دانلود فیلم های ترسناک خارجی + معرفی ۶ اثر

دانلود فیلم های ترسناک خارجی + معرفی ۶ اثر
  • 1400/12/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

فیلم های ترسناک از امتیاز های بالایی در سایت IMDB برخوردار هستند و رضایت تماشاگران را جذب کرده است این فیلم های ترسناک واکنش ها و صحنه های ترسناک را توسط هیپوتالاموس دریافت می کنند و مسئول تنظیم دمای بدن و ضربان قلب هستند همچنین بعد از پاسخ ترس، این عکس العمل به هیموتالاموس منتقل می شود که باعث می شود نفس های شما کم عمق تر شوند که می توان این رویداد را پاسخی به اتفاقات ترسناک تلقی کرد.!

پیشنهاد ۶ فیلم ترسناک

۱- خویشاوند

فیلم سینمایی دلهره آور خویشاوند (The Kindred) به کارگردانی جیمی پترسون محصول ۲۰۲۱ کشور انگلیس است و موضوعی هیجانی و ترسناک دارد. در این فیلم بازیگرانی چون سامانتا باند، جیمز کازمو، پاتریک برگین نقش داشته اند.اکتشافات سرب پس از به دنیا آمدن یک نوزاد در کما برای حفظ تنش کافی نیست که این فیلم برای تبدیل شدن به یک فیلم ترسناک موثر به آن نیاز دارد. اسرار خانوادگی و پیچیدگی های داستان به جای اینکه شما را درگیر کنند، به آرامی بیرون می آیند.

داستان فیلم :

زنی که از فراموشی رنج می‌برد وقایعی را که منجر به خودکشی پدرش شد، در هم می‌ریزد، اما ارواح کودکانی که او شروع به کشتن آنها می‌کند شکنجه می‌شود.

۲- رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید

فیلم سینمایی دلهره آور رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) به کارگردانی یوهانس رابرتز محصول ۲۰۲۱ کشور کانادا و آلمان است و موضوعی هیجانی،اکشن،علمی تخیلی و ترسناک دارد.در این فیلم بازیگرانی چون کایا اسکودلاریو، رابی آمل، هانا جان کامن نقش داشته اند.

داستان فیلم :

این داستان در سال ۱۹۹۸ اتفاق می افتد، این داستان اصلی رازهای عمارت اسرارآمیز اسپنسر و شهر بدبخت راکون را بررسی می کند.

۳- شاخ ها

فیلم سینمایی دلهره آور شاخ ها (Antlers) به کارگردانی اسکات کوپر محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا و مکزیک است و موضوعی هیجانی،اکشن،علمی تخیلی و ترسناک دارد.در این فیلم بازیگرانی چون کری راسل، جسی پلمونس، جرمی تی توماس، گراهام گرین، اسکات هیز، روری کاکران، ایمی مدیگان، کودی دیویس، اندی تامسون، دوریان کینگی نقش داشته اند. همچنین اولین بار شرکت Fox Searchlight Pictures و Phantom Four Films و Double Dare You (DDY) این فیلم ترسناک را منتشر کرد و براساس یک داستان کوتاه به نام پسر ساکت “The Quiet Boy” نوشته نیک آنتوسکا، ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۲۹ اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Searchlight Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر به صورت همزمان اکران میشود. پیشنهاد می کنیم این فیلم جذاب را در بخش دانلود فیلم دوبله فارسی نیکی دیلی دریافت کنید.

داستان فیلم :

در مورد یک معلم مدرسه راهنمایی به نام جولیا و برادر کلانترش پل است که در شهر کوچک اورگان زندگی میکنند. در این میان جولیا به رفتارهای یکی از دانش‌آموزان خود به نام لوکاس مشکوک شده و پس از مدتی همراه با برادرش متوجه میشود که او به موجودی ماورایی و ترسناک پناه داده است که…

۴- سواها انگشت ششم

فیلم سینمایی دلهره آور سواها انگشت ششم (Svaha: The Sixth Finger) به کارگردانی جائه هیون جانگ محصول ۲۰۱۹ کشور کره جنوبی است و موضوعی هیجانی، جنایی،اکشن،علمی تخیلی و ترسناک دارد. بازیگرانی چون یو جی-تائه، جونگ-جائه لی، مین تاناکا، هنگ-نا لی، جین سئون-کیو، پارک جونگ-مین، جونگ جین-یونگ، جی سئونگ-هیون، لی سنگ-وو، کیم هونگ-پا، سون-بائه چا و جین سئون-کیو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند؛در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه بکسانگ و یک جایزه اژدهای آبی اشاره کرد.!

داستان فیلم :

درباره مردی به نام پاستور پارک است که فعالیت‌های مشکوک فرقه‌های اسرارآمیز را افشا می‌کند، برای تحقیق در مورد فرقه‌ای معروف به “دیر مانت” استخدام می‌شود. از سوی دیگر، یک افسر پلیس به نام هوانگ مسئولیت پیگیری پرونده‌ای جنایی را برعهده می‌گیرد که مظنون اصلی آن، یکی از اعضای فرقه دیر مانت است و…

۵- پوست گوزن

فیلم سینمایی دلهره آور پوست گوزن (Deerskin) به کارگردانی کوئنتین دوپیو محصول ۲۰۱۹ کشور فرانسه،بلژیک و سوئد است و موضوعی کمدی و ترسناک دارد. در این فیلم کمدی بازیگرانی چون ژان دوژاردن، آدل هنل، آلبرت دلپی نقش داشته اند.

داستان فیلم :

وسواس یک مرد نسبت به ژاکت پوست گوزن طراح خود باعث می شود که پس انداز زندگی خود را به باد دهد و به جنایت روی بیاورد.

۶- سرزمین زامبی: شلیک نهایی

فیلم دیدنی سینمایی زامبی آباد: شلیک نهایی (Zombieland: Double Tap) به کارگردانی روبن فلیشر محصول ۲۰۱۹ کشور آمریکا است و موضوعی کمدی، اکشن و ترسناک دارد. این فیلم در جشنواره موسیقی در رسانه هالیوود ۲۰۱۹ نامزد دریافت یک جایزه شد و در این فیلم بازیگرانی چون وودی هرلسون، جسی آیزنبرگ، اما استون، ابیگیل برسلین، زوئی دویچ، اون جوگیا، رزاریو داوسون و لوک ویلسون نقش داشته اند. همچنین در اکتبر ۲۰۰۹ توسط کمپانی سونی پیکچرز در سینماهای آمریکا اکران شد. برای دانلود رایگان فیلم زامبی آباد شلیک نهایی از نیکی دیلی بهره ببرید.

داستان فیلم :

در حالیکه تعداد زیادی از جمعیت سیاره زمین بر اثر شیوع یک ویروس جهش یافته به مردگان متحرک تبدیل شده‌اند، چهار نفر که از این محمصه نجات‌یافته اند به نام‌های کلمبوس، تالاهاسی، ویچیتا و لیتل راک، به نواحی مرکزی آمریکا نقل مکان می‌کنند و با زامبی‌های تکامل‌یافته و سایر بازماندگان نژاد بشر مواجه می‌شوند و…

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *