بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران
  • 1401/2/26
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

در هر حوزه‌ای که مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید وب سایتی برای خود داشته باشید. وب سایت به شما کمک می‌کند تا بتوانید کسب و کارتان را در دید وسیعی از جامعه قرار دهید. در این بین افرادی هستند که با توجه به نیاز و علایق شما وب سایت را طراحی می‌کنند. این کار همانند دیزاین کردن مغازه شما در کسب و کار سنتی است.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را پیدا کنیم؟

ما در ادامه می‌خواهیم چند تا از بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت در ایران را به شما معرفی کنیم.

شرکت see5

شرکت طراحی سایت سی فایو تا کنون بیشتر از ۱۹۲۰۰۰ وب سایت ساخته است. همچنین سی فایو تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را در پیاده سازی انواع وب سایت در دستور کار خود قرار دهد.

این سایت ساز امکان استفاده رایگان ۷ روزه را به همراه دامنه ir رایگان و هزاران امکانات جذاب دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

“اگر از طریق این رپورتاژ در سی فایو ثبت سفارش کنید و طراحی سایت خود را انجام دهید، ۲۰ درصد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت.”

امکانات ویژه سی فایو 

ویژگی‌های منحصر به فرد سی فایو، آن را از دیگر شرکت‌های طراحی سایت موجود مجزا کرده است؛ قسمت کوچکی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

قابلیت اتصال به سیستم حسابداری شرکت دشت همکاران سیستم 

با قابلیت اتصال به سیستم حسابداری دیگر نیازی نیست که فروش‌های خود را به صورت دستی ثبت کنید. سی فایو تنها سایت سازی است که قابلیت اتصال به این سیستم حسابداری را دارد.

امکان اتصال به نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

سی فایو، اولین و تنها فروشگاه سازی است که این امکان را فراهم کرده‌ است تا به نرم افزار دشت سپیدار متصل شود. از این طریق فروشگاه اینترنتی شما به صورت خودکار به این نرم افزار متصل می‌شود.

تنها سایت ساز با قابلیت مرکز تماس رایگان

زمانی که وب سایت خود را با فروشگاه‌ ساز سی فایو راه‌اندازی کنید این امکان برای کاربران شما فراهم می‌شود که بتوانند به صورت رایگان با شما تماس بگیرند.

امکان ساخت سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی

از طریق فروشگاه ساز و سایت ساز سی فایو همه افراد بدون نیاز به دانش کدنویسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند وب سایت خود را راه‌اندازی کنند.

امکان ایجاد وب سایت به زبان‌های زنده دنیا

سی فایو این امکان را برای وب سایت‌های شما فراهم می‌کند تا بتوانید سایت خود را به چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، چینی، عربی، ترکی، آلمانی و غیره تبدیل کنید و با کاربران بیشتری در ارتباط باشید.

 پشتیبانی ۳۶۰ درجه بر روی کلیه خدمات 

اگر شما در روند کار سایت با مشکلی روبرو شدید یا اگر احساس نیاز به آموزش کار با سایت پیدا کردید، تیم پشتیبانی سی فایو در کوتاه‌ترین زمان آن را برای شما فراهم می‌کنند.

تبلیغات گوگل ادز روی تمامی وب سایت‌ها

از آنجایی که تبلیغات بسیار مهم است، بعد از راه‌اندازی سایت می‌توانید تبلیغات گوگل را بر روی سایت خود فعال کنید.

اتصال به سرویس گوگل آنالیتیکس

شما از این طریق می‌توانید تمامی آمارهای دقیق از بازدیدکنندگان سایت‌تان و فروش محصولاتی که از طریق سایت صورت گرفته است را بررسی کنید.

کانفیگ مخصوص وردپرس

پردازش‌ سریع و امنیت بالا در این سیستم برای سایت‌های وردپرسی از جمله مواردی است که در سایت‌های ساخته شده با سی فایو بهینه سازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصویر مرتبط به بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت وب سیما

این شرکت در سال ۹۵ و ۹۶ جایزه بهترین شرکت طراحی سایت را از جشنواره وب دریافت کرد.

وبسیما تلاش می‌کند بهترین را به مشتری خود عرضه کند. البته ناگفته نماند که به دلیل تخصصی و حرفه‌ای بودن این مجموعه هزینه زیادی به شما تحمیل شود.

از نمونه کارهای این مجموعه می‌توان به سایت فروشگاهی رفاه، نرم افزار هلو و… اشاره کرد.

مزایای وب سیما

  •   پشتیبانی مناسب
  •   کدنویسی بهینه شده و استاندارد
  •   طراحی‌های زیبا

معایب وب سیما

  • قیمت بالا
  • مشکل ریسپانسیو سایت
  • اغلب کارها وردپرسی است

شرکت دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب قدمت ۲۰ ساله دارد و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در این حوزه است. شما می‌توانید صفر تا ۱۰۰ طراحی وب سایت خود را به این شرکت بسپارید.

مزایای دارکوب

  •  سابقه بالا
  • نمونه کارهای قوی
  • مشاوره رایگان

معایب دارکوب

  • طراحی با خلاقیت پایین
  •  پشتیبانی نه چندان قوی
  • نداشتن منوی استاندارد

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

تصویر مرتبط به بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

طراحی سایت باید از همه لحاظ بهترین باشد؛ زیرا اولین چیزی که کاربر در نگاه اول می‌بیند فضای سایت شما است. پس اگر می‌خواهید کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کنید، اولین کار به دنبال طراحان سایتی باشید که در کار خود حرفه‌ای هستند.

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران برای هر فردی که می‌خواهد وب سایتی راه اندازی کند متفاوت است. هر شرکتی در قدم اول بودجه مشتری خود را بررسی می‌کند؛ به این دلیل که هزینه ساخت سایت باید برای مشتری مقرون به صرفه و منصفانه باشد.

این شرکت سپس به سراغ علایق و سلیقه آن فرد می‌رود، همه چیز را می‌سنجد و آن چیزی که مطابق با ایده آل و اصول طراحی سایت و مطابق با خواسته کارفرما است را طراحی می‌کند.

حال در ادامه به چند ویژگی مهم اشاره می‌کنیم.

رزومه قوی

شرکتی در ابتدای کار خود می‌تواند ادعای بهترین بودن کند که نمونه کارهای قوی و موفق داشته باشد.‌ داشتن نمونه کارهای متعدد و زیبا می‌تواند نشانه قوی بودن و بالا بودن خلاقیت تیم طراحی آن شرکت باشد.

یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت باید بتواند انواع سایت، از طراحی سایت شخصی گرفته تا گردشگری و شرکتی را با کیفیت عالی طراحی کند.

شما به عنوان مشتری زمانی که نمونه کارها را می‌بیند، باید بتوانید کیفیت را به وضوح در آن‌ها ببیند؛ شما می‌توانید خود را به جای کاربر بزارید و ویژگی‌های سایت را از نگاه کاربر بسنجید؛ این را از خود بپرسید که آیا به عنوان فردی که برای اولین بار وارد این سایت شده است، می‌تواند با امکانات ارتباط برقرار کند یا خیر؟

طراحی و عملکرد قدرتمند

طراحی و داشتن عملکرد قدرتمند سایت شما، نشان دهنده قوت شما در نمایش برند و محصول به کاربران است. به همین دلیل مهم است که از نظر ظاهری جذاب باشد. طراحی زیبا می‌تواند نظر مثبت کارکنان را برای شما جلب کند.

سرعت و ساختار سایت به اندازه طراحی درست سایت مهم است. کدنویسی و زیرساخت سایت باید به گونه‌ای باشد که طبق استانداردهای موتورهای جستجو باشد.

دادن مشاوره صحیح

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران زمانی می‌تواند ادعای بهترین کند که مشاوره درست و کاربردی به شما دهد.

طی کردن جلسات و مشاوره درست می‌تواند راه انتخاب را برای شما هموار کند.

کاربری آسان

چیزی که در این بخش مهم است ساختار ساده سایت است. امکان جست و جو در بین محتواهای سایت باعث بهبود تجربه کاربر می‌شود و همین امر باعث می‌شود سایت شما در نظر موتورهای جستجو بسیار قوی عمل کند. بهترین شرکت طراحی سایت در ایران، شرکتی است که تمام این موارد را برای شما لحاظ می‌کند و دید شما را باز می‌کند.

بهینه شده برای موبایل

اگر سایت شما برای موبایل نیز بهینه شده باشد، بسیار عالی خواهد بود؛ زیرا رتبه سایت شما را افزایش می‌دهد و نرخ تبدیل سایت را بالا می‌برد. در چند سال اخیر طراحان سایت تلاش کردند تا قالب سایت برای گوشی به درستی نشان داده شود و از این جهات بسیار موفق بودند. یک شرکت طراحی سایت باید در قدم اول سایت شما را برای انواع دستگاه‌ها بهینه کند.

بهینه بودن سایت برای موتورهای جست و جو و استانداردهای سئو

زیبا بودن سایت به تنهایی ملاک نیست؛ یک سایت باید از همه جهات بهینه باشد تا بتوانید در کسب و کار خود رشد کنید. حتما می‌دانید که اکثر ورودی‌های سایت از موتورهای جستجوگر گوگل است. در کنار گوگل، شبکه‌های اجتماعی نیز جایگاه بسیار محکمی در زندگی مردم پیدا کرده‌اند. سایت شما باید به گونه‌ای باشد که در تمام این موارد بهینه شده باشد.

حال این بهینه سازی به چه معناست؟ بهینه سازی یعنی:

  • سرعت سایت شما نسبت به رقبا بالاتر باشد.
  • از تگ و متاهای صحیح برای قالب وب سایت خود استفاده کرده باشید.
  • کدهای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی در قالب شما گذاشته شده باشد.

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران باید تمام ویژگی‌های بالا را در طراحی لحاظ کند. بعد از بررسی موارد بالا می‌توانید با اطمینان کار خود را به آن‌ها بسپارید.

در نهایت سی فایو، یک سرویس فروشگاه ساز و سایت ساز است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمتر از ۵ دقیقه یک سایت با امکانات کامل داشته باشید؛ سایت ساختن با سی فایو نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد و به راحتی می‌توانید یک سایت با امنیت بالا داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *