مزایای تبلیغات در گوگل برای باربری‌ها

مزایای تبلیغات در گوگل برای باربری‌ها
  • 1401/8/24
  • گویا آی تی
  • 0

همه ما حداقل یکبار در زندگی گذرمان به شرکت‌های باربری خورده است. از اسباب‌کشی خانه نو گرفته تا جا‌به‌جایی وسایل کوچک، همه این موارد جزو خدماتی هستند که یک شرکت باربری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که مدیریت یک شرکت باربری را بر عهده دارید؛ باید توجه داشته باشید که دوران استفاده از  تبلیغات سنتی همچون پخش تراکت و یا چسباندن آگهی بر روی دیوار سر آمده و باید روش دیگری را برای معرفی کسب‌و‌کار خود به مشتریانتان در نظر بگیرید. در این میان اما تبلیغات در گوگل به موجب مزیت‌های زیادی که برای صاحبان مشاغل به همراه دارد؛ موردتوجه بسیاری از مدیران شرکت‌های باربری قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها این روش نوین تبلیغات را برای افزایش مشتریان خود انتخاب کرده‌اند. باتوجه‌به سیل عظیم مخاطبان گوگل، این پلتفرم به یک بازار عالی برای تبلیغ کسب‌وکار‌های مختلف تبدیل شده است.

 

از طرفی دیگر، کسب‌وکارهای خدماتی در اکثر مواقع وب‌سایتی برای کسب‌وکار خود ندارند؛ ولی اگر تمایل دارند با هزینه‌ای مناسب هم صاحب وب‌سایت شوند می‌توانند ابتدا درخواست طراحی لندینگ پیج را ثبت نمایند و هم می‌خواهند با تبلیغات در اپلیکیشن‌ها به‌موجب دیجیتالی‌شدن دنیای امروزه، نقش کلیدی در توسعه کسب‌و‌کار‌ها پیدا کرده‌اند. چنانچه شما نیز برای کسب‌و‌کار خود اپ موبایلی طراحی کرده‌اید؛ گوگل با خدمات افزایش نصب اپلیکیشن خود می‌تواند شما را در امر فروش بیشتر یاری کند.

بحث قیمت همیشه برای مدیران کسب‌و‌کار‌ها جذاب بوده و یکی از موضوعات مهم در انتخاب روش‌های تبلیغاتی مختلف است. هزینه تبلیغات در گوگل به نسبت آورده‌ای که برای صاحبان مشاغل دارد؛ قیمت مناسبی داشته و از صرفه اقتصادی بالایی برای آن‌ها برخوردار است. در واقع می‌توان عنوان کرد که مدیرانی که قصد استفاده از خدمات تبلیغات گوگل را دارند؛ می‌توانند با صرف هزینه‌ای معقول، از یک مجموعه تبلیغات هدفمند برخوردار شوند که سیل عظیمی از مشتریان بالقوه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

چرا باید از گوگل برای تبلیغات استفاده کنیم؟

شبکه تبلیغاتی گوگل به‌موجب برخورداری از حجم بزرگی از مخاطبان، همواره موردتوجه مدیران مشاغل بوده است. جالب است بدانید؛ چند وقتی است که استفاده از این روش تبلیغاتی در میان کاربران ایرانی نیز رواج پیدا کرده و بسیاری از صاحبان مشاغل از گوگل برای توسعه خدمات خود استفاده می‌کنند. مزیت‌های زیادی برای استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل برای کاربران تعریف شده‌اند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

۱٫    تبلیغ در گوگل هدفمند است

شرکت‌های باربری بر خلاف سایر کسب‌و‌کار‌های دیگر مانند فروشگاه‌های مواد غذایی، مشتریان خاص خود را دارند که نیاز به حمل وسایل منزل و یا سایر موارد ازاین‌دست پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که مدیران این کسب‌وکار‌ها باید از روش‌های تبلیغاتی استفاده کنند که هدفمند بوده و گرو‌های خاصی از افراد جامعه را در بر گیرند. درگذشته استفاده از روش‌هایی همچون پخش آگهی‌های تبلیغاتی کاغذی در میان مردم مرسوم بود که به‌موجب هدفمند نبودن، آورده آن‌چنانی برای کسب‌و‌کار‌ها به همراه نداشتند.

در این میان گوگل اما با استفاده از اطلاعات به دست آمده از مخاطبان خود، تبلیغات هدفمندی را به آن‌ها نشان می‌دهد. فردی را تصور کنید که قصد اسباب‌کشی منزل خود را داشته و برای انجام این امر به جست‌وجو شرکت‌های معتبر حوزه باربری در گوگل می‌پردازد. در این زمان است که گوگل با توجه به سرچ این کاربر، تبلیغات شما را به او نشان می‌دهد. به تعریفی دیگر، هزینه‌ای که شما برای تبلیغات در گوگل پرداخت می‌کنید؛ مستقیما برای نشان دادن آن تبلیغات به افرادی می‌شود که به دنبال آن هستند.

۲٫    استفاده از ابزار دقیق برای پیگیری نتیجه تبلیغات

یکی دیگر از مشکلات تبلیغات سنتی و به‌خصوص صرف هزینه‌های گزاف برای پخش آگهی‌هایی همچون تراکت، دورریز بالای آن بوده که نه‌تنها آورده‌ای برای صاحبان مشاغل ندارد؛ بلکه باعث ازبین‌رفتن سرمایه آن‌ها نیز می‌شود. اما تبلیغ در گوگل قابل رهگیری بوده و شما می‌توانید با استفاده از ابزار‌های مختلف، درصد تأثیرگذار بودن تبلیغات خود را محاسبه کنید.

در این روش، این امکان برای شما فراهم شده است که با تحلیل رفتار مشتریان خود، به‌خوبی نیاز آن‌ها را شناسایی کرده و باتوجه‌به آن، تبلیغات بهتری را در اختیار آن‌ها قرار دهید که همه این تلاش‌ها در نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهند شد.

۳٫    هزینه تبلیغ در گوگل به‌صرفه است

همان‌طور که عنوان کردیم تبلیغات در گوگل، برای کاربران به‌صرفه بوده و به نسبت هزینه‌ای که برای این تبلیغات انجام می‌شود؛ فروش مناسبی برای کاربران رقم می‌خورد. هزینه تبلیغات در گوگل، به‌صورت پرداخت مبلغی مشخص به‌ازای هر کلیک است. این بدان معناست که شما به‌ازای هر مخاطبی که تبلیغ شما را مشاهده و بر روی آن کلیک می‌کند؛ مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنید که صرف نشان‌دادن کسب‌و‌کار شما به مشتریان احتمالی می‌شود.

۴٫    تبلیغ در گوگل به نفع محیط‌زیست است

استفاده از تبلیغاتی همچون تراکت‌ها و یا آگهی‌های سنتی، مستلزم استفاده از کاغذ و به دنبال آن قطع درختان بسیاری است که نتایج آن‌چنان خوبی را نیز در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. اما شما با تبلیغ در گوگل، علاوه بر بهره‌مندی از مزیت‌هایی همچون افزایش مشتریان، در حفظ طبیعت و محیط‌زیست نیز نقش داشته و به طبیعت آسیبی نمی‌رسانید.

چگونه مخاطبان هدف خود را پیدا کنم؟

بازار مناسب برای کسب‌وکار‌هایی همچون باربری، محدود به افرادی می‌شود که به دنبال خدمات خاصی هستند. شاید بتوان عمده‌ترین این افراد را اشخاصی در نظر گرفت که به دنبال سرویس‌های اسباب‌کشی باشند. حال که بازار هدف شرکت‌های باربری مشخص شده است؛ در قدم بعدی می‌توانید با طراحی یک وب‌سایت در بستر اینترنت، سیل عظیم مشتریان را روانه شرکت خود کنید. در این مرحله، با استفاده از خدمات متنوع گوگل همانند شبکه گوگل ادز، می‌توانید کسب‌وکار خود را به میلیون‌ها فرد معرفی کرده و مشتریان خود را پیدا کنید.

یکی از نکاتی که می‌تواند در امر تبلیغ در گوگل ادز کمک شایانی به شما کند؛ بحث انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌باشد. مشتریان احتمالی شما که به گوگل مراجعه می‌کنند؛ از یک سری کلمات خاص برای سرچ کردن در گوگل استفاده می‌کنند که اگر شما نیز این کلمات را پیدا کرده و آن‌ها را در روند تبلیغات خود به درستی استفاده کنید؛ نتیجه مناسبی از کمپین‌های تبلیغاتی خود می‌گیرید. برای مثال یکی از کلمات کلیدی ترند در بحث خدمات باربری، باربری ارزان بوده که توسط بسیاری از کاربران سرچ می‌شود. با طراحی محتواهای تبلیغاتی پیرامون این کلمه کلیدی، می‌توانید نیازی را که مخاطب از سرچ در گوگل در ذهن دارد را برطرف کرده و او را به لیست مشتریان خود اضافه کنید.

برنامه محتوایی خود را داشته باشید

خدمات باربری جزو آن دسته از خدمات هستند که تقریباً همه افراد جامعه به آن نیاز دارند. اسباب منزل، وسایل دفتر کار و یا حتی وسایل بزرگی همچون گاوصندوق یا یخچال فریزر، همگی نیاز به وسیله‌ای برای حمل شدن دارند. بدین ترتیب می‌توان عنوان کرد که شرکت‌های باربری دارای بازار بزرگی از مشتریان هستند که در صورت انجام تبلیغات درست، می‌توانند کسب‌وکار خود را به سیل عظیمی از افراد معرفی کنند.

در بحث تبلیغات گوگل، داشتن یک برنامه محتوایی دقیق به شما کمک می‌کند تا اهداف مدنظر خود را تعیین کرده و همچنین مسیر اصولی رسیدن به این اهداف را نیز مشخص کنید. توجه داشته باشید که در این مسیر، تمامی محتواها و فعالیت‌های کمپین‌های شما باید از این برنامه محتوایی پیروی کرده تا پیشرفتی منطقی و افزایش درگیری مشتریان با تبلیغات، برای شرکت شما رقم بخورد.

افزایش مشتریان شرکت‌های باربری با گوگل ادز

اگر نگاه ساده‌ای به‌دور و اطراف و نزدیکان خود داشته باشید؛ متوجه خواهید شد که ساده‌ترین کار‌های روزانه ما از دانلود آهنگ‌های مختلف گرفته تا چک کردن اخبار، همگی وابسته به گوگل بوده و سرچ در گوگل به‌عنوان یکی از فاکتور‌های اصلی زندگی دیجیتالی امروز در نظر گرفته می‌شود.

در چنین شرایطی است که عنوان می‌کنیم تبلیغ در گوگل به‌عنوان لازمه‌ بقا برای کسب‌و‌کار‌ها در نظر گرفته می‌شود. گزاف نیست اگر بگوییم طراحی یک کمپین تبلیغاتی مناسب و صرف هزینه‌ای معقول، می‌تواند تأثیری در توسعه بیزینس و افزایش فروش شما داشته باشد که شیوه‌های سنتی تبلیغات، هیچگاه برایتان نداشته‌اند. البته این موضوع قابل‌درک نیز هست؛ چراکه در دنیای دیجیتالی که ساده‌ترین نیاز‌های افراد به‌وسیله اینترنت و گوگل برطرف می‌شوند؛ صرف هزینه برای تبلیغات سنتی روشی عقلانی به نظر نمی‌رسد.

شرکت‌های باربری نیز همانند سایر کسب‌وکار‌های مختلف بازار، برای گرفتن بهترین نتیجه باید فعالیت خود در حوزه دیجیتال را آغاز کنند. چراکه دیگر افراد حوصله و وقت کافی برای خواندن تبلیغات کاغذی را نداشته و اکثر این افراد برای پیشبرد خدمات باربری خود، از گوگل بهره می‌گیرند. اگر به‌عنوان یک مدیر شرکت باربری در بازار شناخته می‌شوید؛ باید توجه داشته باشید که گوگل به‌عنوان یک بازار بکر برای کسب‌وکار شما‌؛ می‌تواند به‌صورت چشمگیری باعث توسعه و افزایش مشتریان شما شود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *