ورود دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به دنیای تکنولوژی

ورود دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به دنیای تکنولوژی
  • 1401/5/12
  • گویا آی تی
  • 0

با پیشرفت صنعت و تکنولوژی دستگاه‌های کارآمد و پیشرفته‌ای همچون دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، طراحی و تولید شد. شباهت بیش‌ازحد این دستگاه به دستگاه پوز، سبب شده که افراد در خیلی از مواقع این دستگاه را دستگاه پوز بنامند. اما باید بگوییم این وسیله کاربردی کاملا با کارت‌خوان متفاوت بوده و جز شباهت ظاهری، هیچ وجه اشتراکی با یکدیگر ندارند. در‌واقع، دستگاه ذخیره شماره یک رابط میان فروشنده و مشتری است که به‌وسیله آن می‌توان ارتباط خوب و دقیقی بر‌قرار کرد.

اشخاصی که دارای پاساژ و مغازه‌های بزرگ هستند، این دستگاه را خریداری کرده و با ثبت شماره مشتری روی آن، هر زمان که بخواهند با مشتری‌های خود ارتباط می‌گیرند و آن‌ها را از وجود تخفیفات و شارژ شدن محصولات قدیمی و جدید مطلع می‌کنند. همچنین افراد می‌توانند با استفاده از این وسیله، کارت ویزیت الکترونیکی نیز برای مشتریان خود ارسال کنند. این دستگاه برخلاف اندازه کوچکی که دارد، بسیار کارآمد است. نیازی به برق و اینترنت ندارد  ، بدون در اختیار داشتن سیستم، می‌توانید شماره مشتری‌های مورد‌نظر خود را در پنل شماره، ذخیره کرده و هر زمان که لازم بود، برای هر‌یک از آن‌ها اطلاعیه‌های مختلف با مضمون‌های متفاوت ارسال کنید.

اهمیت استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل حضوری در بیزینس

قطعا مهم‌ترین هدف در بیزنس‌های مختلف، دستیابی به سود‌دهی بالا است. برای رسیدن به سوددهی بالا، یک‌سری مسائل باید توسط صاحب کسب‌وکار در نظر گرفته شود تا بتواند محصولات خود را به‌خوبی تبلیغ کرده و به بهترین نحو، با مبلغ مناسب به فروش برساند. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌های کاربردی و منحصر‌به‌فرد شرایط به‌خوبی فراهم شده تا افراد بتوانند به‌راحتی محصول خود را تبلیغ کرده و آن را در معرض دید و توجه افراد قرار دهند.

یکی از این وسایل که برای فروشندگان بسیار کارآمد بوده و سبب پیشرفت کسب‌وکار آن‌ها می‌شود، به‌کارگیری دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان است. هنگامی‌که افراد برای خرید یک محصول وارد مغازه می‌شوند، در اولین نگاه، رفتار فروشنده می‌تواند توجه و نظر آن‌ها را جلب کند. اگر فروشنده با احترام و به‌درستی با مشتری برخورد کند، شخص به مشتری ثابت مغازه تبدیل شده و ازآن‌پس، خرید‌های خود را از آن مغازه انجام می‌دهد‌. بنابراین، داشتن اخلاق خوب از طرف فروشنده، ارزش قائل شدن برای مشتری و توجه به حقوق او بسیار مهم بوده و می‌تواند آینده یک بیزینس را در مشت بگیرد و آن را به نابودی یا اوج برساند.

دستگاه ثبت شماره موبایل، نقش یک دوست مشترک میان فروشنده و مشتری را ایفا می‌کند که سعی دارد با قابلیت‌های خود این رابطه را محکم و محکم‌تر کند. فروشندگانی که برای مشتریان خود ارزش قائل هستند و سعی دارند یک ارتباط صمیمانه و دوستانه با آن‌ها داشته باشند، به خریداری دستگاه ذخیره شماره می‌می پلاس می‌پردازند. در‌نهایت، با ورود هر شخصی به مغازه شماره او را در پنل دستگاه ثبت کرده و هر زمان که لازم باشد، برای آن شخص پیامک با مضمون‌های مختلف ارسال می‌کنند.

مینی پلاس

بررسی امکانات منحصربه‌فرد دستگاه ثبت شماره موبایل

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری حضوری همانند سایر وسایل مدرن بسیار مجهز بوده و قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای را در اختیار افراد قرار می‌دهد. در ابتدا این دستگاه خیلی مورد استقبال قرار نگرفت و افراد نسبت به آن کاملا بی‌توجه بودند؛ اما با گذر زمان و اثبات قابلیت‌های فوق‌العاده این دستگاه، فروشندگان به کارایی و نفوذ این وسیله ایمان آوردند و برای مغازه‌های خود در راستای برقراری ارتباط بهتر با مشتری، این دستگاه را خریداری کردند. مجموعه خصوصیاتی که سبب اهمیت این وسیله کوچک و کاربردی شده است را در این قسمت شرح می‌دهیم.

·        دارای ظاهری شیک، زیبا و مدرن

·        بهره‌گیری از گرافیک باکیفیت

·        مجهز به سیستم کاهش دما برای جلوگیری از افزایش دما و نابودشدن باتری

·        به‌کارگیری قابلیت بلک‌لیست

·        به‌روز‌رسانی و ارتقای قابلیت‌های دستگاه به‌صورت خودکار

·        امکان ارسال و دریافت بی‌نهایت پیام

·        برقراری ارتباط در کوتاه‌ترین زمان

·        وجود پنل ذخیره‌سازی برای ذخیره‌کردن شماره‌های فراوان

·        داشتن قابلیت منحصر‌به‌فرد برای ارسال پیامک به‌صورت خودکار

·        امکان اتصال محکم به سطوح مختلف برای جلوگیری از سرقت آن

·        داشتن تنظیمات دقیق و برنامه‌های خارق‌العاده بدون نصب اپلیکیشن‌های موبایل

·        مجهز به سیستم بهینه‌سازی باتری

·        امکان استفاده از تم‌های مختلف به‌صورت کاملا رایگان

مینی پلاس

مزایای قابل‌توجه دستگاه ثبت شماره مشتری می‌می پلاس

این دستگاه با مزایای فراوانی که دارد، فروشندگان را به وجد آورده است؛ به‌گونه‌ای که هر‌یک از آن‌ها برای مغازه خود این دستگاه را خریداری کرده‌اند. در این قسمت به بررسی یک‌سری از مزایای خیره‌کننده دستگاه ارسال پیامک به مشتری می‌پردازیم.

برقراری درست ارتباط و حفظ مشتری

اگر احتمال بازگشت مشتری به مغازه ۵۰ درصد باشد، شما با استفاده از این دستگاه و به‌کارگیری سیاست آن، می‌توانید احتمال بازگشت مشتری را چندین برابر افزایش دهید. برترین و بزرگ‌ترین سرمایه برای صاحبان کسب‌وکار رسیدن به سود بالا است. بدیهی است به‌دست‌آوردن سود‌دهی بالا به وجود مشتری‌های فراوان بستگی دارد. تمامی مغازه‌دار‌ها می‌توانند با خریداری این دستگاه، به‌راحتی شماره مشتریان خود را ذخیره کرده و در زمان مقرر اطلاعیه‌های تخفیف و شارژ شدن محصولات را برای تمامی مشتریان ارسال کنند.

جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه

بازاریابی و بهره‌گیری از تبلیغات برای گسترده شدن هر نوع کسب‌وکاری بسیار زمان‌بر بوده و هزینه زیادی را متحمل می‌شود؛ بنابراین، فروشندگان به دنبال کم‌هزینه‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش برای در معرض دید قراردادن محصولات خود هستند. بهترین روش استفاده از دستگاه ثبت شماره است که به‌واسطه این دستگاه می‌توانید به‌راحتی برای محصولات مغازه خود تبلیغ کرده و روز‌به‌روز با افزایش تعداد مشتری، سرمایه خود را افزایش دهید.

تجربه خریدی لذت‌بخش با سایت لایت پنل

سایت لایت پنل با چندین سال سابقه، بهترین محصولات را در اختیار افراد قرار داده و با پشتیبانی قدرتمندی که دارد، می‌تواند تمامی متقاضیان را راهنمایی کرده و آن‌ها را به نتیجه مطلوب برساند. اگر قصد دارید که دستگاه ذخیره موبایل مشتری مدل می‌می پلاس با قیمتی مناسب و باکیفیت بالا را خریداری کنید، بهتر است به سایت لایت پنل مراجعه کرده و از تمامی محصولات این سایت دیدن کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *