هوایی کربلا و اقامت در هتل های درجه یک با تخفیف ویژه

هوایی کربلا و اقامت در هتل های درجه یک با تخفیف ویژه
  • 1401/8/22
  • گویا آی تی
  • 1

تور کربلا یکی از پر تقاضاترین تورهای زمینی و هوایی به کشورهای همسایه بوده و سالانه میلیون‌ها دل‌باخته سالار شهیدان و علمدار کربلا (ع)، عازم عتبات عالیات می‌شوند تا حرم اهل بیت عصمت و طهارت را زیارت کنند. تور هوایی کربلا در طول سال برگزار می‌شود و مخاطبان بسیار زیادی دارد. تور هوایی کربلا از مبداء فرودگاه‌های ایران به کربلای معلی از فرودگاه بین المللی نجف اشرف برگزار می شود. قصد داریم درباره تور هوایی کربلا، ویژگی، خدمات و مزایای اقامت در هتل‌های درجه یک کربلا، نکات مهمی در اختیار شما قرار دهیم و معتبرترین مرکز رزرو تورهای خارجی و داخلی را معرفی کنیم.

آنچه درباره تور هوایی کربلا باید بدانید

فرودگاه بین المللی کربلا احتمالا اواسط سال ۱۴۰۲ شمسی به بهره‌برداری برسد و در حال حاضر و تا زمان افتتاح این فرودگاه بزرگ کشور عراق، پروازهای کربلا از طریق فرودگاه بین المللی شهر نجف اشرف صورت می‌گیرد. فرودگاه کربلا پس از افتتاح، یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های خاورمیانه خواهد بود و هموطنان از هر نقطه‌ای از کشور قادر هستند بدون توقف، عازم کربلای معلی شوند.

بنابراین اگر تور هوایی کربلا خریداری کنید، از یکی از فرودگاه‌های ایران، عازم فرودگاه بین المللی نجف شده و از آنجا نیز با اتوبوس یا خودرو مسافت ۸۰ کیلومتری نجف به کربلا را طی خواهید کرد. مرز مهران، مهم‌ترین و نزدیک‌ترین مرز زمینی ایران به عراق است و از مرز مهران تا مرکز کربلا نیز ۲۸۰ کیلومتر مسافت پیش روی شما است.

فاصله مرز مهران تا شهر نجف اشرف نیز حدود ۳۰۳ کیلومتراست. فرودگاه بین المللی شهر نجف اشرف نیز تا مرکز شهر، حدود ۲۳ کیلومتر است که ظرف کم‌تر از ۳۰ دقیقه طی می‌شود. دقت کنید که فاصله هوایی تهران تا فرودگاه نجف اشرف، زیر ۸۰۰ کیلومتر بوده و بر اساس شرایط آب و هوایی، حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان پرواز تهران به نجف اشرف است.

تور هوایی کربلا از بسیاری از مراکز ۳۱ استان کشور به مقصد فرودگاه نجف اشرف در طول هفته انجام شده و مسافران گرامی می‌توانند از مسیر نجف، رهسپار کربلای معلی شوند. قیمت تور هوایی کربلا از استان‌های مرزی غرب کشور، کم‌تر از تور هوایی کربلا از استان‌های واقع در شمال و شرق کشور است.

هزینه هوایی کربلا به نوع هتل و مدت اقامت و خدماتی که دریافت می‌کنید بستگی داشته و قیمت دقیقی برای آن نمی‌توان در نظر گرفت. اما می توانید با انتخاب مرکز رزرواسیون کاملا معتبر مطمئن باشید که بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

قیمت تور کربلا هوایی

قیمت تور کربلا هوایی به چند عامل بستگی دارد. فاصله شهر شما تا فرودگاه نجف اشرف که هر چه دورتر باشد، مثل مشهد مقدس، مدت زمان پرواز شما و در نتیجه قیمت بلیط هواپیما بیش تر خواهد شد. هزینه هوایی کربلا به فاکتورهای دیگری هم مرتبط است.

از جمله فاکتورهای دیگری که در قیمت تور کربلا هوایی تاثیرگذار است، مدت اقامت شما در شهر نجف اشرف و هم‌چنین در شهر کربلای معلی است. نوع هتل و محل اقامت شما در کربلای معلی نیز در قیمت تور کربلا هوایی تاثیر گذار است.

به هر حال کربلا هوایی راحت‌ترین شیوه برای زیارت حرم خاندان اهل بیت عصمت و طهارت در عتبات عالیات بوده و با توجه به روند صعودی قیمت دلار در ایران، رقم دقیق را باید از سایت‌های معتبر رزرواسیون تور کربلا هوایی استعلام کرد.

خدمات تور کربلا هوایی

در تور کربلا، متناسب با توری که خریداری کردید، بلیط رفت و برگشت هواپیما برای شما تهیه خواهد شد و نیاز به رزرو آن‌ها به صورت جداگانه ندارد. همه تورهای کربلا، دارای ترانسفر رفت و برگشت از ترمینال یا فرودگاه به هتل یا محل استقرار و اقامت شما در هتل‌‌های شهر است. برخی از تورهای کربلا، اقامت در هتل ۳ ستاره دارند و برخی نیز هتل ۴ و ۵ ستاره.

با اقامت در هتل‌های لوکس و درجه یک کربلا، سفری آسان و راحت را در اختیار خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق خدمات سایت اقامت ۲۴، هتل های لوکس کربلا و عراق را با تخفیف ویژه رزرو کنید و لاکچری گردی ارزان را تجربه کنید.

هتل‌های لوکس کربلا، رستوران‌های بین المللی با کلکسیونی از غذاهی لذیذ باب طبع هموطنان داشته و همگی به استخر و سالن بدنسازی و سونا و جکوزی و لابی و کافه مجهز و اینترنت پر سرعت و خدمات هتلینگ عالی مجهز هستند.

هر مقدار محل استقرار شما در کربلای معلی نزدیک به آستان مطهر حضرت امام حسین علیه السلام و به قولی جوار بین الحرمین باشد، قیمت هر شب اقامت گران‌تر است. در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشواری حسینی و اربعین حسینی به دلیل حجم میلیونی زائر در کربلای معلی، با تکمیل شدن ظرفیت اکثر اقامت‌گاه‌های کربلا و قیمت‌های بسیار گران هر شب اقامت در هتل‌های این شهر، روبرو خواهید شد.

تور کربلا هوایی هم دارای مداح و گشت شهری بوده و بسیاری از هتل‌های کربلا در طول روز، خدمات انتقال زائر به بین‌الحرمین را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. بیمه مسافرتی نیز از دیگر خدماتی است که تور کربلا هوایی برای مسافران تدارک می‌بینند.

برای رزرو تور کربلا هوایی بایستی مدت اعتبار پاسپورت شما حداقل ۶ ماه بوده و عوارض خروج از کشور نیز پرداخت شود. اگر مسافر کربلا در روزهای آینده هستید، سعی کنید به دلیل ترافیک زائر از ایران و سایر نقاط جهان به عتبات عالیات و محدود بودن ظرفیت هتل‌ها و پرواز هواپیما ها به فرودگاه نجف با توجه به تکمیل نبودن فرودگاه کربلا، نسبت به رزرو تور برای خود و همسفران در اسرع وقت اقدام کنید.

کربلا چندین هتل پنج ستاره با خدمات عالی دارد که می‌تواند سفری لوکس برای عاشقان لاکچری‌گردی به عتبات عالیات به ارمغان آورد. توجه داشته باشید که تست PCR برای سفر به کربلا حذف شده است. چه قصد خرید تور کربلا فوری داشته باشید یا سفر زمینی یا هوایی به کربلا.

 

رزرو تور نجف نیز مثل رزرو تور کربلا، در فهرست تورهای پرتقاضای ایرانیان در کشورهای همسایه بوده و مثل تور کربلا، هوایی و زمینی و هم‌چنین عادی و لاکچری برگزار می‌شود.

اگر قصد دارید تور هوایی کربلا را رزرو کنید و به دنبال قیمت مناسب با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات هستید، اقامت ۲۴ به عنوان مرکز ملی رزرواسیون تور و هتل در کشور، مجری معتبر تور هوایی کربلا و اقامت در هتل‌های درجه یک عراق با تخفیف ویژه در تمامی طول سال است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. از لذت بخش ترین تور ها تور های کربلاست حتما با تور برید خیلی راحت تره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *