اطلاعاتی درباره طراحی اپلیکیشن رستوران که شما نمی دانید!

اطلاعاتی درباره طراحی اپلیکیشن رستوران که شما نمی دانید!
  • 1400/12/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

 

طراحی اپلیکیشن رستوران در ایران به یکی از بخش های مهم کسب و کار آنلاین تبدیل شده است؛ به همین علت شرکت های برنامه نویسی متعددی به این مهم روی آورده اند: آرناد، اسنپ فود، فودسیس، دلینو سال هاست که در حوزه طراحی اپلیکیشن رستوران فعالیت می کنند و با اکثر رستوران ها در سطح ایران همکاری داشته اند.
جالب است بدانید که نزدیک به ۵۱ درصد مردم در رستوران های آنلاین ثبت سفارش می کنند و تخمین زده شده تا ۳ سال آتی این رقم به چندبرابرهم می رسد. پس شما هم قطعا نیازمند داشتن یک اپلیکیشن رستوران منحصر به فرد خواهید شد.

چرا به طراحی اپلیکیشن رستوران نیاز دارید؟

امروزه مردم علاقه مند به سرعت و تکنولوژی هستند و هرچه نیاز هایشان سریعتر برطرف شود احساس رضایت بیشتری نشان می دهند، پس باید همراه مشتریان خود شوید و پا به عرصه ی کسب و کار آنلاین بگذارید وگرنه از بازار رقابت حذف خواهید شد.

اما چطور می توانید یک اپلیکیشن رستوران منحصر به فرد داشته باشید؟

شرکت برنامه نویسی آرناد، در طراحی اپلیکیشن رستوران همه آنچه که یک اپلیکیشن رستوران نیاز دارد اعم از دسته بندی محصولات، طراحی اصولی، رزرو میز، باشگاه مشتریان، درگاه پرداخت، مرحله بندی سفارشات، زمان ارسال سفارش و امکانات متعدد دیگر را باتوجه به پکیجی که شما انتخاب می کنید طراحی و تولید کرده است و از مزیت های اپلیکیشن رستوران آرناد این مهم است که مبلغ همه سفارشات مستقیم به حساب صاحبان رستوران واریز می شود و بر خلاف دیگر شرکت ها حتما نیاز نیست که مبلغ بایگانی شود و همچنین مدیریت زمان سفارشات و مناطق سرویس دهی توسط شما انجام می شود.

سوالات متداول

+ زمان طراحی اپلیکیشن رستوران بیش از ۲ ماه طول می کشد؟
تولید این اپلیکیشن در آرناد تقریبا از ۱ ماه شروع می شود و با توجه به قابلیت هایی که برای پکیج انتخاب می کنید به مدت زمان ساخت و طراحی اپلیکیشن رستوران اضافه می شود.
+ به آمار فروش روزانه و ماهانه دسترسی دارم؟
بله، پنل مدیریتی که برای رستوران شما طراحی شده است این امکان را می دهد که از آمار فروش رستوران خود اطلاع کامل و دقیق داشته باشید، تنها با تعیین روز و ماه مورد نظر متوجه میزان فروش خواهید شد.
+ با اپلیکیشن افزایش فروش هم اتفاق میفتد؟
پلتفرم های بزرگی مثل بازار، گوگل پلی و… این امکان را به شما می دهند که افراد زیادی اپلیکیشن شما را نصب کنند و البته با امکاناتی که برای اپلیکیشن طراحی شده مثل دعوت از دوستان و دریافت امتیاز و وجود باشگاه امتیازی و انواع تخفیفاتی که برای‌ منو خود در نظر می گیرید افراد زیادی ترغیب به نصب اپلیکیشن شما می شوند.
+ بهترین قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران چقدر است؟ 
با توجه به پکیجی که شما در خواست می کنید و امکاناتی که برای اپلیکیشن خود انتخاب می کنید، تفاوت قیمت تعیین می شود بنابر این موضوع برای دریافت اطلاعات بیشتر به طراحی اپلیکیشن رستوران آرناد مراجعه کنید.

چه مراحلی برای طراحی اپلیکیشن رستوران طی می شود؟

شما از طریق اپلیکیشن پشتیبانی آرناد یا از طریق تماس مستقیم با این تیم درخواست و امکانات و ایده های مدنظر خود برای طراحی اپلیکیشن را بیان کرده و سپس منتظر میمانید تا طرح دمو اپلیکیشن برای شما ارسال شود؛ در مرحله طراحی اولیه همه چیز طبق نظر شما پیش می رود سپس زمانی به برنامه نویسی اپلیکیشن و پنل مدیریت اختصاص داده می شود و تمام امکانات مورد نظر اعمال خواهد شد؛ و اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود؛ نگران نباشید تا چند ماه به صورت رایگان پشتیانی اپلیکیشن توسط آرناد انجام می شود و آموزش های لازم برای مدیریت اپلیکیشن اجرا می شود.

طراحی اپلیکیشن رستوران به صورت VIP چگونه است؟

تمام امکاناتی که یک اپلیکیشن رستوران نیازمند آن است در پکیج VIP گنجانده شده است و البته پشت هر قابلیت موجود در اپلیکیشن سال ها برنامه ریزی و تجربه وجود دارد پس شما می توانید در کمترین زمان ممکن با کیفیت ترین اپلیکیشن رستوران را دریافت کنید و اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشید.
برای پاسخ به تمام سوالاتی که درباره این موضوع دارید و دریافت مشاوره رایگان درباره ی تولید و طراحی اپلیکیشن رستوران با این شماره ۰۸۶۳۲۷۸۰۳۹۷ تماس بگیرید یا به سایت آرنادمراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *