معرفی و دانلود فیلم های اکشن و ماجراجویی

معرفی و دانلود فیلم های اکشن و ماجراجویی
  • 1400/11/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

فیلم های اکشن و ماجراجویی دو تلفیق دوست داشتنی و محبوب هر بیننده ای است، فیلم هایی که دستخوش حوادثی غیر قابل پیش بینی و اکشن هستند و طرفداران زیادی دارند.

ژانر اکشن را میتوان یک ژانر پرحادثه نیز خواند که در آن زد خوردها، تصادفات، انفجارها و هزاران حادثه دیگر به تصویر می آید. این گونه فیلم ها معمولا یک قهرمان اصلی دارند، این قهرمان با زبده بودن و تلاش هایی هیجان را به بیننده میدهد و هر خطری که با او روبرو شود باعث دلهره و جنب و جوش مخاطب بیننده می شود. پس داشتن یک قهرمان برای فیلم اکشن از ضروریات است که بیننده از شروع فیلم جبهه بگیرد و با هر پیروزی قهرمان بر دشمنانش حس خوشایندی به وی دست بدهد. اگر این ژانر با ماجراجویی ترکیب شود میتواند خیلی مخاطب پسندتر شود. این دست از فیلم ها در دانلود فیلم خارجی سایت کاران مووی به وفور یافت می شود.

معرفی جدیدترین فیلم های ترکیبی اکشن و ماجراجویی

  • دانلود فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو- Jurassic World: Dominion

فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک: قلمرو یک اثر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی ساخت ۲۰۲۲ محصول آمریکا به کارگردانی کالین ترورو است. این فیلم دنباله فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی محصول ۲۰۱۸ محسوب می شود که ششمین قسمت از فرانچایز پارک ژوراسیک و سومین فیلم از سه گانه دنیای ژوراسیک است. تولید و انتشار این فیلم توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز انجام شده و بازیگران همچون؛ کریس پرت، رایس دالاس هاوارد ، لورا درن، سم نیل، جف گلدبلوم، مامودو آتی، اسکات هیز، دیچن لاچمن، دنیلا پیندا، کمپبل اسکات، ایزابل سرمون، جاستیس اسمیث، عمر سی، دی‌ واندا وایس، بی‌دی ونگ  در این بازی می کنند. این فیلم در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

  • دانلود فیلم بلک ادم Black Adam

فیلم جدید بلک ادم با ژانری اکشن، ماجراجویی و ابرقهرمانی به کارگردانی ژاومه کویت سرا ساخت ۲۰۲۲ آمریکا است. این فیلم بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی سی کامیکس که فیلمنامه آن توسط آدام استیکیل، روری هینز و سهراب نوشیروانی نگاشته شده و اسپین آفی از فیلم شزم محصول ۲۰۱۹ به حساب می آید. بک ادم یازدهمین فیلم از دنیای توسعه یافته دی سی به شمار می آید. در این فیلم دوئین جانسون در نقش تث بلک ادم بازی می کند و بازیگرانی همچون؛ نوحا سنتینو، آلدیس هاج، سارا شاهی، کوئینتسا سوئیندل و پیرس برازنان را در کنار خود می بیند. این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر پیکچرز در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۰ در آمریکا تهیه شده است. برای دانلود و اطلاع از تاریخ دقیق اکران سایت کاران مووی را دنبال کنید.

  • دانلود فیلم کینگزمن یا مرد The King’s Man

فیلم خارجی کینگزمن یا مرد شاه یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای انگلستان و آمریکا به کارگردانی متیو وان است که توسط سه کمپانی ۲۰th Century Studios و Marv Films و Marv Studios تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز متیو وان و کارل گاجدوسک به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون رالف فاینز، دانیل برول، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، استنلی توچی در آن به ایفای نقش پرداخته‌ ند. این فیلم که با الهام از کتاب کمیک The Secret Service نوشته مارک میلار و دیو گیبونز ساخته شده و سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های کینگزمن محسوب میشود، اولین بار در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط ۲۰th Century Studios در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران میشود؛ جالب است بدانید این فیلم پیش درآمدی برای دو فیلم Kingsman: The Secret Service محصول سال ۲۰۱۴ و Kingsman: The Golden Circle محصول سال ۲۰۱۷ محسوب میشود؛ فیلم کینگزمن ابتدا قرار بود در نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا تاریخ اکران آن تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

فیلم کینگزمن The King’s Man 2021 در سال‌های اولیه قرن بیستم میلادی روایت شده و در مورد مجموعه‌ای از بدترین ظالمان تاریخ است که برای جمع‌آوری نقشه‌ای که میتواند منجر به نابودی بشریت و مرگ میلیون‌ها انسان بی‌گناه شود، دور هم جمع میشوند. اکنون یک مرد و محافظش باید با زمان مبارزه کرده تا این گروه شرور را متوقف کنند اما…

  • دانلود فیلم پادشاهی: آشین شمالی- Kingdom: Ashin of the North

پادشاهی: آشین شمالی فیلمی اکشن، درام، فانتزی، هیجان انگیز و ترسناک محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی کیم سیانگ هون است که قبلا سریال پرطرفدار پادشاهی Kingdom 2019 را ساخته بود؛ نویسندگی این فیلم که اسپین آف فصل دوم سریال پادشاهی است بر عهده کیم یون هی بود؛ فیلم پادشاهی آشین شمالی در ۲۳ ژوئیه سال ۲۰۲۱ به صورت دو زبانه از سرویس ویدئویی نتفلیکس اکران شد؛ در این فیلم ستارگانی همچون جون جی-هیون، بیونگ اون پارک، کیم سی آ، کیم روی-ها، کو کیو هوان به ایفای نقش پرداخته اند؛ این فیلم توسط کمپانی Baram Pictures تهیه شده است.

داستان فیلم که در واقع قسمتی اسپین آف از فصل دوم سریال پادشاهی است، در مورد شخصیت مرموزی که گروه لی چانگ در سفر به سرزمین های شمالی با او روبرو شدند، یعنی آشین است.

  • دانلود فیلم دره مرگ Death Valley

فیلم سینمایی دره مرگ یا دف ولییک فیلم اکشن، ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور کانادا به کارگردانی متیو نینابر است که توسط سه کمپانی Black Fawn Films و Breakthrough Entertainment و High Rise Studio تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو نینابر به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جرمی نینابر، اتان میچل، کریستن کستر، ملیسا جوی بورگر، مت داسیو، دن سیسوانتو، جیکوب فورتین در آن حضور دارند. داستان گروهی از مزدوران که در زندگی خود چیزی برای از دست دادن ندارند برای نجات مهندسی که در یک پناهگاه متعلق به دوران جنگ سرد زندانی شده، استخدام می‌شوند. اما آن‌ها به محض ورود به این پناهگاه ترسناک، مورد حمله موجودی ناشناخته و مرگبار قرار گرفته و باید برای زنده ماندن و نجات جان خود مبارزه کنند اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Breakthrough Entertainment در کشور کانادا و توسط Epic Pictures و Shudder در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ بد نیست بدانید این فیلم پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، جلوه‌های ویژه، موسیقی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را ستودند. این فیلم را میتوانید در دانلود فیلم کاران مووی دریافت نمائید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *