سریال جادوگر و شهرک کلیله و دمنه جدیدترین های شبکه نمایش خانگی

سریال جادوگر و شهرک کلیله و دمنه جدیدترین های شبکه نمایش خانگی
  • 1401/3/1
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

سریال های شبکه نمایش خانگی که توانسته اند نظر بیشتر مخاطبان فیلم و سریال را جذب خود کنند این روز ها نظر تهیه کنندگان آثار سینمایی را نیز جلب کرده بصورتی که پس از مدت ها مرضیه برومند تصمیم گرفته سریال شهرک کلیله و دمنه را کارگردانی کند و سید مسعود اطیابی را سمت کارگردانی سریالی تحت عنوان جادوگر بکشاند. در ادامه به معرفی این دو سریال خانگی میپردازیم. با ما همراه باشید.

سریال شبکه نمایش خانگی شهرک کلیله و دمنه

سریال شهرک کلیله و دمنه در ژانر درام  به کارگردانی مرضیه سادات برومند یزدی و نویسندگی کورش نریمانی همچنین به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی جدیدتری ساخته شبکه نمایش خانگی میباشد. از فعالیت های برجسته مرضیه برومند میتوان به مدرسه موش ها، آرایشگاه زیبا، خونه مادربزرگه اشاره کرد. سریال شهرک کلیله و دمنه برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال توصیه میشود و افراد زیر دوازده سال میبایست با صلاحدید خانواده آنرا تماشا کنند.

از بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به هانی حسنی، نگار شهبازی، مرجان نامور، علی اعتصامی فر، علی پاکدست، پیمان فاطمی اشاره کرد.

همچنین گویندگان این سریال جذاب را امیرحسین صدیق، بهادر مالکی، بهزاد عمرانی، رامین ناصرنصیر، مسعود کرامتی، فریبا جدیکار، مریم سعادت، لیلی رشیدی،  فرزاد حسنی، ژاله صامتی، آزاده مویدی فرد، امیر میرآقا، نازی خاتمی، سارا اقبال، نادر برهانی مرند، علیرضا ناصحی، محمد عسگری، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهیار مجیب، آزاده اسماعیل خانی، آنالی شکوری، مهدی شاه پیری، آذین رئوف، سعید موسوی راضی و مرجان پورغلامحسین تشکیل می‌دهند.

  • طراح عروسک : امیر حسین صدیق
  • طراح صحنه : امیر اثباتی
  • طراح جلوه های ویژه : محمد مهدی سخنور و مصطفی مطوری
  • طراح لباس : نازی خاتمی

در معرفی این سریال آمده است که : وقتی طبیعت از بین برود به جای درخت،آهن و سیمان از زمین بروید،جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد.ختن و خمار،دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان،دشت ناز را می فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می خرند.

 

سریال شبکه نمایش خانگی جادوگر

سریال جادوگر جدیدترین ساخته سید مسعود اطیابی در ژانر کمدی- خانوادگی و اجتماعی با نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی محصول سال ۱۴۰۰ در قالب ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای نگارش شده است. تهیه کنندگی سریال جادوگر را ایرج محمدی و مجری طرح علی طلوعی میباشد.

سریال جادوگر

بازیگران وهنرپیشگانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند را میتوان احمد مهرانفر، مریم مومن، متین ستودی، جواد رضویان، میثاق جمشیدی، نسیم ادبی، گیتی قاصمی، صحرا اسداللهی، فقیه سلطانی، شهین تسلیمی، رضا ناجی، محمد فیلی، عرفان ابراهیمی، احمد ایراندوست، شهرزار کمال زاده، پونه هاشم پور، جواد پولادی، سمیه مهری، سحر سلیمانی، محمدرضا عقدایی، نادر سلیمانی و رضا توکلی معرفی کرد.

داستان این سریال در جزیره قشم میگذرد و خلاصه اش ازاین قرار است که دو شخص با نام های قدرت و جهانگیر (با بازیگری احمد مهران فر و سید جواد رضویان) از متقلبانی اند که تحت تعقیب پلیس هستند و قصد فرار از کشورشان ایران را دارند اما این دو طی ماجراهایی گمان میکنند که با دعانویسی و فالگیری میتوانند صفحه ی سفیدی را در زندگیشان باز کنند و با فریب دادن مردم کسب و کار جدیدی را راه بیاندازند. بدون توجه به اینکه پلیس آنهارا شناسایی کرده، دل به دریا میزنند و ماجراهای این دو رفیق شروع میشود…

خوب است که بگوییم شما میتوانید فیلم ها و سریال های گوناگون را از وبسایت اینترنتی دانلود فیلم و سریال هکس دانلود، جستجو کرده و دانلود نمایید. رسانه هکس دانلود با بیش از ۵۰۰۰ عنوان فیلم و سریال یکی از سایت های دانلود و تماشای فیلم به حساب می آید.
امیدواریم که لحضات لذت بخشی را به همراه ما سپری کرده باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *