معرفی اپلیکیشن درمانکده برای حفظ سلامت مادر و کودک

معرفی اپلیکیشن درمانکده برای حفظ سلامت مادر و کودک
  • 1401/4/15
  • گویا آی تی
  • 0

 

زنان و کودکان جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند و همواره بیماری‌ها و مشکلات مختلفی سلامتی‌شان را تهدید می‌کند. به همین جهت نیاز است تا از سلامتی آن‌ها به خوبی حفاظت شود تا بیماری‌ها کمتر متوجه حال آن‌ها شوند. چکاپ‌های دوره ای، مشاوره‌های تخصصی و انجام فرآیند‌های درمانی در این مسیر موضوعات بسیار مهمی هستند که حتماً باید تحت نظر پزشکان متخصص با تجربه صورت بگیرند.

در صورتی‌که شما عزیزان به دنبال راهی مناسب برای پیدا کردن بهترین پزشکان متخصص در تهران هستید، در ادامه این نوشته با معرفی درمانکده برای حفظ سلامتی مادر و کودک با ما همراه باشید.

مشکلات مادران و کودکان

نیاز به خدمات درمانی در زندگی همه احساس می‌شود و هر انسانی باید حتی در هنگامی که احساسی از بیماری ندارد، به صورت دوره‌ای برای اطمینان از سلامتی خود به پزشک مراجعه کند.

اما در این بین همان‌طور که در ابتدا مطالعه کردید سلامتی بانوان و کودکان بیشتر تهدید می‌شود. بیمار شدن مادر یا کودک می‌تواند تأثیرات منفی در زندگی هر دو بگذارد حتی اگر بیماری تنها متوجه حال یکی از آن‌ها شده باشد. به همین جهت مادران حتی باید بیشتر از سایر بانوان مراقب سلامتی خود باشند و علاوه بر این، اهمیت زیادی به سلامتی کودک خود بدهند.

کودکان و زنان دارای سیستم بدنی پیچیده و آسیب‌پذیری هستند و بیماری‌های خاص خود را نیز دارند. این موضوع در مورد بانوان شدید‌تر است و متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات مختلفی که برای سلامتی بانوان به وجود می‌آید، مراجعه به پزشکان زنان بسیار زیاد است.

به هر جهت چه مادر و چه کودک برای انجام فرایند‌های درمانی و چکاپ‌های دوره‌ای نیاز به مراجعه به پزشکان متخصص دارند که یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن و دریافت نوبت از مطب این پزشکان متخصص، استفاده از سرویس درمانکده است. در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح داده‌ایم.

معرفی درمانکده

درمانکده راهکاری برای یک مشکل است! سختی پیدا کردن یک پزشک متخصص خوب مشکلی است که همه ما حداقل یکبار با آن مواجه شده‌ایم و با سختی آن آشنا هستیم.

در گذشته‌ای نه‌چندان دور برای پیدا کردن یک پزشک متخصص نیاز بود تا تلفن‌های متعددی ‌زده شود و به مکان‌های مختلفی مراجعه شود. هم‌چنین همیشه این نگرانی را داشتیم که پزشک مورد نظر با تجربه است یا نه اما متاسفانه راهی برای مطمئن شدن از این موضوع وجود نداشت. خلاصه که برای دریافت نوبت از مطب یک پزشک متخصص نیاز بود تا انرژی و زمان زیادی صرف شود که در آن صورت هم خیلی نمی‌توانستید به تبحر پزشکی که موفق به دریافت نوبت از او شدید، مطمئن باشید چرا که دسترسی به بیماران تحت نظر آن پزشک خیلی مشکل بود.

با توجه به این موارد نیاز بسیار شدیدی به یک سرویس برای تسهیل در دریافت نوبت از پزشکان متخصص و مقایسه بین آن‌ها حس می‌شد که خوشبختانه سرویس‌های زیادی از جمله درمانکده اقدام به برطرف کردن این مشکل کردند.

در درمانکده تعداد زیادی از پزشکان متخصص با تجربه در هر تخصص در سراسر تهران حضور دارند که شما عزیزان می‌توانید به‌سادگی نوبت آنلاین بگیرید.

اپلیکیشن درمانکده

اپلیکیشن درمانکده

حال که در مورد درمانکده و اهداف آن صحبت شد، زمان معرفی اپلیکیشن درمانکده است. سرویس درمانکده به دو صورت سایت و اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ماهیت و عملکرد این دو هیچ تفاوتی وجود ندارد اما استفاده از اپلیکیشن درمانکده برای افراد ساده‌تر است.

اپلیکیشن درمانکده را می‌توان یک بیمارستان بسیار مجهز در نظر گرفت! تنها کاری که برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز است تا انجام دهید وارد کردن شماره خودتان است. پس از آن امکانات بسیار زیادی برای دریافت خدمات درمانی متنوع در این نرم‌افزار وجود دارد.

اگر به دنبال پزشکان متخصص مختلف از دکتر پوست گرفته تا متخصص داخلی و هر تخصص دیگری برای خودتان یا کودکتان هستید تنها کافی است که در کادر جستجوی صفحه اصلی اپلیکیشن، نام تخصص پزشکی مدنظر را وارد کنید. پس از آن لیستی طولانی از پزشکان متخصص برای شما به نمایش در خواهد آمد.

پیش از دریافت نوبت می‌توانید از طریق چند فاکتور از تجربه پزشک اطمینان حاصل کنید. هر پزشک در سایت و اپلیکیشن درمانکده دارای یک پروفایل کاربری است که در آن اطلاعات حرفه‌ای مانند سابقه کار و تحصیلات درج شده است. هم‌چنین امتیازات کاربران و نظراتی که برای پزشک ثبت کرده‌اند راه دیگری برای مقایسه پزشکان است.

پس از طی‌کردن مراحل گفته شده و انتخاب پزشک مد نظر، می‌توانید به‌سادگی فرآیند نوبت‌گیری را انجام داده و مناسب‌ترین نوبت موجود را بر اساس زمان‌بندی خودتان انتخاب کنید.

این موارد تنها بخش کوچکی از خدمات سرویس و اپلیکیشن درمانکده است. موارد بیشتر عبارت‌اند از:

  • مشاوره از پزشکان متخصص
  • مشاهده روزهای حضور پزشک در مطب‌ها
  • دریافت نزدیک‌ترین نوبت ممکن از مطب پزشک
  • خواندن مقالات و تحقیقات معتبر حوزه سلامتی
  • تست و تشخیص بیماری از طریق هوش مصنوعی

شما عزیزان می‌توانید با ایجاد یک پروفایل در اپلیکیشن درمانکده به‌سادگی از تمام فرآیند‌های درمانی بهره‌مند شوید و پزشکان مورد علاقه و منتخب خود را همواره در پروفایلتان داشته باشید تا در صورت نیاز مجدداً فرآیند‌های مشاوره و دریافت نوبت را انجام دهید.

هم‌چنین همان‌طور که در بین خدمات درمانی اپلیکیشن درمانکده مشاهده کردید، مشاوره آنلاین یکی از خدمات این نرم‌افزار است. در صورتی‌که پیش از مراجعه به پزشک قصد صحبت کردن با یک پزشک متخصص را دارید و یا مشکل آنقدر حاد نیست که خود را به پزشک برسانید و حتی اگر چند سوال تخصصی دارید، می‌توانید به‌سادگی از مشاوره‌های تصویری، صوتی و متنی در اپلیکیشن درمانکده بهره‌مند شوید. این مورد برای بانوان و کودکان بسیار مفید است و می‌توانید از طریق آن همواره با یک دکتر متخصص کودکان یا هر تخصص پزشکی دیگری در ارتباط باشید.

درمانکده کامپیوتر

کلام آخر

در عصر حاضر خدمات درمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این حق مسلم تمام اعضای یک جامعه از جمله مادران و کودکان است که از خدمات درمانی با کیفیت و مدرن بهره‌مند باشند که هدف درمانکده نیز همین است.

در انتها لازم به ذکر است که تمامی سرویس‌های درمانکده رایگان بوده و تمام هزینه‌ای که شما خواهید پرداخت صرفاً ویزیت پزشکان است و نه هیچ هزینه دیگری. با وجود درمانکده خدمات درمانی به آسانی هرچه تمام‌تر در اختیار شما قرار دارند بنابراین تردید را کنار گذاشته هر چه سریع‌تر برای چکاپ سلامتی و یا انجام فرایند‌های درمانی خودتان یا کودکتان اقدام کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *