«سه کلیک» برند برتر در بخش ارائه خدمات مطلوب گردشگری الکترونیک شناخته شد

«سه کلیک» برند برتر در بخش ارائه خدمات مطلوب گردشگری الکترونیک شناخته شد
  • 1401/7/24
  • گویا آی تی
  • 0

موفقیتی دیگر برای «سه کلیک» در هفته­ی گردشگری.

مراسم آغازین هفته­ی جهانگردی و گردشگری با حضور استاندار تهران، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران و نمایندگان برندها و واحدهای مختلف حوزه­ی گردشگری استان تهران، شامگاه شنبه ۹مهرماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. در این مراسم ضمن بررسی وضعیت گردشگری کشور و ارائه  راهکارهای موثر در این زمینه، از برندها، شرکت­ها و واحدهای صنفی برتر گردشگری استان تهران تقدیر به عمل آمد. یکی از بخش­های رقابتی مهم این مراسم، بخش ارائه خدمات الکترونیک در حوزه گردشگری بود که با وجود رقابت شرکت های مختلف و معتبر در این بخش،لوح تقدیر برند برتر در حوزه ارائه ی خدمات مطلوب گردشگری الکترونیک به «سه کلیک» اهدا شد و این شرکت توانست در این حوزه­ی مهم رقبای خود را پشت سر بگذارد

با توجه به اینکه ارائه خدمات الکترونیک حوزه­ای به روز و رو به توسعه است، عیار مهمی برای سنجش کارایی شرکت­های فعال است و دریافت لوح تقدیر این بخش، موفقیتی چشمگیر برای سه کلیک بعنوان برند پیشرو در این حوزه به شمار می رود.

«سه کلیک» پلتفرم فروش آنلاین شرکت «دلتابان» با حدود سی سال سابقه در صنعت گردشگری ایران است. در دورانی که فراگیری بیماری کرونا لطمه­های فراوانی به کسب و کارهای مختلف وارد کرد، صنعت گردشگری آسیب بیشتری دید، اما شرکت دلتابان این فرصت را مغتنم شمرد و  در سال ۱۳۹۸ و در اوج فراگیری بیماری کرونا  با جذب برنامه نویسان حرفه­ای سایت هوشمند ارائه خدمات گردشگری به نام «سه کلیک»  را راه اندازی نمود که خدمات کاملی شامل بلیط هواپیما ، هتل، تور، پکیج و خدمات گردشگری را بصورت آنلاین ارائه می دهد.

«سه کلیک» با مدیریت مناسب و همکاری تیمی توانمند و همدل متشکل از ۲۵۰ پرسنل جوان و خلاق در کنار استفاده از به­روزترین تکنولوژی­های دنیا در حوزه­ی برنامه نویسی، در مدت کوتاهی توانست بعنوان یکی از معتبرترین سایت های ارائه آنلاین خدمات مسافرتی، به سرعت سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و به جرات، می­توان نتیجه گرفت «سه کلیک» جامع­ترین سایت گردشگری کشور، با ارائه خدمات گردشگری بصورت آنلاین است که تمامی نیازهای مسافران داخلی و خارجی را برای یک سفر با کیفیت پوشش می­دهد.

برند دلتابان که در صنعت گردشگری کشور بعنوان لوکس­ترین آژانس هواپیمایی ایران شناخته شده و به مشتری مداری شهره است، در قالب سایت سه کلیک نیز زیر ساخت های آنلاین مناسبی فراهم نموده که مسافرین به راحتی می توانند کلیه­ی نیازهای  سفر خود را بصورت آنلاین خریداری نمایند و در صورت درخواست کنسلی، برای استردادآنلاین اقدام کنند. علاوه بر آن پشتیبانی ۲۴ ساعته  سایت سه کلیک با خوشرویی، صبوری و اطلاعات کامل برای راهنمایی و مشاوره در تمام مراحل سفر در خدمت مسافرین می­باشد.

از دیگر ویژگی­های سایت سه کلیک قیمت بسیار مناسب بلیط هواپیمای داخلی، بلیط هواپیمای خارجی ، رزرو هتل­های داخلی و رزرو هتل­های خارجی با همان کیفیتی است که دلتابان در طول سی سال ارائه نموده است. بدین معنا که لوکس ترین و با کیفیت ترین تورهای داخلی و خارجی بر بستر آنلاین در سایت سه کلیک ارائه شده است.

همچنین تورهای گروهی که برای تاریخ­های مشخص برنامه­ریزی شده در قالب پکیج­های مسافرتی بصورت آنلاین برای مقاصدی نظیر مالدیو، بالی، تایلند، سریلانکا و ویتنام از محصولات با کیفیت «سه کلیک» به شمار می رود.

از طرف دیگر برای راحتی مسافران در استفاده از جاذبه­های گردشگری ، این امکان در سایت سه کلیک فراهم شده است تا بتوانند خدمات گردشگری شهر مقصد را در سایت سه کلیک مشاهده و بصورت آنلاین خریداری نمایند. بعنوان مثال در سفر به جزیره­ی زیبای کیش، مسافران می­توانند جاذبه­هایی نظیر پارک دلفین­ها، برنامه غواصی، شاتل، پاراسل و سافاری را تا ۴۰ درصد ارزان­تر بصورت آنلاین خریداری نمایند.

با توجه به آنچه گفته شد باید گفت سه­کلیک شایسته انتخاب بعنوان برند برتر در ارائه مطلوب خدمات گردشگری الکترونیک بوده و این جایزه در کنار دیگر موفقیت­های سه کلیک، بویژه رضایت کاربران و همکاران حوزه­ی گردشگری، گنجینه­ی افتخارات این برند را پربارتر نمود. لازم به ذکر است در سالهای گذشته نیز، آژانس دلتابان سه سال متوالی به عنوان برند برتر ملی گردشگری شناخته شده است.

سه­کلیک با توجه به شعار «ایرانی، شایسته بهترین هاست» همچنان در حال تلاش و حرکت برای رسیدن به چشم اندازها و اهداف بزرگ در صنعت گردشگری است و بدون شک باید منتظر شنیدن خبرهای تازه از موفقیت های مداوم سه­کلیک بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *