دیتیلینگ خودرو‌های لوکس در تهران

دیتیلینگ خودرو‌های لوکس در تهران
  • 1401/2/28
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

از جمله خدمات بسیار کاربردی برای خودرو‌های لوکس، دیتیلینگ خودرو است. در چنین فرآیندی تمام اجزای داخلی و خارجی اتومبیل با استفاده از شوینده‌های تخصصی و مواد براق‌کننده، تمیز می‌شوند به طوری که خودروی لوکس، به یک خودروی صفر تازه خریداری شده شباهت پیدا می‌کند. در ادامه با معرفی این خدمت نوین و مدرن با شما همراه هستیم.

دیتیلینگ خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

دیتیلینگ در واقع یک فرآیند چند مرحله‌ای است که در آن تمام اجزای داخلی و خارجی خودرو تمیز، براق و در صورت نیاز تعمیر می‌شوند. مهمترین نکته در انجام دیتیلینگ خودرو آن است که کار توسط نیروی متخصص و با مواد مناسب و با کیفیت انجام گیرد. دیتیلینگ شامل دو مرحله شستشو و نگهداری می‌شود. با انجام دیتیلینگ خودرو، اتومبیل شما با یک اتومبیل صفر کیلومتر تازه خریداری شده برابری می‌کند و این فرآیند نقش مؤثری در ایجاد جذابیت‌های ظاهری اتومبیل شما خواهد داشت.

شستشوی تخصصی خودرو در دیتیلینگ

 

اولین مرحله از یک دیتیلینگ اصولی، شامل شستشوی تخصصی خودرو است که هم بدنه و هم اجزای درونی خودرو را شامل می‌شود. در واقع خدمات روشویی و صفرشویی در این بخش مورد توجه قرار می‌گیرند. بسیار مهم است که در این مرحله از شوینده‌های غیر اسیدی استفاده شود تا رنگ بدنه و اجزای داخلی اتومبیل دچار آسیب نشوند. معمولاً در مرحله شستشوی اتومبیل اجزای داخل کابین با استفاده از بخار ضدعفونی می‌شوند و از مواد شوینده نانو برای شستشوی قسمت بیرونی بدنه خودرو استفاده می‌شود.

به این ترتیب ضمن تمیز شدن همه قطعات خودرو، از آلوده شدن مجدد این بخش‌ها به آلودگی‌های محیطی چون چربی‌ها، گرد و خاک و… نیز پیشگیری می‌شود.

نگهداری تخصصی اتومبیل

سرامیک خودرو

همانطور که اشاره کردیم یکی دیگر از بخش‌های دیتیلینگ خودرو نگهداری است. در زمینه نگهداری، تخصص پرسنل انجام دهنده خدمات نقش بسیار مهمی دارد. در این بخش ابتدا بدنه خودرو به خوبی پولیش‌زده می‌شود، که البته انتخاب پولیش باید متناسب با وضعیت رنگ و سلامت بدنه خودرو صورت گیرد. بعد از پولیش نوبت واکس است، با استفاده از واکس‌های تخصصی همه بدنه و اجزای داخلی خودرو واکس‌زده می‌شوند. باید به این مسأله دقت کرد که برای هر بخش از خودرو باید از واکس مخصوص استفاده شود. در صورتی که بخش‌های مختلف کابین و خودرو نیاز به تعمیرات داشته باشند ( مثلاً رفع آسیب دیدگی‌های تودوزی خودرو، روکش صندلی‌ها، تعویض قطعات شکسته و آسیب دیده و… ) این کار با دقت و ظرافت بسیاری انجام می‌گیرد. در آخر نیز با ایجاد پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ، دیتیلینگ خودرو به پایان می‌رسد.

خدمات سرامیک خودرو چیست؟

انجام خدمات نانوسرامیک برای حفظ زیبایی بدنه و رنگ خودرو اهمیت بسیاری دارد. در واقع منظور از پوشش سرامیک یا نانوسرامیک خودرو، استفاده از نوعی پلیمر مایع است که درواقع تمام بدنه خودرو را پوشش داده و با سطح رنگ روی بدنه خودرو پیوند شیمیایی برقرار می‌کند و همچون یک سپر محافظ، بدنه خودرو را در مقابل آلودگی‌های محیطی از جمله چربی‌ها، دوده، گرد و غبار، لکه‌های ناشی از باران، فضله‌های پرندگان و… محافظت می‌کند.

حفاظت از رنگ بدنه خودرو در خودرو‌های لوکس، بیشترین تأثیر را در قیمت این خودرو‌ها دارد و استفاده از خدمات نانو سرامیک با توجه به حفظ رنگ بدنه در مقابل آسیب‌های ناشی از تابش مستقیم آفتاب و اشعه UV، خط و خش‌های سطحی، آسیب‌های فیزیکی ناشی از فشار و… می‌تواند بهترین انتخاب برای حفظ زیبایی رنگ فابریک بدنه خودرو باشد. ضمن این که فرآیند شستشوی خودرو را نیز تا حد زیادی آسان‌تر می‌سازد.

از جمله مزایای انجام نانو سرامیک آن است که این خدمت نوین یکی از خدمات ماندگار و طولانی است که می‌تواند از رنگ بدنه خودرو برای مدت طولانی محافظت کرده و دغدغه انجام واکس و پولیش خودرو را تا مدت زمان زیادی برطرف سازد. ضمن این که بعد از انجام سرامیک خودرو، رنگ بدنه، بسیار درخشان، زیبا و چشمگیر می‌شود و ظاهر جذاب و فریبنده‌ای به خودرو می‌بخشد.

با توجه به این که در دیتلینگ خودرو، همه بخش‌های درونی و بیرونی خودرو به خوبی تمیز می‌شوند، استفاده از خدمات سرامیک خودرو بعد از دیتلینگ می‌تواند ماندگاری تأثیر دیتیلینگ خودرو را چندین برابر سازد.

مهمترین نکته در دریافت خدمات دیتیلینگ و سرامیک خودرو، استفاده از مواد با کیفیت و همچنین تجربه و مهارت بالای پرسنل انجام دهنده خدمات است که نقش مهمی در ظرافت و زیبایی کار خواهد داشت.

انجام خدمات دیتیلینگ خودرو در مدوسا

دیتیلینگ خودرو در مدوسا

مدوسا از جمله معتبرترین مراکز دریافت خدمات مرتبط با خودرو‌های لوکس از جمله دیتیلنیگ خودرو است که به لطف استفاده از مواد شوینده، پولیش و واکس درجه یک و با کیفیت و همچنین، تجربه کاری و مهارت بالای پرسنل در بخش‌های مختلف، بهترین خدمات را در زمینه دیتیلینگ یا سرامیک خودرو‌های لوکس ارائه می‌کند.

استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین نیروی کار متخصص در مدوسا، سبب شده است که کلیه خدمات مرتبط با خودرو‌های لوکس از جمله کارواش تاچلس، کاورینگ، نانو سرامیک، دیتیلینگ خودرو و… در اسرع وقت، با کیفیت بالا و همچنین قیمت‌های رقابتی به کاربران ارائه گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *