کارشناسی قیمت ضایعات و انتخاب بهترین خریدار با تفکیکان

کارشناسی قیمت ضایعات و انتخاب بهترین خریدار با تفکیکان
  • 1401/1/29
  • گویا آی تی
  • 0

همه‌ی ما صدای بلند و گوشخراش وانت‌هایِ سیارِ خریدارِ ضایعات را شنیده‌ایم و می‌دانیم وقتی در حال استراحت هستیم، این صدا تا چه حد می‌تواند آزاردهنده باشد. عموماً مردم ذهنیت خوبی نسبت به این خریداران ضایعات سیار ندارند که کوچه به کوچه و خیابان به خیابان به دنبال خرید اجناس دست دوم و ضایعاتی منازل می‌گردند.

رفتارهای غیرحرفه‌ای و سودجویی‌هایی که در طول سال‌ها از طرف برخی از این قشر زحمت کش رخ داده است باعث شده، این ذهنیت منفی نسبت به آن‌ها ایجاد شود و این یکی از دلایلی است که فروش ضایعات به آن‌ها دل چسب‌ نباشد.

از طرف دیگر، چون از قیمت اجناس دست دوم و ضایعات آگاهی نداریم، نمی‌توانیم به راحتی دست به فروش ضایعات خود بزنیم و همواره این ناآگاهی از قیمت ضایعات، می‌تواند باعث آزار ما شود. به طوری که حتی اگر ضایعات خود را به قیمت مناسبی هم فروخته باشیم، باز هم خیال‌مان راحت نباشد و فکر کنیم سرمان کلاه رفته است.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با روشی مناسب و مرجعی مورد اعتماد آشنا کنیم تا به واسطه‌ی آن دیگر مشکلی برای فروش ضایعات یا اجناس کهنه و دست دوم خود با مناسب‌ترین قیمت روز بازار نداشته باشید و بتوانید بهترین خریدار ضایعات را به سادگی و با خیال راحت انتخاب کنید.

کارشناسی قیمت ضایعات چرا مهم است:

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها هنگام فروش ضایعات قیمت آن است؛ زیرا ضایعات و اجناس کهنه، ذاتاً قیمت مشخصی ندارند و مانند اجناس دست اول، نمی‌توانیم با جستجو در اینترنت یا پرس و جو از دوستان و آشنایان قیمت آن‌ها را پیدا کنیم و این باعث شده تا خرید و فروش ضایعات به صورت توافقی و همراه با چانه‌زنی صورت گیرد که بعضاً خوشایند نیست.

به همین دلیل وجود مرجعی مورد اعتماد که بتواند ضایعات را کارشناسی قیمت کند تا به این وسیله بتوانید با خیال راحت دست به فروش ضایعات خود بزنید، بسیار مهم و کارگشا است و می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات در خرید و فروش ضایعات را حل کند.

علاوه بر اینکه ضایعات قیمت مشخصی ندارد، عموماً کم پیش می‌آید که با فروش آن سر و کار داشته باشیم و به همین دلیل قیمت روز بازار را ندانیم؛ این باعث می‌شود نتوانیم تشخیص دهیم در این معامله سودی کرده‌ایم یا نه و همواره نسبت به قیمتی که ضایعات خود را فروخته‌ایم در شک و تردید باشیم که این اصلاً خوشایند نیست و می‌توانیم با به کارگیری مرجعی مورد اعتماد که کارشناسی قیمت ضایعات را انجام می‌دهد، با خیال راحت ضایعات یا کالای دست دوم خود را بفروشیم.

مسائلی که فروش ضایعات به خریداران سیار ناشناس با خود دارد

بسیاری از ما هنگام معامله با خریداران سیار و ناشناس ضایعات ضرر کرده‌ایم و به خاطر سودجویی برخی از آن‌ها، دلِ خوشی از این خریدان نداریم و به راحتی نمی‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم.

رفتار غیر حرفه‌ای برخی خریداران سیار:

اما یکی دیگر از دلایلی که فروش ضایعات به خریدارن سیار و ناشناس را سخت و ناخوشایند کرده است، رفتار غیر حرفه‌ای برخی از این خریداران ضایعات است که باعث شده وارد معامله شدن با آن‌ها باب میل ما نباشد و تا آنجا که می‌شود با آن‌ها وارد معامله نشویم.

یکی از جنبه‌های این رفتار غیر حرفه‌ای شیوه‌ی برخوردی است که با مردم دارند. از آنجا که رفتار آن‌ها تحت نظارت مرجعی مورد اعتماد نیست، نمی‌توان انتظاری بیش از این هم داشت و وجود ناظری که رفتار آن‌ها را رصد کند و در صورت بروز مشکل، کاری در قبال آن انجام دهد می‌تواند بسیاری از این مسائل را حل کند.

جنبه‌ی دیگر رفتار غیر حرفه‌ای به خاطر نبود قیمت کارشناسی شده و مشخص به وجود می‌آید؛ زیرا این بستر را برای برخی فراهم می‌کند تا بتوانند از این فضای تاریک سوء استفاده کنند و ضایعات یا کالای بلا استفاده را با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی آن بخرند. از این رو وجود مرجعی بی‌طرف و مورد اعتماد که ضایعات را کارشناسی قیمت می‌کند بسیار رهایی بخش و کارآمد است.

خریداران سیار ضایعات یا دوره‌گردها مجبور به خرید ضایعات با پایین‌ترین قیمت هستند

خریداران سیار ضایعات که با اسم دوره گرد شناخته می‌شوند، باید تمام روز به گشتن در کوچه و خیابان‌ها مشغول باشند تا شاید کسی پیدا شود تا بخواهد ضایعات یا کالای کهنه‌ی خود را به آن‌ها بفروشد.

این کار باعث می‌شود آن‌ها سوخت زیادی مصرف کنند و هزینه‌های جاری آن‌ها بسیار بالا باشد. همچنین ماشین‌های آن‌ها همواره در حال کار کردن است و به همین دلیل استهلاک بالایی دارد و هزینه‌های آن‌ها را بالاتر می‌برد.

از طرف دیگر این دوره گردها در پایان روز، ضایعات جمع‌آوری کرده‌ی خود را باید تا خارج شهر و مناطق دور دستی ببرند که هزینه و زمان زیادی از آن‌ها می‌گیرد و باعث می‌شود به هر طریقی بخواهند در خرید ضایعات سود بیشتری کنند. این شاید باعث می‌شود در بسیاری از موارد بخواهند ضایعات را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی‌اش بخرند.

حل مسائل خریداران ضایعات به نفع فروشنده‌ی ضایعات است

به همین دلیل وقتی آن‌ها نیازی به پرسه زدن بی‌هدف در شهر نداشته باشند و بدانند فروشنده‌ی ضایعات دقیقاً کجاست و چه کالایی و با چه قیمتی برای فروش دارد، نیازی به صرف سوخت و زمان اضافی ندارند و می‌توانند ضایعات را با قیمت واقعی‌اش خریداری کنند.

سایت تفکیکان چگونه به رفع مشکلات بازار ضایعات کمک می‌کند

سایت تفکیکان با شناخت دقیق مشکلات و آسیب‌های موجود در بازار ضایعات و با بهره‌گیری از دانش تخصصی و تجربی متخصصان این حوزه توانسته است مشکلات موجود در خرید و فروش ضایعات را پایان دهد و با ایجاد بستری مناسب و امن کاری کند شما بتوانید با خیال راحت و با مناسب‌ترین قیمت روزِ بازار ضایعات خود را به فروش رسانید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سایت تفکیکان چگونه کارشناسی قیمت ضایعات را انجام می‌دهد

سایت تفکیکان که مرجعی مورد اعتماد و بی‌طرف در حوزه‌ی ضایعات به حساب می‌آید با طراحی وب اپلیکیشنی مناسب، بستری فراهم کرده است تا همه بتوانند بدون تخصص در حوزه‌ی ضایعات، از قیمت ضایعات خود آگاه شوند. سایت تفکیکان به دو شکل این خدمات را ارائه می‌دهد:

کارشناسی قیمت ضایعات خرد

وقتی شما وارد سایت تفکیکان شوید و در آن ثبت نام کنید، می‌توانید شروع به قرار دادن کالای خود در این سایت کنید. با قرار دادن عکس‌های مناسب از کالای کهنه یا ضایعات خود، کارشناسان سایت تفکیکان آن‌ها را بررسی می‌کنند و بر اساس قیمت روز بازار، قیمت مناسبی برای کالای شما پیشنهاد می‌کنند که فقط شما می‌توانید آن را ببینید و با توجه به قیمت پیشنهادی ارائه شده توسط متخصصین، می‌توانید قیمت دلخواه‌تان برای فروش را مشخص کنید.

کارشناسی قیمت ضایعات عمده

وقتی ضایعات در حجم و وزن بالایی باشد، نیاز است کارشناسان این حوزه از نزدیک آن‌ها را بررسی کنند و قیمت مناسبی برای آن ارائه دهند که این خدمات از طرف سایت تفکیکان ارائه می‌شود. شما می‌توانید با کارشناسان سایت تفکیکان تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم برای انجام کارشناسی قیمت را انجام دهید.

احراز هویت خریداران ضایعات در سایت تفکیکان

سایت تفکیکان تمام خریدارانی که در این سایت ثبت نام می‌کنند را احراز هویت می‌کند. از این رو شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به ثبت اطلاعات خود در این سایت کنید و حتی در صورت بروز مشکل پس از معامله، بتوانید به خریدار ضایعات دسترسی داشته باشید.

رصد رفتار خریدارن ضایعات از طرف سایت تفکیکان

از طرفی رفتار خریداران ضایعات از طرف سایت تفکیکان رصد می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، در سه مرحله با خریدار خاطی برخورد خواهد شد.

اگر به هر دلیلی خریدار رفتار حرفه‌ای و مناسبی نداشته باشد، در مرحله‌ی اول به او اخطار داده خواهد شد. در مرحله‌ی دوم حساب کاربری خریدار برای مدتی غیر فعال می‌شود و اگر پس از راه اندازی دوباره‌ی حساب کاربری‌اش، بار دیگر خطایی از او سر زد، برای همیشه حساب کاربری او غیر فعال می‌شود.

به این ترتیب همواره خریداران حرفه‌ای ضایعات در این سایت فعال هستند.

انتخاب بهترین خریدار ضایعات با تفکیکان به طور خلاصه:

از آنجا که ضایعات و اجناس دست دوم ذاتاً قیمت مشخصی ندارند و مردم از قیمت روز بازار ضایعات آگاهی ندارند، تعیین قیمت مناسب برای ضایعات کار سختی است و این خرید و فروش ضایعات را سخت می‌کند.

از طرفی به دلیل برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای و سودجویانه از طرف برخی خریداران ضایعات سیار یا دوره گرد، ذهنیت بدی از آن‌ها در ذهن عموم مردم شکل گرفته است و باعث شده انجام معامله با خریداران ضایعات دوره گرد خوشایند نباشد.

سایت تفکیکان که مرجعی مورد اعتماد و بی‌طرف در حوزه‌ی ضایعات است، با انجام کارشناسی قیمت ضایعات و احراز هویت خریداران ضایعاتی که در این سایت ثبت نام می‌کنند، بستری فراهم کرده است تا شما بتوانید علاوه بر انتخاب بهترین خریدار ضایعات، ضایعات خود را با مناسب‌ترین قیمتِ روز بازار به فروش رسانید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *