آژانس راتین، داستان تبلیغات و یک خیال راحت

آژانس راتین، داستان تبلیغات و یک خیال راحت
  • 1401/9/13
  • گویا آی تی
  • 11

نزدیک به شانزده سال پیش قطعا خیال خیلی از شرکت ها و کمپانی های بزرگ ایران، از تبلیغات حرفه ای خودشان و شناخت برندشان به ویژه تبلیغات گوگلی و برپایه موتورهای جستجو اینقدر راحت نبود.

چون راتین و دفتر مرکزی تهران این آژانس تازه در سال ۱۳۸۷ متولد شد و با هدف رشد و توسعه ی تخصصی و حرفه ای تبلیغات شروع به کار کرد. تا با یک تیم جوان، متخصص و هدفمند برطرف کننده نیاز رو به افزایش بازار کسب و کار ایران به دیجیتال مارکتینگ باشد. نیازی که امروزه با توسعه انواع پلتفرم های دیجیتال در حال تبدیل به یک الزام همیشگی برای هر کسب و کاری شده است.

راتین در مسیر رسیدن به اهداف بلندمدت خودش با ورود به گروه همکاران تخصصی گوگل و افتتاح دفتر بین المللی  آژانس راتین در استانبول ترکیه، وارد دومین فاز توسعه خودش به عنوان یکی از قطب های تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ کشور شد. خیلی زود رکورد زنی راتین در تارگت های فروش گوگل با وجود تحریم های بین المللی و عدم دسترسی بسیاری از سرویس های بین المللی در داخل ایران، راتین را به یکی از همراهان قدرتمند گوگل در خاورمیانه تبدیل کرد و نشان داد حتی در بخش خصوصی و بدون دسترسی به منابع مالی دولتی، همراهی یک تیم جوان و پویا با راهبری هوشمندانه، همیشه می تواند اتفاقات بزرگ و ماندگاری رقم بزند.

در پانزدهمین سالگرد تاسیس راتین و با افتتاح دفتر جدید راتین در مشهد به عنوان یکی از قطب های علم و فناوری کشور و زادگاه بسیاری از استارت آپ های مطرح ایرانی، در کنار برنامه ای مدون و بلند مدت برای حضور در اکوسیستم دیجیتال شرق کشور، شاهد حضوری قدرتمند از راتین در گستره ای به وسعت شرق تا غرب ایران و منطقه هستیم.

حالا با حضور در سه شهر مهم ملی و بین المللی و با همراهی مشتریان نامدار و وفادار راتین، ۱۶ سال است که خیال شما را از تبلیغات، خدمات دیجیتال مارکتینگ و اثر بخشی کسب و کارتان راحت کرده ایم.

حالا شما نیز با هر زمینه کسب و کار که فعال هستید، اگر اهل تحول و و توسعه هستید، می توانید به لیست بلندبالای مشتریان معتبر راتین مثل علی بابا، اسنپ، تپسی، جاباما، فلایتیو، زورق، همراه کارت، شاتل، نماوا، طاها گشت، دلتابان، سفر می، ای گردش، آسان پرداخت، شاتل، بیمه بازار، هومسا و بسیاری از سازمان ها و برندهای برتر کشور اضافه شوید که سالهاست همراه وفادار ما بوده اند.

راتین، کشف حرفه ای فرصت ها

امروز و در سال ۱۴۰۱ خورشیدی، پس از سالها تجربه در بازاریابی و فروش ، شناخت کامل نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایرانی، رشد و توسعه بسیاری از پلتفرم های دیجیتال و سایت های معتبر کشور، با تولید و طراحی یک نرم افزار قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتریان و مطابق با استانداردهای بین المللی، قدم مهم و محکم دیگری در توسعه و گسترش برند راتین و راحتی خیال همراهان اش برداشته ایم.

یک محصول حرفه ای و کارآمد با امکانات به روز و فراوان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی، فریلنسرها و شکرت های بازرگانی، تجاری و خدماتی که می خواهند یک تیم فروش قدرتمند و پایگاه داده قوی از مشتریان وفادار خود بسازند و شاهکاری از تبدیل فرصت ها به سرمایه و توسعه فروش خلق کنند.

نرم افزار سی آر ام راتین که طبق به روز ترین استانداردهای بین المللی و تحت استانداردهای بالای گرافیکی راتین و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و مخاطبین گسترده اش طراحی و دیزاین شده است، با داشتن یک اپلیکیشن دو زبانه ویژه گوشی های هوشمند موبایل و امکان نصب در تمامی گوشی های دارای اندروید ۵ به بالا، برگ برنده دیگری از خدمات راتین برای راحتی خیال مخاطبین و مشتریانش شده است. محصولی که از قدرت و کارآمدی آن اطمینان داریم و روز به روز بر تعداد کاربران معتبرش افزوده می شود. اینبار نوبت شماست که طعم آرامش و مدیریت حرفه ای فروش را تجربه کنید.

و ما اینجا ایستاده ایم، یک آژانس معتبر ایرانی، جوانانی متخصص با کلی ایده و فکر نوین که با داشتن تجربه بین المللی و همراهی معتبرترین نام های جهانی و ایرانی، توانسته اند در مسیر پیشرفت این سرزمین قدم های بلندی بردارند و دغدغه بسیاری از مدیران جوان و شرکت های معتبر این کشور را در مسیر و رشد و توسعه کسب و کارشان بر طرف سازند.

طراحی سایت و یک تیم حرفه ای

حالا و بعد از سالها تجربه و زیست فناورانه در کنار شما، خدمات نوین راتین را گسترش داده ایم تا همراه شما در مسیر و رشد و توسعه کسب و کارهای کشورمان قدم هایی بزرگ و ماندگار برداریم.

در روزهایی که با محدودیت شبکه های اجتماعی و بسته شدن بسیاری از راه های تبلیغاتی، وجود یک سایت حرفه ای برای معرفی یا تبلیغ خدمات و محصولات یا یک سایت فروشگاهی برای فروش مستقیم و آنلاین به مشتریان هزاره جدید، یک الزام برای کسب و کارها محسوب می شودف ما در راتین تصمیم گرفته ایم، تیم طراحی سایت خودمان را گسترش بدهیم و بیشتر و بهتر در خدمت شما باشیم.

برای همین یک تیم حرفه ای از برنامه نویسان و کد نویسان حرفه ای در کنار بچه های خوش و فکر و خلاق UI و گرافیک را دور هم جمع کرده ایم تا با همکاری تیم محتوای راتین، یک پکیج تخصصی برای خلق شاهکار برند شما بر روی وب باشند.

ما در راتین معنای خاصی برای وب سایت داریم. ما وب سایت ها را مهمترین تاچ پوینت برند ها در دنیای دیجیتال می دانیم و طراحی سایت های اینترنتی را طراحی نقطه تماس مشتری با برند می شناسیم. تخصص ما بازاریابی و تبلیغات است پس همه چیز را در راستای افزایش فروش شما می بینیم. برای همین از اولین قدم استراتژی طراحی سایت شماف حواسمان به مشتریان شما و آنچه از شما انتظار دارند، هست. این سایت قرار است دروازه ی رشد فروش و توسعه سرمایه شما باشد. برای همین ما با یک دروازه با شکوه برای شما خواهیم ساخت.

اینجا یک آژانس تبلیغاتی است، شما تا زمان تشکیل تیم مدیریت سایت در سازمان خودتان، ما را در کنار خود خواهید داشت، از سال ۱۳۸۷ تا امروز بزرگترین استارتاپ ها و پلتفرم های آنلاین ایران را همراهی کرده ایم و امروز نیز با آنها همکاریم.

ما یک پکیج کامل از تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ تا مشاوره مدیریت و بازاریابی را به شما ارائه خواهیم کرد.

کنار شما در مسیر رسیدن …

سفر ما در کنار شما هنوز به پایان نرسیده است، این راه به قله های موفقیت بسیاری خواهد رسید که ما و تیم جوان آژانس راتین در کنار شما فتح خواهیم کرد. سال هاست که حضور داشته ایم و در بحران های مختلفی از سالهای ۹۸ و قطعی اینترنت تا همه گیری کرونا گذشته ایم و پرقدرت تر از قبل ادامه داده ایم.

حالا با کوله باری از تجربیات ارزشمند و کارنامه ای درخشان ، با محصولاتی جدید و حرفه ای، خدماتی ویژه و تخصصی ولی با همان عهد همیشگی مان بر پایبندی به سلامت مالی ، اخلاقی و کاری در کنار شما هستیم.

پس خیالتان راحت !

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 11 دیدگاه
  1. چه جالب بود این لینک نرم افزار سی آر ام رو وارد شدم . محیط جذاب و مینیمالی داره و مدرن طراحئ شده

    1. من هم دیدم و برام جالب بود. فعلا دارم تستی از این برنامه استفاده میکنم و به نظرم کار باهاش راحت و روان هست. بعدا باز هم اگر نظر یا پیشنهادی بود میگم.

  2. سلام
    وقت بخیر
    ما یک شرکت بازرگانی با سابقه و قدیمی صنف پوشاک هستیم و برای دسترسی به بازار آنلاین نیاز به خدمات طراحی سایت و برای بهبود فرآیند‌های داخلی و ارتباط بهتر با مشتریان به نرم افزار crm نیاز داریم.
    از آنجایی که به گفته خودتان شما هم مدت زمان زیادی از فعالیت تان در حوزه تبلیغات دیجیتال می‌گذره، میخواستم بدونم چطور میتونم با شما تماس بگیرم.
    متشکرم.
    میخواستم بدونم که چطوری میتونم برای طراحی وبسایت شرکت مان با شما تماس بگیرم،

  3. سلام. من یک سوال داشتم. آیا برای کسب کار کوچک هم نیازی به استفاده از یک برنامه سی آر ام هست؟

  4. یک ماهه که دارم بصورت تستی ازش استفاده میکنم و راضی هستم. ممنونم از شما به خاطر این برنامه کاربردیتون. موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *