بدون داشتن حساب کاربری هم می‌شود وارد اینستاگرام شد؟

بدون داشتن حساب کاربری هم می‌شود وارد اینستاگرام شد؟
  • 1401/2/20
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

بازدید و استفاده از برنامه اینستاگرام در سال‌های ابتدایی نیاز به ثبت نام داشت تا کاربران آن بتوانند پست‌ها، کامنت‌ها و استوری‌های منتخب خود را به اشتراک بگذارند و شروع این اشتراک‌گذاری و ارتباط با کاربران دیگر نیاز به ایجاد یک حساب کاربری داشت اما باید این نکته را بازگو کرد که امروز بدون داشتن حساب کاربری با شماره و ایمیل، هم می‌توان به اینستاگرام وارد شد.

اگر حتی شما حساب کاربری در اینستاگرام نداشته باشید، می‌توانستید تا چندوقت قبل از نسخه وب آن با وجود تعدادی محدودیت استفاده کنید اما در حال حاضر محدودیت‌ها و سختگیری‌های اینستاگرام برای استفاده از نسخه وب بیش‌تر شده است و تقریبا استفاده از آن برای افراد غیرکاربر ناممکن شده است.

معرفی وب‌سایت‌های جایگزین برای ورود به اینستاگرام

Instanavigation.com ،یکی از وب‌سایت‌هایی که به وسیله آن می‌توان به نمایش پست‌ها، استوری‌ها و هایلایت‌ها پرداخت، است و کار کردن با آن بسیار ساده وآسان است.

به این صورت که شما با وارد کردن نام کاربری خود در قسمت جست‌و‌جو، به صورت مستقیم به صفحه مورد نظر خود وارد می‌شوید.

در کنار کارکرد ساده و آسان این وب‌سایت می‌توان به یکی دیگر از ویژگی‌های آن اشاره کرد که شباهت بسیار این ابزار به زبان طراحی نسخه‌ی وب اینستاگرام است و هنگام استفاده از آن حس استفاده از نسخه وب اینستاگرام به شما دست می‌دهد همچنین شما می‌توانید تعداد دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان را به صورت دقیق مشاهده کنید و با کلیک روی هر محتوا، آن را دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *