خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال در سایت کاتالیزورها

خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال در سایت کاتالیزورها
  • 1401/10/7
  • گویا آی تی
  • 0

 

 

 

امروزه ارتباطات یکی از مهم ترین فاکتورها برای پیشرفت و گسترش کسب و کارها است و این کار از طریق بهبود تکنولوژی مورد استفاده در سازمان ها و شرکت ها امکان پذیر است. خرید تلفن ویپ و سانترال و جایگذاری با دستگاه های تلفن ساده و قدیمی یکی از اقداماتی است که می تواند برای بهبود ارتباطات در شرکت ها مورد استفاده قرار بگیرد. خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال در سایت کاتالیزورها با برندهای روز جهانی و قیمتی مناسب می تواند انتخاب مناسبی برای شما در این مسیر باشد. اما بهتر است پیش از آن کمی بیشتر درباره ی این محصولات روز دنیای تکنولوژی بدانیم!

تلفن ویپ که به آن تلفن تحت شبکه نیز می‌گویند، دستگاهی است که با اتصال به شبکۀ اینترنت و استفاده از فناوری ویپ، هزینه‌ها را هزینه‌ها را به پایین‌ترین حدّ ممکن می‌رساند. امروزه بیشتر کسب‌وکارها برای بهره‌مند شدن از مزایای این فناوری نوین، در حال تغییر سیستم‌های سنتی به سیستم‌های تلفنی VOIP هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و خرید تلفن ویپ، کاتالیزورها رو در گوگل جستجو کرده و یک سری به این سایت بزنید.

 

آشنایی با تلفن ویپ و دستگاه سانترال

تلفن VOIP یا تلفن آی پی نوعی دستگاه تلفن است که فرآیند ارتباط و انتقال صدا را در بستر اینترنت و از طریق کابل LAN و به وسیله ی ارتباطات وایرلس انجام می دهد. اما این تنها قابلیت فوق العاده ی تلفن های ویپ نیست؛ بلکه این تلفن ها قابلیت ارسال فکس، گزارش تماس، تلفن گویا و انتقال اطلاعات را نیز برای کاربران خود فراهم می کنند و از این طریق به گسترش و فراهم کردن ارتباطات آسان کمک می کنند.

اکنون وقت آن است که به سراغ بررسی دستگاه سانترال برویم. آیا دستگاه سانترال همان تلفن ویپ است؟ خیر! سانترال به شبکه ای گفته می شود که تلفن های ویپ در بستر آن به انتقال اطلاعات به یکدیگر می پردازند. در واقع دستگاه سانترال به دستگاهی گفته می شود که مدیریت خطوط تلفن های ویپ را انجام می دهد و به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا از هزینه های سرسام آور خرید خط تلفن های متعدد در بخش های مختلف در امان بمانند.

قیمت تلفن ویپ و دستگاه سانترال

اگر به دنبال خرید تلفن ویپ و یا خرید دستگاه سانترال و راه اندازی این خطوط در سازمان و شرکت خود هستید، باید پیش از آن به بررسی هزینه های خرید این تجهیزات ارتباطی توجه کنید. هزینه های خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال در برابر هزینه ی خرید ده ها خط تلفن بسیار مناسب تر است. همچنین با توجه به قابلیت های بی نظیر این دستگاه ها نسبت به دستگاه های تلفن قدیمی، خرید آن می تواند به کاهش هزینه و گسترش ارتباطات درون سازمانی و به طور کلی بهبود روند کاری شرکت منجر شود. به طور مثال این دستگاه ها با توجه به دارا بودن صف انتظار، قابلیت گزارش گیری، قابلیت ضبط صدا و برخی ویژگی های دیگر به کاهش هزینه های مربوط به پشتیبانی در سازمان ها منجر می شوند.

این ابزارها انواع گوناگونی دارند. یالینک، گرنداستریم و سیسکو از بهترین برندهای این تلفن‌های تحت شبکه هستند که هر کدام محصولات خاص خود را تولید می‌کنند.

تلفن ویپ سیسکو : G7945

اگرچه بسیاری از افراد این ابزار را گزینۀ مناسبی برای محیط خانگی می‌دانند، اما باید بدانید قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تلفن مدرن، فراتر از خانه بوده و شما می‌توانید آن را در شرکت و سازمان خود نیز به‌کار گیرید.

تلفن ویپ سیسکو ۸۹۶۱ :

از دارایی‌های برجستۀ این محصول می‌توان به: نمایشگر رنگی با وضوح بالا، پشتیبانی از صدا با کیفیت بالا و داشتن پورت USB اشاره کرد.

تلفن ویپ گرند استریم  ۲۶۰۱P :

تلفن ویپ گرند استریم مدل P2601، به دلیل امنیت بالایی که دارد، یکی از گزینه‌های مناسب برای سازمان‌ها و مراکز مهم دولتی و خصوصی به حساب می‌آید. قابلیت پشتیبانی از چند زبان و نیز ویژگیPOE، از امکانات ویژۀ این دستگاه است.

خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال در سایت کاتالیزورها

به دلیل تقاضای بالای شرکت ها و سازمان ها مبنی بر خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال، سایت ها و فروشگاه های بسیاری در ایران در حال فروش این محصولات می باشند. اما خرید هر محصولی و با هر کیفیتی نمی تواند نیاز شما را به شبکه ی VOIP در سازمان برطرف کند؛ بلکه باید به سراغ خرید دستگاه هایی با کیفیت و دارای قابلیت های به روز رفته و از خرید دستگاه های ناشناخته در بازار که از پایین ترین قابلیت ها و کیفیت برخوردار هستند دوری کنید.

ما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به خرید تلفن ویپ و دستگاه سانترال در سایت (https://www.catalizorha.com/) کاتالیزورها بپردازید. فروشگاه اینترنتی کاتالیزورها به ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تلفن ویپ و سانترال و تجهیزات شبکه برندهای مطرح و جهانی سیسکو، گرنداستریم، یالینک و غیره می پردازد و شما می توانید تجهیزات شبکه ویپ مورد نیاز خود را با قیمتی استثنایی از این مجموعه خریداری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *