روش های امن و سریع پرداخت خارجی برای ایرانیان

روش های امن و سریع پرداخت خارجی برای ایرانیان
  • 1401/4/8
  • گویا آی تی
  • 0

پرداخت خارجی

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و گسترده شدن دامنه‌ی خدمات وبسایت‌ها به سطح جهانی، امروزه پرداخت خارجی یکی از بخش‌های روتین زندگی است. خرید از وبسایت‌های فروشگاهی (مثلا آمازون)، استفاده از خدمات وبسایت‌های حوزه‌ی طراحی سایت (مثلا فری پیک، ahref، گوگل)، فعالیت در بروکرهای جهانی (مثلا آی تی بی، آ مارکتس و …)، همگی نیاز به پرداخت خارجی و همچنین تبدیل دلار به ریال (نقد کردن درآمدهای خارجی) دارند. این خدمات، بخشی از خدمات ارائه شده در صرافی‌های دیجیتالی همانند کارتی شو یا ارزپال است. در این مقاله قصد داریم تا روش‌های پرداخت خارجی به غیر از پی پل، ویزا کارت، مستر کارت و … که عموما برای ایرانیان هم گران بوده و داشتن آن‌ها همراه با ریسک فراوان است را معرفی کنیم. به صورت خاص، این مقاله برروی روش‌های امن و سریع پرداخت خارجی از جمله پرفکت مانی، مانی گو، تتر، پی اس ووچر و نهایتا پی سیف کارت تمرکز خواهد داشت.

پرفکت مانی

در سال ۲۰۰۷ میلادی، مجموعه Perfect Money تصمیم گرفت که یک روش پرداخت جایگزینی برای پی پل و ویزا کارت ارائه کند. از آنجاییکه کارمزدهای دریافت شده توسط پی پل نسبتا بالا بوده، امکان دریافت ساده‌ی آن وجود ندارد و همچنین امکان بستن حساب افراد و بلوکه کردن مبلغ پول به دلیل تحریم‌های جهانی را دارد، پرفکت مانی خدمات خود را دقیقا به نحوی ارائه نمود که مشکلات و محدودیت‌های پی پل را نداشته باشد. پرفکت مانی حساب‌ها را بدون نیاز به احراز هویت در اختیار مشتریان قرار داده و این بدان معناست که تمامی افراد از سرتاسر دنیا می‌توانند حساب ارزی آنلاین خود را تنها با یک ایمیل ایجاد نمایند.

برای فرار از مشکلات تحریم‌های جهانی، مجموعه پرفکت مانی در کشور پاناما تاسیس شده، اما دفتر اصلی آن در شهر زوریخ سوئیس قرار گرفته است. در حال حاضر، بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان داشته و تا کنون موردی از هک حساب‌ها و از دست رفتن سرمایه‌ی کاربران، گزارش نشده است. بنابراین، سابقه‌ی این مجموعه که توانسته بیش از ۱۵ سال امنیت حساب کاربران خود را حفظ کند، مورد تایید در سرتاسر جهان است. خدمات پرفکت مانی شامل دو بخش است. بخش اول، حساب‌هایی است که فرد می‌تواند به سادگی برای خود ایجاد کرده، ارزهای دلار و یورو را به صورت الکترونیکی ذخیره نموده و انتقال دهد.

بخش دوم شامل صدور ووچرهای الکترونیکی است. ووچر همانند گیفت کارت یا کارت هدیه بوده، اما به صورت الکترونیکی ارائه شده است. بنابراین، کاربر می‌تواند از حساب خود، هر مبلغی را به صورت یک کد ۱۶ رقمی صادر نموده و با وارد کردن این کد ۱۶ رقمی در درگاه‌های پرداخت مربوطه، خرید خود را انجام داده و یا پنل کاربری خود را شارژ نماید.

خرید ووچر پرفکت مانی

سایت های طرف قرارداد پرفکت مانی

بسیاری از وبسایت‌های خارجی که در سطح جهانی فعالیت می‌کنند، درگاه پرداخت پرفکت مانی را ارائه کرده‌اند. در این درگاه، هم می‌توان به صورت مستقیم از حساب ارزی پرفکت مانی استفاده نمود و خرید را تکمیل کرد و هم می‌توان با استفاده از ووچرهای پرفکت مانی، از قسمت e-voucher استفاده کرد تا همان پروسه‌ی خرید را انجام داد. بهتر است بدانید که برای دریافت ووچر، نیازی نیست که حتما در خود پرفکت مانی حساب داشته باشید، بلکه می‌توانید از خدمات سایت‌های پرداخت خارجی از جمله کارتی شو استفاده نموده و ووچرها را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن، صادر نمایید. در حال حاضر، وبسایت‌های مربوط به رمزارزها (صرافی‌های رمزارز)، فارکس (بروکرها)، سایت‌های پیشبینی ورزشی و … همگی درگاه پرداخت پرفکت مانی را ارائه کرده‌اند که امکان واریز پول با حساب پرفکت مانی و یا با ووچرهای این مجموعه، قابل انجام است. دلیل گسترده شدن کاربرد Perfect Money این است که هم کارمزد بسیار کمی دارد و هم اینکه انتقال وجه به صورت آنی انجام می‌شود. امکان برگشت خوردن وجه واریزی و یا بلوکه شدن حساب‌ها نیز تقریبا صفر بوده، مگر اینکه واقعا تخلفی از سمت کاربر رخ داده باشد.

خرید با تتر

یکی از روش‌های پرداختی که به سرعت در حال گسترش بوده و حتی در بعضی از سایت‌های ایرانی نیز از آن استفاده شده است، استفاده از رمزارز تتر است. اگرچه این رمزارز در دنیای بلاکچین‌ها ارائه شد، اما به دلیل ثبات قیمتی نزدیک به قیمت دلار آمریکا، تبدیل به یکی از روش‌های پرداخت مطمئن و سریع شده است. خرید با تتر در شبکه ترون یا همان شبکه trc-20 در کمتر از چند دقیقه تایید خواهد شد. به دلیل امنیت بالاتر تتر نسبت به دلار و امکان خرید اینترنتی با استفاده از استیبل کوین USDT، این روش پرداخت نیز به سرعت در حال رشد و تکامل بوده و همه روزه، بر تعداد سایت‌هایی که از درگاه پرداخت این رمزارز پشتیبانی می‌کنند، بیشتر می‌شود. در آینده‌ی نه چندان دور، انتظار می‌رود که کارمزد استفاده از این روش پرداخت نیز بسیار کمتر از کارمزد امروزی آن شود. برای خرید تتر، باید به سایت‌های فروش تتر مراجعه نمایید. پیشنهاد ما، کارتی شو است که لقب بهترین سایت خرید تتر را نیز به دوش می‌کشد. از مزایای کارتی شو، این است که به محض ثبت سفارش و پرداخت معادل ریالی، رمزارز خریداری شده را به آدرس تعیین شده، ارسال می‌نماید. این روش علاوه بر بالا بردن امنیت تراکنش‌های شما، بسیار سریعتر از سایر وبسایت‌ها انجام خواهد شد.

مانی گو

مانی گو نیز همانند ووچرهای پرفکت مانی بوده و در مبالغ متفاوتی ارائه می‌شوند. مانی گو نسبتا تازه تاسیس بوده، اما به سرعت در حال رشد و گسترش در سرتاسر دنیا است. به دلیل کارمزدهای بسیار کم (حتی کمتر از پرفکت مانی)، استفاده از مانی گو رو به افزایش بوده، اما تعداد درگاه‌هایی که از این ووچر پشتیبانی نمایند، هنوز محدود است. کارتی شو تنها نماینده‌ی ووچرهای مانی گو در ایران بوده که امکان صدور آنی این ووچرها را با بهترین قیمت، ارائه کرده است. این ووچر در حال حاضر در کشورهایی هماند سنگال، فرانسه، هند، ایران، کنیا، تاجیکستان، مولداوی، قزاقستان، قرقیزستان، گرجستان، عراق، ارمنستان و … فعال است. برای خرید این ووچر به وبسایت کارتی شو Cartihso.com مراجعه نمایید.

خرید ووچر مانی گو

پی اس ووچر

یکی دیگر از انواع ووچر که کاربرد فراوانی دارد، پی اس ووچر یا همان پرمیوم ووچر است که در ایران با نام فوچرز نیز شناخته می‌شود. به دلیل قابلیت استفاده از این روش پرداخت در کنسول‌های بازی از جمله پلی استیشن، این روش پرداخت بسیار محبوب کاربران و خصوصا کاربران ایرانی شده است. کاربران به سادگی می‌توانند با خرید پی اس ووچر کد ووچر را دریافت کرده و در قسمت Redeem Code کنسول‌های بازی وارد کرده تا اکانت خود را شارژ نمایند. این ووچر نیز به دلیل کارمزد بسیار کم، توانسته روش پرداخت محبوب بسیاری از کاربران و خصوصا گیمرهای ایرانی باشد. در کنار کنسول‌های بازی، این ووچرها در سایت‌های پیشبینی ورزشی نیز کاربرد دارند.

پی سیف ووچر

پی سیف که در ابتدا برای کاربران اروپایی صادر شده بود، روشی امن و سریع برای خرید آنلاین با مبالغ محدود و اندک بود. این ووچرها حداکثر ۱۰۰ دلار صادر شده و قابلیت استفاده در بسیاری از وبسیات‌ها را دارند. پی سیف کارت، همانند کارت‌های بانکی ویزا کارت بوده، اما به دلیل حفظ امنیت کاربران خود، توانسته بسیار پرکاربرد شود. از طرف دیگر، پی سیف ووچر نیازی به کارت فیزیکی نداشته و قابلیت صدور آنی توسط کارتی شو را دارد. بهترین قیمت پی سیف ووچر فقط در کارتی شو ارائه شده و بسیاری از وبسایت‌هایی که ادعای فروش این محصول را دارند، ووچر خود را ابتدا از صرافی‌های دیجیتال معتبر خریداری کرده و سپس در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. این کار هم باعث بالا رفتن زمان صدور و هم بیشتر شدن هزینه خرید پی سیف ووچر خواهد شد.

معرفی کارتی شو

کارتی شو صرافی دیجیتال بوده که در امر تسهیل پرداخت خارجی و نقد کردن درآمدهای ارزی فعالیت دارد. این مجموعه از پنل تمام اتوماتیک استفاده کرده تا فارغ از ساعت روز و روز هفته، سفارشات در کمترین زمان ممکن انجام شوند. انواع ووچر در این سایت با بهترین قیمت ارائه شده‌اند. علاوه بر امکان خرید و فروش انواع ووچر، کارتی شو امکان خرید رمزارزهای مهم و انتقال آنی به آدرس والت‌های مختلف را نیز فراهم کرده است. به دلیل انتقال آنی رمزارزها به آدرس والت معتبر، امنیت حساب‌های کارتی شو در بالاترین حالت ممکن حفظ شده است. برای دیدن خدمات این مجموعه، به وبسایت کارتی شو cartisho.com مراجعه نموده و می‌توانید برای سفارشات خود، به صورت رایگان با پشتیبانی این مجموعه مشاوره نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *