معرفی فیلم های هندی پیشنهادی در فیلمنو

معرفی فیلم های هندی پیشنهادی در فیلمنو
  • 1401/2/29
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

برای تماشای آثار هندی شناخت یک سرویس با امکانات بالا بسیار مهم است، سینمای هند که سالانه رکورد تولید فیلم و سریال ها را در جهان دارد، نیاز به یک رسانه برای پوشش کامل آثار این سینما به شدت حس می شود.

فیلم های هندی مورد پسند بسیاری از بینندگان است، خصوصا در کشور ما صنعت سینمایی هند هرچه تولید کند بازهم کم می آورد در مقابل استقبالی که مخاطبان ایرانی از فیلم های این کشور دارند، شاید طبع ما ایرانی ها سازگار با داستان های هندی است، فیلم های عاشقانه این کشور اشک درآور و ژانر اکشن آن نیز قهرمان پرور و دلخواه ذائقه هر ایرانی هست. هرچند در سال های اخیر میزان اغراق در آثار هندی به حدی شده بود که حتی اعتراض علاقمندان به این سینما را در پی داشت اما بازهم اگر خودمان را گول نزنیم، فیلم های هندی شاید به ده ها دلیل مهمان نمایشگرهای ما شده اند. بازیگرهای هند نیز از شاهرخ خان تا امیرخان، کاجول، آمیتاب پاچان، سلمان خان و کاترینا کایف همگی تنها بخش کوچکی از هنرمندانی است که در ایران بسیار هوادار دارند و بسیاری از فیلم هایی که این ستاره ها در آنها حضور دارند شاهد تماشای استقبال بی نظیری از آنها هستیم. برگردیم به اصل داستان و میزان تولیدات سینمایی هند که باعث می شود احساس نیز به یک سرویس برای ساپورت تمامی این آثار وجود دارد رسالت سرویس Vod مانند فیلمنو را بیش از پیش نشان دهد، سایت فیلمنو با ارائه تمامی آثار هندی از قدیمی تا جدیدترین ها با بهترین کیفیت و زیرنویس چسبیده به شما کمک میکند تا بتوانید در یک لیست دقیق همه ی محصولات سینمایی هندوستان را به ترتیب سال ساخت مشاهده نمائید.

فیلم های هندی در فیلمنو

۱- دنیا یک تله است

فیلم جدید دنیا یک تله است یا جاگام تندیرام (Jagame Thandhiram) فیلمی اکشن، کمدی، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای هندوستان و انگلستان به کارگردانی کارتیک ساب بارج است که توسط دو کمپانی Reliance Entertainment و Y Not Studios تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز کارتیک ساب بارج و نیک بین به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون دانوش، جیمز کاسمو، آیشواریا لکشمی، جوجو جورج، کالایاراسان، وادیووکاراسی، شارات راوی، دیپاک پارامش، راماچاندران دورایراج، سوندارا راجا، گجاراج در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم جاگام تندیرام پس از اکران با نظرات منفی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و آن‌ها شخصیت پردازی، مدت زمان طولانی، فیلمنامه و کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند اما بازی دانوش و فیلمبرداری فیلم را ستودند.

۲- چاه سیاه

فیلم هندی چاه سیاه یا کالی خوحی (Kaali Khuhi) فیلمی ترسناک، رازآلود و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور هندوستان به کارگردانی تری ساموندرا است که توسط نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. نویسندگی این فیلم را روپیندر ایندراجیت و دیوید والتر لچ برعهده داشته و بازیگرانی چون سانجیدا شیخ، شابانا آزمی، ستیادیپ میشرا، ریوا آرورا، لیلا سمسون، پجا شرما در آن بازی می کنند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ توسط نتفلیکس در آمریکا منتشر شد.

۳- سایه

سایه یا نیژال (Nizhal) یک فیلم معمایی، درام، هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی آپو ان باتاتیری است که توسط سه کمپانی Anto Joseph Film Company و Melange Film House و Tentpole Movies تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز اس. سانجیو نوشته و از بازیگران این اثر میتوانب به؛ نایانتارا، کونچاکو بوبان، ایزین هاش، لال، سودی کولام، شرشا شریف، دیویا پرابها، سایجو کوروپ، سریکومار اشاره کرد. فیلم نیژال پس از پخش نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد، اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، فیلمبرداری، موسیقی متن، نحوه تدوین و همچنین کارگردانی را ستودند اما در مقابل فیلمنامه، نگارش و ریتم کند فیلم را مورد انتقاد قرار دادند.

فرصت تماشای فیلم های روز دنیا در فیلمنو بصورت کاملا رایگان

جدیدترین فیلم های دنیا را میتوانید در فیلم های روز رسانه فیلمنو ببینید، این لیست تلفیقی از فیلم و سریال و انیمیشن های روز است که در واقع بر حسب سال، روز و حتی ساعت قرار گرفته اند، با یک عضویت سریع قادرید تا به تماشای این فیلم های جذاب و پرطرفدار بنشینید. در این آرشیو علاوه بر فیلم هایی که بصورت زیرنویس چسبیده فارسی قرار گرفته اند، تیم دوبلور فیلمنو با تلاش های مداوم فیلم های ۲۰۲۲ را بصورت اختصاصی دوبله می کنند، همچنین سریال هایی که به تازگی منتشر شده اند نیز با یک برنامه منظم دوبله هر قسمت را بصورت هفتگی یا روزانه ارائه می کنند، فرصت ویژه استفاده از محتوای سرویس وی او دی فیلمنو بدون خرید اشتراک و با عضویت رایگان را از دست ندهید، هر عنوانی را دوست داشتید در لیست فهرست تماشا مورد علاقه خود اضافه کنید تا در فرصتی مناسب به دیدن آنها بپردازید، تماشا با رایانه یا موبایل در این رسانه بسیار راحت است و کاربری جذابی دارد، امکان عقب جلو کردن فیلم در حد چندین ثانیه، تغییر فونت و رنگ زیرنویس و حالت تماشای سینما از ویژگی های پرکاربرد است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *