدیمی است که بیشترین میزان استفاده و فروش را به خود اختصاص داده است. این نوع پنل آیفون تصویری برای ساختمان های تا ۱۰ واحد مناسب است و هر واحد از ساختمان یک کلید از این پنل را به تصاحب خود در آورده است. هر یک از کلیدهای پنل نامبرینگ آیفون تصویری مختص یک واحد است و شما با فشردن کلید بلافاصله با همان واحد ارتباط برقرار میکنید. نوع دیگری از پنل آیفون تصویری وجود دارد که نوع جدیدی از پنل ها نیز محسوب میشود. این پنل با نام پنل کدینگ آیفون تصویری تولید و راهی بازار شده است و از طریق وارد کردن کد با واحد مد نظر ارتباط برقرار میکند. پنل کدینگ آیفون تصویری بر خلاف پنل نامبرینگ برای ساختمان های با بیش از ۱۰ واحد مناسب است و دیگر نیازی به استفاده از چند پنل نامبرینگ برای ساختمان های با تعداد واحدهای بالا وجود ندارد زیرا جلوه ظاهری بدی را ایجاد میکند. پنل آیفون تصویری چه در نوع نامبرینگ و چه در نوع کدینگ در دو مدل کلیدی و لمسی تولید میشوند و متناسب با برند و مدل امکانات متعددی به آنها افزوده شده است. از جمله امکانات چشمگیر اضافه شده به پنل آیفون تصویری مدرن و جدید باید به باز کردن درب با پسورد و کارت مخصوص و همچنین باز کردن جک پارکینگ اشاره نمود که از سویی امنیت سازه را افزایش و از سویی رفت و آمد را برای ساکنین آسان میکند. برای آشنایی بیشتر با مانیتور و پنل آیفون تصویری و همچنین خرید میتوانید به وب سایت فروشگاه تکنما شاپ ( نمایندگی رسمی محصولات تکنما ) مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام نمایید.

انواع آیفون تصویری بر اساس برند

زمانی که قصد خرید انواع آیفون تصویری را میکنید دیگر تنها با یک برند مواجه نخواهید بود و برندهای گوناگون و متفاوتی را برای خرید پیش روی خود خواهید داشت که برخی ایرانی و برخی دیگر خارجی هستند. انتخاب میان آیفون تصویری ایرانی و آیفون تصویری خارجی این روزها کار دشواری است زیرا برندهای ایرانی از لحاظ کیفیت و همچنین امکانات به حدی پیشرفت کرده اند و اغلب برندهای ایرانی هم پای برندهای خارجی و یا حتی به مراتب بالاتر از آنها، فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده اند. اگر بر روی آیفون تصویری خارجی تعصب ندارید میتوانید آیفون تصویری ایرانی را خریداری کنید که حتی میتواند هزینه های شما را نیز تا حد زیادی کاهش دهید زیرا تولید داخل و عدم واردات توانسته قیمت تمام شده آنها را تا حد زیادی کاهش دهد. خدمات پس از فروشی که انواع آیفون تصویری از نوع ایرانی و در اغلب برندها در اختیار خریدار قرار میدهند به مراتب قوی تر از آیفون تصویری خارجی است.

برای خرید آیفون تصویری این موارد را در نظر داشته باشید:

در بخش بالا با انواع آیفون تصویری و اجزای مختلف آن آشنا شدید اما باید موارد دیگری را برای خرید مد نظر قرار دهید. برای خرید آیفون تصویری حتما به دنبال برندهای گارانتی دار البته با گارانتی معتبر باشید. درب باز کن تصویری باید از گارانتی برخوردار باشد تا بتوانید با استفاده از گارانتی به راحتی و در صورت بروز مشکل نسبت به تعمیر و تنظیم آن اقدام نمایید. هر گارانتی نیز اعتبار بالایی ندارد و برخی برندها مانند تکنما هستند که گارانتی آنها اعتبار بسیار بالایی دارد. برای خرید آیفون تصویری شرکت هایی را انتخاب کنید که امکان نصب درب باز کن را نیز توسط افراد با تجربه و زبده فراهم کرده باشند. نمایندگی ها و دفاتر مرکزی و حتی فروشندگان قدیمی و مطرح، میتوانند بهترین گزینه برای خرید آیفون تصویری باشند زیرا همواره تیمی متشکل از نصابان و تعمیرکاران با تجربه را در اختیار دارند که میتوانند امکان تعمیر و نصب اصولی را برای شما فراهم کنند.

آیفون تصویری

نسبت به قیمت آیفون تصویری اطمینان حاصل کنید

قیمت آیفون تصویری جزو مواردی است که همواره اهمیت زیادی برای ساکنین یک ساختمان داشته است. از آنجایی که درب باز کن تصویری یکی از تجهیزات اشتراکی در ساختمان ها محسوب میشود از این رو ساکنین بر روی قیمت آن حساسیت زیادی به خرج میدهند. قیمت آیفون تصویری نسبت به برند، مدل، تعداد واحد ها و زمان و تجهیزاتی که نصاب برای نصب و اجرا صرف میکند متفاوت است. برای اطمینان یافتن از قیمت آیفون تصویری باید شرکت هایی را انتخاب کنید که برای تمامی محصولات و خدمات خود یک تعرفه ثابت در نظر گرفته باشند. نباید اینگونه باشد که شرکت هر تعرفه دلخواهی را که مد نظر داشت بر روی محصولات و خدمات خود اعمال کند. اغلب شرکت های ایرانی تولید کننده آیفون تصویری لیست قیمت محصولات خود را در اختیار نمایندگی ها قرار میدهند که همین موضوع به قیمت ها سر و سامان میدهد.

https://taknamashop.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *