پوکه معدنی قروه: پوکه رضایی

پوکه معدنی قروه:  پوکه رضایی
  • 1400/11/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پوکه معدنی از سنگ هایی است که بسیار عجیب بوده و دارای خواص شگفت انگیزی می باشند. سنگ ها هر یک دارای خواص گوناگونی می باشند که موجب شده از آنها برای مصارف مختلف استفاده شود. پوکه معدنی یکی از سنگ های معدنی است که با سنگ های معمولی دارای تفاوت بسیار زیادی می باشد. قبل از اینکه به موارد استفاده از پوکه معدنی بپردازیم، درباره نحوه تشکیل این سنگ اشاره می کنیم:

زمانی که دمای زمین افزایش پیدا کرد و سنگ ها در زیر پوسته زمین به صورت مذاب در آمدند، این مواد مذاب آتشفشان ها از کوه ها به بیرون آمده و به صورت گدازه بر روی دامنه ی کوه قرار می‌گیرند. زمانی که گدازه های آتشفشان سرد می شوند ، سنگ های معدنی مختلفی را تشکیل می‌دهند که یکی از این سنگ ها ، پوکه معدنی می باشد. پوکه معدنی دارای وزن سبک و استحکام بسیار بالایی می باشد و به همین جهت است که مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. مرکز پوکه رضایی یکی از مراکز ارائه دهنده ی انواع پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها می باشد، این مجموعه ی معتبر پوکه‌ معدنی ها را در تنوع بالایی از جمله پوکه معدنی قروه به فروش می رساند.

پوکه معدنی

پوکه معدنی قروه چیست؟

پوکه معدنی قروه یکی از انواع پوکه معدنی هایی است که تنها در ایران به دست می آید. اگر بخواهیم به مکان استخراج پوکه معدنی قروه اشاره کنیم، باید بگوییم که در کردستان شهری وجود دارد که می توان پوکه معدنی را از آنجا استخراج کرد و نام این شهر قروه نام دارد و این نوع پوکه معدنی ها به پوکه معدنی قروه معروف می باشند. پوکه معدنی قروه در رنگ های خاکستری، سبز، سیاه و حنایی می‌باشند. پوکه معدنی قروه در میان انواع پوکه معدنی ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مجموعه پوکه رضایی از مراکز بسیار معتبر و تخصصی در زمینه ارائه ی انواع پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها می باشند این مجموعه با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب، توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید و انواع پوکه معدنی های با کیفیت و متنوع را به دست آن ها برساند.

در ساختمان ها از پوکه معدنی قروه برای شیب بندی و پوکه ریزی استفاده می‌شود به همین جهت پوکه معدنی در ترکیب با سیمان و ماسه می‌تواند استحکام ساختمان ها را تا حد زیادی بالا ببرد. استفاده از پوکه معدنی برای ساخت بلوک های سبک و بلوک بتنی بسیار افزایش پیدا کرده و در بخش سدسازی نیز کاربرد پوکه معدنی مثال زدنی بوده و می‌تواند در برابر فشار آب مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان دهد. پوکه معدنی قروه و سایر پوکه‌ معدنی ها در آکواریوم نیز استفاده می‌شوند و به جهت فتوسنتز گیاهان این پوکه‌معدنی ها می توانند شرایط بسیار عالی را ایجاد کنند. یکی از کاربرد های گسترده ی دیگر پوکه معدنی در بخش تصفیه آب می باشد و برای تمیز شدن آب فاضلاب ها از این سنگ معدنی بهره برده و در نتیجه آلودگی ها جداسازی خواهد شد.

قیمت پوکه معدنی

از پوکه معدنی ها استفاده های بسیار زیادی می‌شود و این پوکه ها در انواع مختلف از جمله پوکه معدنی قروه، پوکه معدنی تبریز و غیره به فروش می رسند. قیمت پوکه معدنی با توجه به کیفیت آن و وزنش متغیر می باشد، همچنین فروشندگان مختلف قیمت‌ های متفاوتی را ارائه می کنند.بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر و فروشندگان منصف می توانید انواع پوکه معدنی ها را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمایید.

فروش پوکه معدنی در تهران با قیمت ارزان

فروش پوکه معدنی در تهران و سایر شهر ها با قیمت های مختلفی انجام می گیرد و این پوکه معدنی ها از نظر نوع و اندازه مختلف می باشند. پوکه معدنی ها در مرکز پوکه رضایی قیمت‌ گذاری بسیار مناسبی داشته و به همین جهت این مجموعه دارای مشتریان دائمی می باشد، مجموعه پوکه رضایی از جمله خوشنام ترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنی در تهران می باشد که انواع پوکه معدنی ها را در تنوع بالا و بسته بندی های مختلف برای شما در نظر گرفته است.جهت خرید پوکه معدنی در تهران به سایت مرکز پوکه رضایی مراجعه نمایید. به همین جهت چنانچه شما می خواهید خرید پوکه معدنی از جمله پوکه معدنی قروه را انجام دهید با مراجعه به سایت بوک معدنی رضایی می توانید به آسانی از خدمات اینترنتی این مجموعه بهره مند شوید و سفارش خود را ثبت نمایید تا محصولات مورد نظر شما در زمان کوتاه به دستتان برسد.

ویژگی پوکه معدنی

در این مقاله به پوکه معدنی و کاربرد های آن پرداختیم و در ادامه می خواهیم به ویژگی های بسیار مهم پوکه معدنی اشاره کنیم:

از ویژگی های پوکه معدنی ، ویژگی های ظاهری آن می باشد که این نوع سنگ معدنی در رنگ های مختلف از جمله سفید ،قهوه ای ،خاکستری، سیاه و غیره در طبیعت وجود دارد. بافت پوکه معدنی به شکل اسفنجی بوده و به آن بافت متخلخل می گویند. دلیل وجود بافت اسفنجی در پوکه معدنی، وزن بسیار کم و مقاومت بالایی دارد. همانطور که گفته شد پوکه معدنی مقاومت بسیار بالایی دارند به طوری که در برابر حرارت و گرما می تواند دوام بیاورد، پوکه معدنی قروه در مقابل حرارت عایق مناسبی بوده و آن را سنگ نسوز نیز می نامند. پوکه معدنی ها عایق صدای بسیار خوبی هستند و صدای بسیار کمی از این سنگ عبور می کند. بنابراین برای ساخت انواع سازه ها از آن بهره برده می شود. پوکه معدنی در مقابل فشار های خارجی استحکام بسیار بالایی دارد و در پوکه معدنی ، املاح معدنی بسیار زیادی وجود داشته و به همین جهت برای کشاورزی از پوکه معدنی قروه استفاده های زیادی برای رشد گیاهان به عمل می‌آید. پوکه‌ معدنی ها در مقابل رطوبت عایق بسیار مناسبی می باشند.از دیگر ویژگی های پوکه معدنی ضد موریانه و ضد حشرات بودن آن می باشد.

پوکه معدنی

انواع پوکه

به طور کلی پوکه ها به دو دسته ی پوکه معدنی و پوکه صنعتی تقسیم بندی می شوند. همانطور که گفته شد پوکه معدنی از سرد شدن گدازه های آتشفشانی به وجود می آید. پوکه معدنی ها در ساخت انواع بلوک های ساختمانی و بتن به کار می روند و مقاومت بالایی دارند و عایق مناسبی در ساختمان ها می باشند. پوکه معدنی عایق صدا بوده و در بخش کشاورزی از آن استفاده زیادی می شود. پوکه معدنی ها در انواع مختلفی از جمله پوکه عدسی، پوکه بادامی ،پوکه فندقی ، پوکه نخودی پوکه ماسه‌ای، پوکه سیاه و غیره می باشند. نوع دیگر پوکه ها همانطور که گفته شد پوکه صنعتی بوده که این پوکه‌ ها از فرآوری مواد در صنعت به وجود می‌آیند بنابراین پوکه صنعتی ها در کارخانه‌ها به تولید می‌رسند و از ترکیب خاک رس با آب می باشند و در کوره ها خمیر به وجود آمده از خاک رس با آب خشک شده و در دمای بسیار بالایی قرار می‌گیرد و این پوکه ها به صورت دانه های گرد و قهوه‌ای رنگ به تولید می‌رسند. پوکه صنعتی نیز دارای وزن کمی می باشد و در مقابل حرارت و صوت قایق بسیار مناسبی بوده و علاوه بر شکل مناسبی که دارد در برابر آتش نیز مقاوم می باشد.مجموعه پوکه رضایی با گسترش فعالیت خود وبسایت رسمی خود را راه اندازی نموده و انواع پوکه معدنی از جمله پوکه معدنی قروه را با بهترین کیفیت به فروش می رساند بنابراین برای سفارش اینترنتی محصولات مورد نظر خود به سایت پوکه رضایی مراجعه فرمایید و خرید پوکه معدنی در تهران را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

https://pokerezaei.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *