بررسی آیفون ۱۴ پلاس

بررسی آیفون ۱۴ پلاس
  • 1401/9/29
  • گویا آی تی
  • 0

معرفی آیفون ۱۴ پلاس امسال رسما پایانی برای کوچک‌ترین آیفون در سال‌های گذشته بود و همراه با یک افزایش قیمت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. با این حال، به‌جای افزایش قیمت آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، اپل مدلی را معرفی کرده است که در نهایت جایگزینی برای ارزان‌ترین مدل در این سری می‌شود. آیفون ۱۴ پلاس محصولی است که تنها توجیهش برای گران‌تر بودن نسبت به آیفون ۱۴ پایه، صفحه نمایش بزرگش است. اندازه بزرگ‌تر به معنای صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری بزرگ‌تر است، اما آیا واقعا بزرگ‌تر به معنای بهتر تلقی می‌شود؟

اگر گوشی‌هایی را با صفحه نمایش غول پیکر دوست دارید، یقینا این افزایش اندازه در سطح استانداردهای گوشی‌های اپل را دوست خواهید داشت. آیفون ۱۴ پلاس چیزهای دیگری را نسبت به آیفون ۱۴ پایه هم به همراه دارد. آیفون ۱۴ پلاس یک مدل کاملا جدید از اپل است که علاوه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد خود، وضوح بالای ۱۲۸۴ در ۷۷۸ پیکسل را برای صفحه نمایش به همراه داشته و وضوح حداکثری ۴۵۸ پیکسل بر هر اینچ را هم دارد. نرخ تازه سازی در این گوشی همچنان روی ۶۰ هرتز بوده و همان ناچ صفحه نمایش را هم در بالا می‌توانیم تماشا کنیم. داینامیک ایلند تنها با خرید آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در اختیار شما خواهد بود.

ارزش خرید آیفون ۱۴ پلاس

داینامیک آیلند ترکیب هوشمندانه‌ای است که دوربین کوچک‌تر را همراه با سیستم اعلان‌ها و هشدارها در خود رار می‌دهد و تنها در سری تلفن‌های هوشمند اپل دیده می‌شود. اندازه بزرگ‌تر به این معنا است که آیفون ۱۴ پلاس دارای باتری بزرگ‌تر در داخل بوده و ۴۳۲۳ میلی آمپر ساعت هم ظرفیت آن عنوان شده است که در برابر ۳۲۷۹ میلی آمپر ساعت آیفون ۱۴ پایه قرار خواهد گرفت. مشخصات اصلی با گوشی کوچک‌تر یکسان بوده و از همه مهم‌تر، این بدان معنی است که به علاوه در تراشه A15 سال گذشته هم مشترک هستند. تراشه A15 در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو سال گذشته هم استفاده شده بودند.

بیاد داشته باشید که علاوه بر این، گوشی راحت‌تر تعمیر می‌شود و اکنون می‌توانید تشخیص دهید که آیا در یک تصادف شدید اتومبیل بوده‌اید یا خیر. آیفون ۱۴ پلاس به طور غیر معمولی می‌تواند پیام‌های SOS را از طریق ماهواره هم ارسال کند. اگرچه، این ویژگی فقط در ابتدا برای کاربران آیفون در ایالات متحده و کانادا در دسترس قرار گرفته است و هنوز سایر نقاط جهان آن را ندارند. با خرید آیفون ۱۴ پرو می‌توانید بهتر از گوشی‌های استاندارد، به امکانات جدید کمپانی اپل دسترسی پیدا کنید. ابعاد گوشی در حد ۱۶۱ در ۷۷ در ۷.۸ میلی‌متر بوده و وزن معادل ۲۰۳ گرمی را دارد.

خرید آیفون ۱۴ پرو بهتر

اگر دوست دارید که یکی از گوشی‌های بهتر اپل در سال ۲۰۲۲ را خریداری کنید، خرید آیفون ۱۴ پرو می‌تواند گزینه مناسب‌تر باشد. بیاد داشته باشید که این گوشی به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و شاهد این هستیم که اپل برای اولین بار ترکیب همیشگی خود را تغییر می‌دهد. این تغییر ترکیب کمک می‌کند که شاهد افزایش کیفیت عکس برداری و فیلم برداری باشیم و اپل از فناوری پیکسل بینینگ برای تولید همان عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی این‌بار با کیفیت بهتر استفاده می‌کند. گوشی به صفحه نمایش پروموشن همیشه روشن هم در سال جاری دسترسی دارد که آن را دوست خواهید داشت.

خرید سری جدید آیفون از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب یکی از وب سایت‌های خوبی است که می‌توانید برای خرید آیفون ۱۴ پرو در کنار سایر نسخه‌ها به آن مراجعه کرده و امکان پرداخت اقساطی را هم داشته باشید. پرداخت اقساطی با ارائه ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی‌ها انجام شده و مابقی مبلغ را هم باید به‌صورت اقساطی و بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شرایط برای تمام مدل‌های آیفون ۱۴ ممکن شده و می‌توانید به طیف رنگی متعدد آن و پیکربندی‌های حافظه‌ای دسترسی پیدا کنید. سری آیفون ۱۳ هم همچنان در این فروشگاه فرواخته می‌شود و قیمت‌های مناسب‌تری را هم می‌توانید داشته باشید.

بیاد داشته باشید که در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۴، علاقه‌مندان توانستند که با مدل‌های جدید اپل واچ نیز همراه شوند. اپل واچ ترکیب بسیار مناسبی برای آیفون ۱۴ پرو و نسخه‌های دیگر است که می‌توانید با قیمت و مناسب و امکان خرید اقساطی به سراغش بروید. اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا بیشترین میزان طرفداران را دارند و هر کدام با مناسب‌ترین قیمت در ایران ارائه می‌شوند. اپل برای نسخه اولترا، شرایط خاصی را در نظر گرفته و عمر باتری عالی در کنار صفحه نمایش بزرگ‌تر را برای‌تان فراهم می‌کند و به نوعی ورزشکاران حرفه‌ای‌تر می‌توانند به سراغش بروند. با خرید آیفون ۱۴ پلاس هم می‌توانید جدیدترین مدل گوشی آیفون را در سال ۲۰۲۲ دریافت کرده و از کار با آن لذت ببرید. فراموش نکنید که سایر دستگا‌ه‌های اکونومی اپل را به همین شیوه می‌توانید از بازرگانی سیب خریداری کنید.

 

برچسب ها : آیفون ۱۴,آیفون ۱۴ پلاس,آیفون ۱۴ پرو,بازرگانی سیب

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *