سفر به جاذبه‌ها با ویزای توریستی کانادا

سفر به جاذبه‌ها با ویزای توریستی کانادا
  • 1401/11/25
  • گویا آی تی
  • 0

میلیون‌ها مهاجر با اهداف مختلفی سالانه به کشور کانادا سفر می‌کنند. دارندگان اقامت دائم، شهروندان کانادا همچنین افرادی که قصد ورود به این کشور را به صورت موقت دارند؛ نظیر دانشجویان خارجی، گردشگران و کارگران موقت باید قبل از ورود، ویزای توریستی کانادا یا TRV (Temporary Resident Visa) را دریافت کنند.

جاذبه‌های گردشگری کشور کانادا

دومین کشور بزرگ جهان، کانادا، با مناظر زیبا و منحصربه‌فرد برای مسافرانی که به دنبال کشف جذابیت‌ها هستند، هیچ چیز کم ندارد. کشوری از ساحلی به ساحل دیگر، با شهرهایی پر جنب و جوش و غنی از نظر فرهنگی، همراه با شگفتی‌های طبیعی باورنکردنی است.

در غرب کانادا، کوه­های راکی، دره اوکاناگان و شهرهای ونکوور، ویکتوریا و کلگری برخی از بهترین مکان‌ها برای بازدید مسافرانی که دارای ویزای توریستی کانادا هستند، محسوب می‌شود. در مرکز کانادا، آبشار نیاگارا، تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری هستند.

اگر به استان‌های آتلانتیک کانادا در شرق سفر می‌کنید، می‌توانید با کسب ویزای توریستی کانادا از زیبایی بی‌نظیر و طبیعت بکر پارک ملی گروس مورن، در کنار بافت جذاب شهرهای هالیفاکس و سنت جان لذت ببرید.

دانشگاه‌های معتبر کانادا

دانشجویان بین‌المللی از کشورهایی مانند هند، چین و کره بخش عمده‌ای از جمعیت بین‌المللی که قصد تحصیل در کانادا را دارند، تشکیل می‌دهند. در میان همه کشورها، اکثریت دانشجویان بین‌المللی در کانادا را اتباع هندی تشکیل می‌دهند و پس از آن چینی‌ها قرار دارند.

همچنین خوب است بدانید در کنار ویزای توریستی کانادا، که از سوی بسیاری مورد توجه است، دانشجویان هندی با دریافت ویزای تحصیلی کانادا از ۵۲۶۴۵ مجوز تحصیل در سال ۲۰۱۶ به ۱۱۵۰۰۰ مجوز در سال ۲۰۲۱ بهبود رتبه داشته‌اند. بهترین دانشگاه‌های کانادا برای دریافت ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • دانشگاه اتاوا
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه مونترال
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه تورنتو

اروپاگردی و جاذبه‌های توریستی

به خاطر گزینه‌های بسیار زیاد توریستی، انتخاب بهترین مکان‌ها برای بازدید در اروپا با ویزای شنگن می‌تواند دشوار باشد. جاذبه‌های گردشگری اروپا از گشت‌وگذار شهری مملو از تاریخ و فرهنگ شگفت‌انگیز گرفته تا تفریح در طبیعت و مناظر خیره‌کننده و پارک‌های طبیعی منحصربه‌فرد، به عنوان بهترین مقاصد برای گشت‌وگذار تمام خانواده محسوب می‌شود. می­توانید در کنار دریافت ویزای توریستی کانادا، برای ویزای شینگن نیز اقدام کنید.

ونیز، پاریس و ورونا از زیباترین شهرها برای تعطیلاتی رمانتیک با ویزای شنگن هستند. ایبیزا، بلگراد و آمستردام بهترین مکان‌های تاریخی و توریستی و به عنوان شهرهایی برای زندگی شبانه، نوید سفری هیجان‌انگیز را به شما می‌دهند. در حالی که گردشگران در شهرهایی مثل ریگا، فلورانس و وین می‌توانند از تاریخ و هنر لذت ببرند.

ایسلند و جزایر فارو با زیباترین مناظر، علاقه‌مندان به گردشگری را خیره می‌کنند، در حالی که کرواسی و جزایر یونان به خاطر برخورداری از سواحل بکر و آب شفاف و جذاب خود شهرت دارند. منچستر و بارسلونا از بهترین شهرها برای تماشای بازی فوتبال در اروپا محسوب می‌شوند و برای کسانی که می‌خواهند از ورزش لذت ببرند گزینه‌های متعددی دارد.

کلام آخر

برای استفاده و تماشای این جاذبه‌های گردشگری، می‌توانید از خدمات تخصصی مشاوره اوکی تو برد در زمینه ویزای توریستی کانادا کمک بگیرید و متناسب با شرایطی که دارید بهترین‌ها را انتخاب کنید و از یک سفر جذاب و فراموش‌نشدنی نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *