مشخصات باتری لپ تاپت رو پیدا کن و خودت آنلاین باتری بخر!

مشخصات باتری لپ تاپت رو پیدا کن و خودت آنلاین باتری بخر!
  • 1401/3/17
  • گویا آی تی
  • 0

اینکه باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده خودش یک دردسره و اینکه از کجا یک باتری اورجینال و خوب تهیه کنید یک مشکل بزرگترهست که میتونه روزها و ساعتها وقت بگیره به خصوص باتری لپ تاپ ایسوس و لنوو که پیدا کردن بعضی از مدلهای آن میتونه کمی سخت باشه. در ادامه نام چند مدل از از دو برند بالا که بیشترین درخواست اورجینال بودن را دارند میگیم.

نام باتری هایی که بیشترین درخواست را برای اورجینال بودن داشته اند

در زیر نام و مدل باتری لپ تاپ دو برند باتری لپ تاپ ایسوز و لنوو را برایتان آورده ایم که در ۶ ماه اخیر بیشترین درخواست اورجینال بودن را داشته اند:

  • باتری لپ تاپ لنوو Z510
  • باتری لپ تاپ ایسوس k56
  • باتری لپ تاپ ایسوس N56
  • باتری لپ تاپ ایسوس N552
  • باتری لپ تاپ لنوو Z5070
  • باتری اورجینال لپ تاپ لنووZ5170
  • باتری اورجینال لپ تاپ لنوو Z510
  • باتری لپ تاپ ایسوس X555
  • باتری لپ تاپ ایسوس N551
  • باتری لپ تاپ ایسوس K550
  • باتری لپ تاپ ایسوس X550A
  • باتری لپ تاپ ایسوس X555

البته این موضوع درباره تمامی باتری ها صدق می کنه مثل باتری لپ تاپ اچ پی و یا باتری لپ تاپ دل

برای پیدا کردن باتری لپ تاپ اورجینال دو راه وجود دارد:

  • از دوستان و آشنایان پرس و جو کنیم که امکان دارد زیاد اطلاعاتی نداشته باشند.
  • خودمان دست به کار شویم و با جست و جو و تحقیق در گوگل به نتیجه برسیم.

در روش دوم برای به نتیجه رسیدن چند گام مهم است:

۱- ابتدا از اعتبار سایتی که درباره اورجینال بودن باطری لپ تاپ صحبت می کند مطمئن شویم.

۲-  بررسی کنیم که شرکت مورد نظر خود تامین کننده اصلی باشد و برای خرید باتری لپ تاپ از واسط ها کمک نگیرد.

۳- شرکت موردنظر بایستی اطلاعات تماس کاملی داشته باشد تا شخص بعد از خرید باتری لپ تاپ یا هنگام خرید اگر مشکلی داشت بتواند از تیم پشتیبانی کمک بگیرد.

۴- بعد از آن تازه به مرحله بعد می رسیم که چگونه باطری لپ تاپ را سفارش دهیم ؟!!!

راحت ترین راه ممکن خرید اینترنتی است، به این ترتیب هم می توانیم در وقت خود صرفه جویی کنیم وهم بدون خروج از منزل باتری لپ تاپ خود را تحویل بگیریم ولی سوال اینجاست که چه باتری به لپ تاپ من می خوره!!!!

ما در این مقاله به شما روش تشخیص مشخصات باتری را نیز آموزش می دهیم با ما همراه باشید:

فروشگاه ساختار دیجیتال یکی از بهترین برندها در زمینه فروش لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت است. شما با خرید هر نوع محصولی اعم از باتری یا دیگر وسایل، ضمانت نامه معتبری دریافت می کنید. این گارانتی بی قید و شرط بوده و برگشت کالا را در صورت خرابی و همچنین تعویض بدون چون و چرا را تضمین میکند. باتری های سلولی و پلیمری با بهترین کیفیت و از معتبرترین برندهای جهانی از جمله پاناسونیک، سامسونگ و ال جی توسط ساختار دیجیتال ارائه می شود. شما میتوانید انواع برندهای باتری لپ تاپ را در سایت ما مشاهده کنید

چگونه مشخصات باتری لپ تاپ را پیدا کنم؟

اکثر تولید کنندگان لپ تاپ مانند HP، Dell، Acer و … وب سایت دارند که در آن وبسایت ها می توانید اطلاعاتی در مورد مشخصات باتری لپ تاپ مورد استفاده تان پیدا کنید. بسته به سازنده یا برند، وب سایت مشخصاتی مانند شماره مدل و شماره سریال باتری و همچنین نوع باتری و آداپتور سازگار را بیان می کند.

اگر قصد خرید باتری لپ تاپ را از سایت سازنده دارید، باید شماره مدل را ارائه دهید. این امر به سازندگان و تولید کنندگان امکان می دهد تا یک نمایندگی فروش یا فروشنده را به شما معرفی کنند تا باتری مناسب لپ تاپ خود را از آنجا خریداری کنید. البته به دلیل وجود تحریم ها در ایران، خرید باتری لپ تاپ را باید به شرکت های معتبر که امکان ارتباط به کشورهای دیگر دارند، بسپارید؛ ساختار دیجیتال یک شرکت با سابقه و معتبر در این زمینه است.

شما نمی توانید باتری متفاوتی از آن نوع باتری ای خریداری کنید که توسط سازنده توصیه شده است! چرا؟ چون در این صورت با لپ تاپ شما سازگار نخواهد بود و ممکن است به لپ تاپ شما آسیب برساند. اگر باتری اصلی ۱۲ ولت است، بایستی از خرید باتری با ولتاژ کمتر یا بالاتر خودداری کنید.

با دانستن مشخصات باتری لپ تاپ و اینکه لپ تاپ شما به چه نوع باتری نیاز دارد، نیازی به خرید باتری مستعمل نیست. البته اطمینان حاصل کنید که تاریخ ساخت آن را نیز چک کنید.

چگونه بفهمم لپ تاپ من به چه نوع باتری نیاز دارد؟

باتری های لپ تاپ اغلب بعد از این که دیگر نمی توانند شارژ نگه دارند، نیاز به تعویض دارند. برخی مردم همیشه می خواهند باتری های ارزان قیمت را برای جایگزینی و تعویض باتری لپ تاپ قدیمی خود دریافت کنند. اما برای ایمن بودن، باید باتری خود را با یک باتری اورجینال از شرکت یا نمایندگی سازنده لپ تاپ خود تعویض کنید. همانطور که گفتیم برای خرید باتری اورجینال می بایست به شرکت های معتبر مراجعه کنید.

بررسی مشخصات انواع باتری لپ تاپ

مشخصات اغلب باتری های لپ تاپ بر روی آنها چاپ گردیده است است. اگر لپ تاپ یا رایانه شخصی شما باتری قابل جدا کردن دارد، آن را بیرون بیاورید و جزئیات را بررسی کنید. این جزئیات شامل شماره قطعه، شماره مدل، ولتاژ و جریان شارژ است. هنگامی که این اطلاعات را یادداشت کردید، می توانید به نمایندگی لپ تاپ خودتان بروید و یک باتری نو با همان مشخصات خریداری کنید.

با این حال، همه لپ تاپ ها دارای باتری قابل جدا کردن نیستند. برخی دیگر با باتری داخلی طراحی شده اند. در این صورت دسترسی به اطلاعات و مشخصات باتری لپ تاپ به صورت دستی امکان پذیر نخواهد بود. توصیه می کنیم در این گونه موارد به وب سایت سازنده لپ تاپ مراجعه نمایید.

در مواردی که اطلاعات باتری لپ تاپ روی آن نوشته نمی شود یا اطلاعات نوشته شده واضح نیست، ممکن است یک ابزار شخص ثالث به شما در دریافت اطلاعات کمک کند. اینها ابزارهای نرم افزاری هستند که می توانند اطلاعات باتری را ارائه دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *