کدهای تخفیف همیشگی فیلیمو و نماوا برای خرید اشتراک

کدهای تخفیف همیشگی فیلیمو و نماوا برای خرید اشتراک
  • 1401/2/19
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

دو وب‌سایت نماوا و فیلیمو از محبوب‌ترین پلتفرم­های پخش اینترنتی محتواهای ویدئویی در ایران هستند. دراین‌بین، نماوا زیرمجموعه شرکت شاتل بوده از سال ۱۳۹۳ کار خود را شروع کرده است. این دو پلتفرم به‌منظور افزایش سطح بینندگان خود با روش‌های مختلفی کدهای تخفیف متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

وب‌سایت‌های کد تخفیف و برخی اپلیکیشن­های موبایل اصلی‌ترین مرجع دریافت کدهای تخفیف این دو پلتفرم هستند که در این مقاله، مهم‌ترین آن­ها را بررسی می‌کنیم.

دریافت کد تخفیف اشتراک نماوا

همان‌طور که گفتیم، وب‌سایت نماوا، زیرمجموعه‌ای از شرکت شاتل، ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنت پرسرعت است. به همین دلیل، دسترسی به این پلتفرم برای مشترک این شرکت رایگان محاسبه می‌شود. علاوه بر شاتل شرکت‌های ایرانسل و رایتل نیز دسترسی به این پلتفرم را برای مشترکین خود رایگان کرده‌اند. هرچند که در همه آن­ها، هزینه اینترنت به روال معمول محاسبه می‌شود. کاربران نماوا، امکان دانلود برنامه‌ها و تماشای دوباره آن‌ها را نیز دارند. در ادامه، مهم‌ترین وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کدهای تخفیف نماوا را معرفی می‌کنیم.

وب سایت تخفیفان

وب‌سایت تخفیفان، اولین و معتبرین ارائه‌دهنده کد تخفیف انواع کالا و خدمات در کشور است. این وب‌سایت از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرده و نسبت به دیگر وب‌سایت‌ها، کدهای تخفیف بیشتری را ارائه می‌دهد. به‌منظور استفاده از کد تخفیف نماوا در تخفیفان مراحل زیر را پی بگیرید.

  • وارد وب‌سایت تخفیفان شده و روی گزینه کد تخفیف و بازگشت وجه کلیک کنید
  • گزینه نماوا را در صفحه جدید پیداکرده و روی آن کلیک کنید.
  • از میان کدهای تخفیف ارائه‌شده، کد موردنظر خود را انتخاب کنید
  • روی گزینه «مشاهده و دریافت» و سپس «کپی و خرید» کلیک کنید
  • وارد سایت نماوا شده و به بخش «خرید اشتراک» بروید
  • اشتراکی که با کد تخفیف تخفیفان مطابقت دارد را انتخاب کنید
  • در مرحله پرداخت، کد تخفیف خود را که قبلا کپی کرده‌اید، وارد کرده و پرداخت را انجام دهید

از مزایای وب‌سایت تخفیفان این است که پیشنهادهای تخفیفی نماوا را نیز به‌صورت کاملا به‌روز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. خرید این پیشنهادها نیز مراحلی مشابه استفاده از کد تخفیف اشتراک دارد؛ با این تفاوت که برای استفاده از آن‌ها باید به‌جای کدها، پیشنهادهای تخفیف نماوا در تخفیفان را انتخاب کنید.

وب‌سایت تخفیفان، روش‌های دیگری مانند «پولِ­تو» را نیز برای تماشای برنامه‌های نماوا فراهم کرده است. با استفاده از این روش، امکان بازگشت وجه تا ۳۰ درصد مبلغ پرداختی نیز وجود دارد. برای دریافت کد تخفیف نماوا روی این لینک کلیک کنید.

وب سایت آفردیلی

آفردیلی نیز مجموعه‌ای از کدهای تخفیف نماوا را در خود گرد آورده است. برای استفاده از کدهای تخفیف این وب‌سایت، باید وارد آن شده و در قسمت کد تخفیف برند، روی کد تخفیف نماوا کلیک کنید. در این قسمت، انواع کدهای تخفیف درصدی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد و ریالی مشاهده می‌شود که برای استفاده از هریک باید روی گزینه «مشاهده کد تخفیف»، کلیک کرد. پس‌ازآن، ضمن مطالعه شرایط استفاده از کد، باید آن را کپی کرده و روی گزینه «استفاده از کد تخفیف نماوا» کلیک کنید. سپس به قسمت مربوطه در وب‌سایت نماوا هدایت خواهید شد و در مرحله پرداخت، باید کد کپی شده را وارد کنید.

وب سایت موپن

موپن، یکی از وب‌سایت‌های نسبتا جدید ارائه‌دهنده کد تخفیف است. برای دریافت کد تخفیف اشتراک نماوا از این وب‌سایت، باید وارد آن شده و در قسمت کوپن، روی گزینه موسیقی-تئاتر-سینما کلیک کنید. در صفحه جدید، روی کد تخفیف نماوا کلیک کرده و در مرحله بعد با لیستی از کدهای تخفیف معتبر نماوا در این وب‌سایت، روبه‌رو خواهید شد. با کلیک بر روی گزینه «مشاهده»، می‌توانید شرایط استفاده از آن کد را مطالعه کرده و با کلیک روی گزینه‌های «کپی کنید» و سپس «خرید کنید» وارد وب‌سایت نماوا شده و در مرحله خرید، کد را وارد نمایید.

دریافت کد تخفیف اشتراک نماوا

مانند نماوا، فیلیمو نیز یک پلتفرم تماشای محتوای ویدئویی مانند انواع فیلم و سریال است که کاربران برای استفاده از آن باید اقدام به خرید تکی محتواها یا خرید اشتراک ماهانه، سه‌ماهه و شش‌ماهه کنند. مسلما خرید اشتراک، به‌صرفه‌تر است به‌ویژه اگر بتوانید با روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم از تخفیف نیز بهره‌مند شوید.

وب سایت تخفیفان

برای استفاده از بیشترین، متنوع‌ترین و ارزان‌ترین کدهای تخفیف فیلیمو، بهترین وب‌سایت، تخفیفان است. دلیل اصلی این موضوع، همکاری رسمی این دو پلتفرم با یکدیگر است؛ به‌طوری‌که فیلیمو، به‌غیراز تخفیفان، هیچ همکاری رسمی مشترکی با دیگر وب‌سایت‌های کد تخفیف ندارد.

دریافت کد تخفیف اشتراک فیلیمو از تخفیفان، مراحلی مشابه دریافت کد تخفیف نماوا دارد. پس از دریافت کد باید وارد وب‌سایت فیلیمو شده و در بخش خرید اشتراک فیلیمو، روی گزینه «واردکردن کد تخفیف/ دریافت تخفیف استانی» کلیک و کد خود را وارد کنید. برای دریافت کد تخفیف فیلیمو روی این لینک کلیک کنید.

وب سایت تخفیفه

برای دریافت تخفیف از وب‌سایت تخفیفه در صفحه اول این وب‌سایت، روی گزینه موسیقی و سینما کلیک کنید. سپس از میان گزینه‌های ارائه‌شده، می‌توانید کوپن‌های مربوط به فیلیمو را انتخاب کنید. پس­ازآن، روی گزینه «خرید کنید» کلیک کرده و ضمن مشاهده شرایط استفاده از کد تخفیف در مرحله خرید اشتراک، کد خود را وارد کنید.

اپلیکیشن های موبایل

علاوه بر وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف، بسیاری از اپلیکیشن­های موبایل نیز هر از چندی به کاربران خود کدهای تخفیف فیلیمو و نماوا را به‌عنوان جایزه، ارائه می‌دهند. سازوکار آن‌ها معمولا به این صورت است که با استفاده بیشتر از آن‌ها به کاربران امتیازاتی تعلق‌گرفته و با رسیدن به یک حدنصاب مشخص، کاربر می‌تواند از کد تخفیف خود استفاده کند. اسنپ فود، یک نمونه از این اپلیکیشن­هاست.

سخن آخر

پلتفرم‌های آنلاین مانند نماوا و فیلیمو، چند سالی است که به گزینه اول بسیاری از افراد برای تماشای فیلم و سریال تبدیل‌شده‌اند. برای استفاده از این پلتفرم‌ها، کاربران یا باید اقدام به خرید اشتراک کنند یا به‌صورت تکی برنامه‌ها را بخرند. مانند بسیاری از عرصه‌های دیگر در این زمینه نیز وب‌سایت‌های ارائه کد تخفیف، ورود کرده و اقدام به ارائه کدهای تخفیف اشتراک و بعضا دائمی برای استفاده از این دو پلتفرم می‌کنند. وب‌سایت تخفیفان، یک نمونه از آن‌هاست که با فیلیمو همکاری رسمی داشته و تخفیف‌های بیشتر و متنوع‌تری را به کاربران خود ارائه می‌کند.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *