هر آن چیزی که درباره نمایندگی سانترال پاناسونیک باید بدانید!

هر آن چیزی که درباره نمایندگی سانترال پاناسونیک باید بدانید!
  • 1401/8/10
  • گویا آی تی
  • 0

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های بازار جهانی در زمینه تولید تجهیزات سانترال، مخابراتی و شبکه‌های تلفنی و سازمانی است. این کمپانی در سراسر دنیا نمایندگی‌های زیادی را تأسیس نموده تا به مشتریان در کشورها سرویس‌ و خدمات پس از فروش و… ارائه دهند.

خرید انواع تجهیزات مخابراتی که کاربرد وسیعی در تجارت‌ها، کسب‌ و کارها و یا حتی محیط‌های استارتاپی دارند بدون گارانتی و خدمات پس از فروش ممکن نخواهد بود. نمایندگی‌های زیادی در سراسر کشور در زمینه تأمین، توزیع و خدمات پس از فروش انواع دستگاه‌های سانترال تأسیس شده‌اند که بسته به دامنه و حاشیه مسئولیتی که برای خود تعیین می‌کنند از یکدیگر متمایز می‌شوند.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

خدمات نمایندگی سانترال پاناسونیک

سانترال‌های پاناسونیک دستگاه‌های پرفروش و محبوبی هستند که به‌راحتی امکان استفاده از آن را در سطوح کسب‌وکارهای کوچک تا گسترده فراهم می‌کنند. این سیستم‌ها در بیشتر مواقع نیاز به نصب و راه‌اندازی توسط نمایندگی را دارند. انواع تلفن سانترال نیز بر پایه این دستگاه‌ها نصب میشوند و در نهایت امکان دریافت خدمات گارانتی و پس از فروش نیز از نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران وجود دارد.

پشتیبانی، گارانتی و خدمات

موضوع خدمات پس از فروش و گارانتی در مورد شرکت‌های فعال در این حوزه اهمیت زیادی دارد. درصورتی‌که قصد خرید سانترال پاناسونیک را دارید حتماً به سراغ شرکتی معتبر بروید که به شما تضمین اصالت دهد و بتوانید از کیفیت دستگاه و نو بودن آن اطمینان حاصل کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان استفاده از خدمات حضور کارشناس در محل از جمله دیگر فاکتورهایی است که باید در زمان انتخاب فروشگاه توجه ویژه‌ای داشته باشید.

پشتیبانی می‌تواند شامل: نصب و راه‌اندازی، عیب‌یابی و رفع نقص، ارتقا و مقیاس‌پذیری و… باشد که بسته به نیاز مشتری و در صورت امکان توسط  تیم متخصص انجام گردد. همچنین نمایندگی مجاز سانترال‌های پاناسونیک در ایران به شما با توجه‌ به نیازتان، در گستره وسیع تولیدات شرکت پاناسونیک خدماتی را ارائه می‌دهد.

مشاوره خرید و پیشنهادات

طیف وسیعی از مشتریان به دلیل عدم آگاهی در این‌ خصوص و نا آشنایی با فضای تجهیزات ارتباطی و مخابراتی نظیر: سانترال‌ پاناسونیک  تلفن‌های تحت شبکه و… عموماً در بحث خرید دچار مشکل می‌شوند. به همین منوال اکثر آن‌ها مایل‌اند که در این مورد مشاوره‌های دقیق و راهگشا دریافت کنند. پیشنهادات کلیدی و کاربردی در این زمینه و بررسی راهکارهای خلاقانه به‌منظور افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه از جمله مهم‌ترین نکاتی هستند که مشتریان باید در نظر بگیرند.

واحد فروش با بهره‌گیری از اطلاعات مذکور که در زمینه سانترال است باید راه کارهایی را در دسترس شما قرار دهند که مسیر کلی خرید سانترال‌های پاناسونیک را برای شما آسان‌تر کند.

مراحل خرید و راه اندازی سانترال

در ابتدا و قبل از خرید سانترال باید شرکت معتبری را انتخاب کنید تا در این مراحل بخوبی شما را پس از فروش پشتیبانی کند. ما پیشنهاد میکنیم در زمینه سانترال و تجهیزات مربوطه موارد ضروری مثل گارانتی و تضمین کیفیت را جدی بگیرید.  پس از تهیه دستگاه در صورت نیاز جهت نصب و راه‌اندازی میتوانید از مراکز مجاز که تخصص اینکار را دارند کمک بگیرید.

سانترال های پاناسونیک بصورت کلی دارای دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت هستند. اکثر مجموعه های که دارای کارمندان و خطوط کمتری هستند میتوانند از سری سانترال کم ظرفیت استفاده کنند. دستگاه های سانترال کم ظرفیت از قابلیت های ویژه ای برخوردار است و بخوبی میتواند نیاز ارتباطی شما را برطرف کند.

در سری سانترال پرظرفیت امکانات بیشتری برای کاربران در نظر گرفته شده است و میتوان گفت سازمان هایی که دارای خطوط زیادی هستند از این مرکز تلفن استفاده میکنند. از قابلیت های کلیدی سانترال پرظرفیت امکان بهره گیری از سیستم voip میباشد. همچنین قابلیت ارتقا خطوط از دیگر مواردی میباشد که در این سری قابل ذکر است.

نمایندگی رسمی سانترال پاناسونیک در تهران

در ایران نیز مجموعه ارتباط لند در تلاش است که مطابق آخرین متدها و سیاست‌های خدماتی این شرکت در دنیا پیش رفته و به مشتریان گرامی بهترین‌ها را در گروی استفاده از تجهیزات این شرکت ارائه دهد. تمامی خدمات مطابق موارد مذکور ارائه می‌شود و امکان استفاده از آن برای تمامی سری سانترال‌های پاناسونیک که توسط این شرکت پشتیبانی میشود وجود دارد.

در صورتی‌ که صاحب یکی از دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت تا ظرفیت بالای شرکت پاناسونیک، به‌عنوان یک برند موفق و باسابقه و البته پرفروش در این عرصه هستید، منطقاً به دنبال نمایندگی آن در شهرستان‌ها و یا تهران خواهید بود. در همین راستا شرکت ارتباط لند به‌عنوان یک مجموعه یکپارچه و همواره فعال در سال ۱۳۹۰ شمسی فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به‌عنوان نمایندگی محصولات پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این مجموعه با به‌کارگیری از تجهیزات پیشرفته و حرفه‌ای و مجرب‌ترین کادر متخصص در حوزه شبکه و مخابرات، توانسته نیازهای طیف وسیعی از مشتریان و سرویس گیرندگان دستگاه‌های این شرکت را برآورده نماید.

علاوه بر توضیحات مذکور، این شرکت در این سال‌ها با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا به جهت رضایتمندی مشتریان پابه‌پای نمایندگی‌های بین‌المللی قدم برداشته و در این مسیر هرچه بهتر کاربران خود را پشتیبانی میکند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *