مزایای نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

مزایای نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس
  • 1401/10/4
  • گویا آی تی
  • 0

در این مقاله از پارمیس می خواهیم برترین مزایای نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری را بیان کنیم. از ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری سال ۲۰۲۲ می توان به یکپارچه سازی اطلاعات، بازیابی گزارش های مختلف حسابداری، محیط کاربری راحت و ساده، به روز رسانی نرم افزار حسابداری، مدیریت جریان نقدینگی و پشتیبانی عالی اشاره کرد.

اکنون زمان آن رسیده است که بهترین نرم افزار حسابداری سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

مزیت‌های نرم افزار حسابداری پارمیس

از مزایای نرم افزار حسابداری پارمیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بسیار بالا: اطلاعات مالی، اطلاعات بسیار ارزشمندی برای یک شرکت تجاری است. بر این اساس صاحبان شرکت‌ها سعی می‌کنند این اطلاعات را به بهترین نحو حفظ کنند. نرم افزار حسابداری با استفاده از روش های مختلف از جمله رمزگذاری اطلاعات، سعی در ایمن سازی اطلاعات کاربر دارد.

سرعت بالا: زمانی که استفاده از روش‌های سنتی حسابداری با روش‌های نوین مقایسه شود، می‌توان گفت که ورود اطلاعات و ارتباط بین بخش‌های مختلف حسابداری از طریق نرم‌افزار حسابداری پارمیس بسیار سریع‌تر از سیستم سنتی است. سرعت بالاتر حتما بازدهی و سود بیشتری را نصیب شرکت شما خواهد کرد.

افزایش دقت و کاهش خطاهای انسانی: خطا ها هنگام انجام معاملات حسابداری در نرم افزار حسابداری دستی اجتناب ناپذیر است. حتی اگر فردی سال ها تجربه در حرفه حسابداری داشته باشد، باز هم ممکن است در هنگام ثبت اطلاعات مالی روی کاغذ و به روش سنتی اشتباه کند. وقوع خطا در نرم افزار حسابداری نزدیک به صفر است.

گزارشات خودکار: نرم افزار حسابداری پارمیس قادر است فاکتورهای مشتریان، سود و زیان، موجودی داخل انبار و غیره را با یک کلیک گزارش تولید کنند. این گزارش ها به شما کمک می کند تا سود و زیان خود را به طور دقیق محاسبه کنید. این نرم افزار حسابداری به شما امکان می دهد تا تصمیمات مالی بهتری برای آینده کسب و کار خود بگیرید.

دسترسی سریع به اطلاعات: یکی دیگر از مزیت های استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس این است که اطلاعات تمامی حساب ها همیشه در دسترس است و در هر زمانی می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید حساب های کاربری مختلفی برای کاربران مختلف ایجاد کنید تا هر کاربر با توجه به نیاز خود به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

مزیت‌های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از زمان‌ بر ترین کارها و فعالیت‌های حسابداران است. این فرآیند تکراری با اضافه شدن وظایفی نظیر فهرست کردن سازمان های مختلف و پرداخت حقوق کارکنان بسیار بیشتر طول می کشد. ماه‌های پایانی سال، این حجم کاری به اوج خود می‌رسد و به یکی از دشوارترین فرآیندهایی تبدیل می‌شود که شرکت‌ها در مورد حقوق و دستمزد و همچنین زمان ترک کار با آن مواجه هستند.

حسابداران با استفاده از امکانات پرکاربرد نرم افزار حقوق و دستمزد می‌توانند در کمترین زمان تمامی حقوق و دستمزد شرکت را انجام دهند. موارد زیر تنها بخش کوچکی از عملکرد نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس هستند.

  • معرفی انواع شغل با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد
  • صدور خودکار فیش و اسناد حقوق و دستمزد به صورت گروهی و تکی
  • تولید خودکار گزارشات خارجی از همه نوع (بیمه، بانک، مالیات)
  • گزارش های تفکیک شده موضوعی و زمانی، به عنوان مثال. گزارش نرخ اعتبار ماهانه

از دیگر ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد تهیه و ایجاد سوابق بیمه ای و بانکی برای تسهیل مدیریت مالی حقوق کارگران و ارتباط با سازمان های ذیربط می باشد. این کار باعث حذف ساعات زیادی از ایجاد این گزارش‌ها در هر ماه می‌شود و عملکرد چابک‌تری را برای امور مالی شرکت شما تضمین می‌کند.

علاوه بر این، دسترسی به ویژگی هایی مانند شناسایی اعتبار و مدیریت مالی تسهیلات نیز بر رضایت کارکنان تاثیر می گذارد. ارائه گزارش هایی نظیر دارایی و مالیات، پرداخت و غیره از دیگر ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می‌باشد.

مزیت‌های نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس با ویژگی های منحصر به فرد خود به شما کمک می کند تا انبار خود را به صورت آفلاین و آنلاین در هر زمان و مکان مدیریت کنید. از کمیت و تعداد کالا مطلع شوید و هشدارهای هوشمند نظیر اقلام فاسد شدنی یا تمام شدن کالاهای موجود داخل انبار را دریافت کنید.

نرم افزار انبارداری قادر است، تولید خودکار اسناد حسابداری موجودی و تعیین زمان مورد نیاز برای دسترسی به یک کالا با استفاده از شماره سریال و بارکد و شناسایی موقعیت فیزیکی کالا در انبارهای مختلف و ارائه خدمات پس از فروش کالایی را کاهش دهد.

علاوه بر این، کارکردهایی مانند کدگذاری، بانک های محصولات از پیش تعریف شده برای شرکت های مختلف، امکان اتصال انواع بارکدخوان و همچنین امکان تعریف بی نهایت انبار از جمله کارکردهای این نرم افزار انبارداری است. از جمله مزیت های اختصاصی نرم افزار انبارداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی کالا از طریق فایل
  • تنظیم رسید کالا در هر پرونده
  • بارکدهای کالا را به صورت پویا طراحی کنید
  • استفاده از قابلیتی نظیر ویژگی ها در هنگام تبلیغ کالا
  • تعریف محصول چند قسمتی با عملکرد نامحدود در نرم افزار انبارداری
  • محل قرارگیری کالا
  • امکان صدور همزمان اسناد مالی عملیات انبار
  • امکان ذخیره شماره سریال و کد رهگیری برای تمامی تراکنش های موجودی
  • امکان تعریف گروه های کالای اصلی در ساختار درختی با کد مشخص
  • تولید خودکار کد محصول بر اساس کد ویژگی انتخاب شده برای محصول
  • ایجاد خودکار عنوان ثابت محصول با توجه به ویژگی های محصول با توجه به ترجیح کاربر

در شرکت های متوسط و بزرگ یا شرکت های در حال رشد، ادغام واحدهای ذخیره سازی، تولیدی و حسابداری به معنای حفظ و کنترل بهینه فرآیند های کسب و کار است. نرم افزار انبارداری پارمیس به لطف بانک اطلاعاتی یکپارچه و ارتباط حسابداری، شعبه، تجارت، فروش و تولید، به شما کمک می‌کند تا از تنگناها در تولید، توزیع و فروش کالا جلوگیری کنید و در همه چیز ایجاد رضایت کنید. با ارائه سریع کالاها، خدمات و محصولات به مشتریان بیشتر، به یک برند موفق در خط کسب و کار خود تبدیل شوید.

جمع بندی

ما در این مقاله از پارمیس به بررسی مزیت‌های نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری اشاره کردیم. برای خرید این نرم افزارها می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۵۸ تماس و از مشاورین ما به صورت رایگان راهنمایی بخواهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *