سروافراز؛ مشاور و ارائه دهنده تجهیزات رستورانی

سروافراز؛ مشاور و ارائه دهنده تجهیزات رستورانی
  • 1401/4/1
  • گویا آی تی
  • 0

 

از آنجایی که امروزه سیستم مدیریت بسیاری از رستوران ها، مجهز به نرم افزارهای پیشرفته رستورانی است، انتخاب یک نرم افزار کارآمد و با کیفیت جز یکی از اساسی‌ترین موارد افتتاح یک رستوران و کافی شاپ خواهد بود. ابزار هوشمندی که شما را در زمینه بررسی طیف گسترده‌ای از وظایف و مسئولیت‌ها مانند نظارت بر امور مالی، میزان سفارش‌های روزانه، مدیریت نیروی کار و ارائه یک تجربه عالی به مشتریان کمک می‌کند و باعث می‌شود بتوانید به خوبی بر تمامی موارد گفته شده نظارت داشته باشید. به طور کلی این نرم افزار به انجام عملیات روزانه یک رستوران یا محیط مشابه اشاره دارد. اگر قصد راه اندازی رستوران دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با چگونگی کارکرد نرم افزارهای رستورانی بیشتر آشنا شوید.

سروفراز: نرم افزار رستوران

عملکرد نرم افزار مدیریت رستوران

صنعت غذا و نوشیدنی یک صنعت روبه‌تحول است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای بشر لازم است در هر شرایطی در دسترس باشد. در چند سال اخیر به خصوص با همه گیری ویروس کرونا، تغییرات مثبت زیادی در سیستم مدیریتی رستوران ها به وجود آمده است. آنلاین سازی سیستم های مدیریتی مجموعه‌های غذایی یکی از این تغییرات است. یکی از جنبه‌های عملکردی رستوران داری که بیشترین تغییر را به وجود آورده است؛ ظهور نرم افزار رستوران است.

این نرم افزار قابلیت انجام بسیاری از فعالیت‌های مربوط به رستوران و کافی شاپ را با دقت و سرعت العمل بیشتری دارد.  استفاده از نرم افزار رستوران و نرم افزار کافی شاپ هنگامی که به روش صحیح صورت گیرد، یکی از مطمئن‌ترین تجهیزات برای پیشرفت مجموعه های غذایی است. پیش‌بینی‌شده است در چندین سال آینده این نرم افزار به یک عضو جدانشدنی از رستوران ها و محیط‌های مشابه تبدیل می‌شود. از جمله عملکردها و ویژگی‌های اصلی این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت سفارش غذا: یکی از آیتم‌های موجود در نرم افزار رستورانی امکان ثبت سفارش غذا است. با نصب این نرم افزار، مدیریت سفارش‌ها به راحتی و با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و امکان خطا و اشتباه نیز کاهش می‌یابد. با استفاده از این نرم افزار گارسون و کارکنان رستوران می توانند با استفاده از یک تلفن همراه یا تبلت سفارش‌ها را ثبت کنند و به محض ارسال، سفارش مشتری بلافاصله بر روی صفحه نمایشگر آشپزخانه ظاهر خواهد شد.
  • محاسبه خودکار صورت حساب: با استفاده از این نرم افزار، صورت حساب ها به صورت خودکار تولید شده و به دست می‌آیند. سفارش‌ها پس از ثبت نهایی بر روی صندوق رستوران و کافی شاپ نیز ظاهر می‌شوند و امکان محاسبه صورت حساب ایجاد می‌گردد.
  • مدیریت امور مالی رستوران: در بخش‌هایی از این نرم افزار، امکان بررسی مالیات، حقوق کارمندان، میزان سود ماهانه و موارد دیگر قابل محاسبه است. از این نرم افزار، می‌توان به عنوان یک نرم افزار حسابداری نیز استفاده کرد تا فعالیت‌های مالی رستوران و کافی شاپ را بررسی و مدیریت کنید.

۶ مزیت استفاده از نرم افزار رستورانی

  1. امکان به‌روزرسانی منو: یکی از دغدغه های اصلی رستوران ها و کافی شاپ ها، اعمال تغییرات منو است. برخی از رستوران ها بر اساس فصل و یا به صورت روزانه غذا و دسر های خاصی را در منوی خود قرار می دهند و لازم است هر چند وقت یکبار منو مجموعه بروز رسانی شود. استفاده از نرم افزار رستورانی این امکان را به راحتی ایجاد کرده است. با داشتن یک منوی آنلاین با قابلیت ویرایش، می توان در هر زمانی منوی خود را بروز رسانی کنید.
  2. مدیریت آسان‌تر رزروها: اگر صاحب یک مجموعه غذایی بزرگ باشید، مدیریت رزرو میزها ممکن است کمی دشوار باشد. از طریق رزرو آنلاین و دادن یک برنامه ریزی مشخص به نرم افزار کافی شاپ و رستوران، به راحتی می‌توانید رزروهای مجموعه خود را مدیریت کنید.
  3. مدیریت جدول زمانی کارکنان: این نرم افزار این امکان را مهیا می‌سازد تا جدول زمانی کارکنان خود را به صورت آنلاین و لحظه‌ای مدیریت کنید. ساعات کاری نیروی کار از این طریق به راحتی بررسی می‌گردد و پرداخت حقوق و مزایا نیز به شیوه عادلانه‌تری صورت می گیرد.
  4. سهولت در استفاده: استفاده از ابزارهای دیجیتالی، امروزه بسیار راحت‌تر از کاغذ و قلم است. ثبت سفارشات و سایر فعالیت‌های مربوطه با استفاده از یک صفحه‌نمایش لمسی کار را برای همه آسان خواهد کرد.
  5. افزایش سرعت: رستوران‌های معروف همیشه شلوغ هستند و ضروری است سرعت سرویس‌دهی و ارائه خدمات آن‌ها بالا باشد. با نصب این نرم افزار سرعت عمل کارکنان و سرعت پاسخگویی به مشتریان افزایش می‌یابد.
  6. دقت عمل بیشتر: از آنجایی که تمامی اطلاعات اعم از نوع سفارش، تعداد سفارش، شماره میز و سایر فعالیت‌های صورت گرفته در رستوران به صورت کاملاً آنلاین و خودکار خواهد بود، دقت عمل تمامی فعالیت‌ها بیشتر می‌شود.

سروفراز؛ ارائه‌دهنده خدمات فروش و استقرار نرم افزار رستورانی

اگر صاحب رستوران و کافی شاپ هستید و یا قصد راه انداری رستوران را دارید، می‌توانید با نصب یک نرم افزار رستورانی با کیفیت و کارآمد، فعالیت و کسب و کار خود را بهبود ببخشید. استفاده از این نرم افزار همان طور که گفته شد مزایا و فواید بسیار زیادی دارد و در مقایسه با روش‌های کلاسیک رستوران داری، سودآوری بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شرکت سروفراز با ارائه خدمات فروش و استقرار نرم افزار رستوران سپیدز که کیفیت بالایی دارد، رستوران داری و ارائه خدمات را برای شما آسان کرده است. برای خرید و نصب این نرم افزار می توانید به سایت مجموعه به آدرس www.sarvfaraz.com مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت تماس حاصل کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *