درایو زیمنس dc 6RA70 در نمایندگی زیمنس

درایو زیمنس dc 6RA70 در نمایندگی زیمنس
  • 1401/1/17
  • گویا آی تی
  • 0

یکی از دستگاه های حاکم که روی سرعت موتور تاثیر زیادی دارد درایو زیمنس dc 6RA70 می باشد. هر یک از انواع دستگاه هایی که سرعت موتور را افزایش می دهند کارایی خاصی دارند. دقت داشته باشید که درایورهای زیمنس را باید به خوبی از نظر کارایی و سرعتی که به موتور می دهند مورد بررسی قرار دهید. ویژگی ها و مشخصات هر یک از انواع درایورها را باید به خوبی بشناسید تا بتوانید بر اساس آن ویژگی ها دستگاه را خریداری کنید. انعطاف پذیری این دستگاه یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن می باشد. آماده اتصال بودن هر یک از انواع دستگاه ها را باید به خوبی بررسی نمایید تا بتوانید دستگاه را از نظر کارایی که دارد نصب کنید.
مدار درایو زیمنس dc 6RA70 در یک ساختار سه بعدی قرار می گیرد. مدار کنترل بر اساس انرژی میکرو کار می کند. کوپلرهای فوتوالکتریک روی این دستگاه به کار رفته است تا کیفیت و قدرت آن را افزایش دهند. اندازه و وزن کم این دستگاه یکی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات آن به شمار می رود. شما می توانید این دستگاه را به تنهایی روی بخش های متنوع دستگاه نصب کنید. کارکردهای استاندارد این دستگاه را شما می توانید روی بسته بندی و مشخصات محصول مشاهده کنید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان  ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، www.simatec.ir  ، ۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ، ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰ ، sales@siamtec.ir

امکانات درایو زیمنس dc 6RA70

شما زمانی که قصد خریداری انواع درایورها را دارید باید به خوبی ویژگی ها و امکانات آنها را بشناسید. برخی از امکاناتی که این نمونه از درایو زیمنس دارد و شما باید آنها را به خوبی بشناسید عبارت هستند از :
۱٫ هر یک از استانداردهای PROFINET و PROFIBUS درون این دستگاه وجود دارد. این استانداردها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. دقت داشته باشید که زمان خریداری انواع درایورها باید به خوبی در مورد استاندارد بودن محصول اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
۲٫ این دستگاه یکی از نسخه ها مشتق شده از دستگاه کنترل می باشد. همین مورد به عنوان یکی از مهمترین ویژگی ها و امکانات آن شناخته می شود.
۳٫ منبع تغذیه الزامات سایت را باید به خوبی از نظر سلامتی بررسی کنید. دقت داشته باشید که منبع تغذیه را باید به خوبی از نظر سیستم انرژی که دارد بررسی نمایید.
۴٫ یکی از مهمترین امکاناتی که درون درایو زیمنس dc 6RA70 وجود دارد این است که مزیت های زیادی را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل مشتریان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. به دلیل فواید و طول عمر زیاد این دستگاه مشتریان می توانند مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایند.
۵٫ دامنه های مربوط به دمای عملیاتی گسترده درون این دستگاه وجود دارد. هر یک از دستگاه ها را باید به خوبی از نظر دامنه گسترده ای که دارند مورد بررسی قرار دهید.
۶٫ ماژول هایی که روکش شده اند و باندهای مس این نمونه از درایور یکی از دیگر ویژگی ها و امکانات دستگاه می باشد.
۷٫ واحدهای تغذیه در این درایور به درستی تقسیم بندی شده اند. هر یک از ماژول ها در دسته بندی مشخصی قرار گرفته اند.

درایو زیمنس dc 6RA70

ویژگی های درایو زیمنس dc 6RA70

برخی از ویژگی های کلی که هر یک از درایورهای زیمنس دارند را اگر به خوبی بشناسید می توانید بر اساس نوع دستگاه و موتور یکی از آنها را خریداری کنید. برخی از اصلی ترین ویژگی های درایو زیمنس dc 6RA70 عبارت است از :
۱٫ محدوده توان تاین نمونه درایو از ۶٫۳ تا ۲۵۰۸kW می باشد. دقت داشته باشید که هر یک از محدوده های توان را باید به خوبی از نظر سیستم و ساختاری که دارند با موتور مطابقت دهید.
۲٫ امتیاز جریان درون این درایور DC: 15 تا ۳۰۰۰ A است. این امتیاز با بالا رفتن سرعت تا حدودی افزایش پیدا می کند.
۳٫ درجه فعلی این نمونه از درایورها که تحریک مناسبی دارد تا DC: 3 تا ۴۰ A می رود.
۴٫ فرکانس امتیاز درون این درایور ۴۵-۶۵ هرتز است. این قدرت نشان دهنده کیفیت بالای دستگاه می باشد.
۵٫ دمای نگهدارنده و حمل و نقل دستگاه -۴۰- + ۷۰ ° C است. این دما نشان دهنده مقاومت دستگاه در برابر ضربه و فشار بالای حرارتی می باشد.
۶٫ عملیاتی که با استفاده از درایو زیمنس انجام می شود حدود دو ربع و ۴ ربع است. این عملیات تغییر پیدا می کند.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *