چند برنامه‌های رایگان برای ویرایش ویدیو

چند برنامه‌های رایگان برای ویرایش ویدیو
  • 1401/2/22
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

در حال حاضر ویرایش عکس‌ها و ویدئوها علاوه بر جنبه تخصصی، تجاری و … جنبه سرگرمی پیدا کرده است به همین علت برنامه‌های رایگان زیادی برای ویرایش در گوشی‌های هوشمند در دسترس ما قرار دارد که کار کردن با آن‌ها بسیار آسان است.

در این مطلب تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

۱٫     برنامه Inshot

از طرق برنامه Inshot، می‌توان استفاده‌های زیادی در زمینه ویرایش عکس و ویدئو برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی کرد.

در این برنامه می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند: کراپ کردن ویدئو، افزودن جلوه‌های ویژه، افزودن فیلترهای متعدد، متن دلخواه با فونت و رنگ‌های مختلف و … استفاده کنید.

۲٫ برنامه KineMaster

این برنامه که در موبایل کاربرد دارد هم برای سیستم عامل‌های اندروید و هم IOS قابل دانلود و نصب است و با استفاده از آن می‌توان در سطح حرفه‌ای ویرایش کرد.

پیش نمایش فوری، صدا همراه با چند آهنگ، حالت‌های تلفیقی و … برخی از قابلیت‌های این برنامه است که به صورت رایگان در دسترس است.

۳٫ برنامه VivaVideo

VivaVideo در واقع به عنوان یک راه‌حل در زمینه ویرایش ویدئو محسوب می‌شود زیرا که شما می‌توانید ویدئو کوتاه خود را تغییر داده و با قرار دادن آن‌ها در کنار هم، یک ویدیوی طولانی بسازید.

درون این برنامه یک دوربین قرار گرفته که می‌توانید به صورت مستقیم درون VivaVideo فیلم بگیرید.

در این برنامه حداقل ۶۰ افکت و تم وجود دارد و در سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترسی است.

  1. برنامه iMovie

برخلاف  Inshot و دیگر برنامه‌ها که در اختیار کاربران سیستم عامل‌های اندروید و IOS هستند، اما برنامه iMovie که کاربرد ویرایشی در زمینه ویدئو دارد به صورت انحصاری در اختیار کاربران  iOS و مک او اس، قرار دارد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *