۵ روش برای تشخیص اصل بودن آداپتور اپل

۵ روش برای تشخیص اصل بودن آداپتور اپل
  • 1401/12/23
  • گویا آی تی
  • 0

تشخیص اصل بودن آداپتور اپل برای برخی افراد کار دشواری است اما با توجه به برخی نکات میتوان آداپتور اصل را از فیک تشخیص داد. در این مطلب با ۵ روش مهم تشخیص آداپتور اصل از فیک آشنا شوید. همچنین نکات مهمی را در مورد قیمت اپل آیدی و خرید آن را می  آموزید.

۵ راه جهت تشخیص اصل بودن آداپتور اپل

۱- در مدل  های اصلی، جنس فلز سه شاخه مات بوده اما در محصولات فیک، فلز سه شاخه حالت براق دارد.

تشخیص شارژر فیک اپل

۲- محصول اصلی دچار خط و خش نمی شود اما مدل های فیک خط و خش می افتد .

۳- روی محصول اصل جمله  made in chinaرا می بینید اما روی نمونه فیک جمله mode in china وجود دارد.

۴- به کلمه ۲۰ W دقت کنید. در نمونه اصل، این کلمات به صورت فاصله دار نوشته شده اند اما در نمونه فیک کلمات تقریبا چسبیده به هم هستند. نکته دیگر اینکه کیفیت فونت و چاپ جمله ۲۰W نیز در مدل تقلبی مرغوب نبوده و بسیار پایین است.

۵- در مدل اصلی، میزان تزریق پلاستیک و شکل جنس اصل کاملا منظم بوده اما شکل و نظم پلاستیک مدل غیر اصل، کیفیت کمتری دارد. این مورد کمی تخصصی است و باید موقع خرید دقت و توجه زیادی داشته باشید.

تشخیص شارژر اصلی اپل

اهمیت استفاده از آداپتور و شارژر اصلی و اورجینال

استفاده از آداپتور و شارژر فیک و تقلبی، تاثیر مخرب روی گوشی شما دارد. در واقع ممکن است باتری موبایل به دلیل استفاده از شارژر تقلبی خراب شود و به دنبال آن، گوشی موبایل به صورت ناگهانی خاموش شود و مشکلاتی به وجود آورد. سپس باید برای تعمیر موبایل هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید. همچنین خالی شدن بی دلیل باطری موبایل از دیگر مشکلاتی است که شارژر تقلبی برای شما ایجاد می  کند.

شارژرهای تقلبی از مقاومت پایینی برخورداراند و در مدت بسیار کوتاهی خراب می  شوند. همچنین به علت غیر استاندارد بودن، امکان دارد بسیار داغ شوند و باعث بروز آتش سوزی شوند. معمولا سوکت های کابل شارژ تقلبی بسیار ظریف و بوده و دارای مقاومت بسیار کمی هستند؛ در نتیجه با کوچکترین ضربه می  شکنند. حتی امکان دارد وقتی سوکت کابل شارژ در پورت شارژر گوشی است، از کابل جدا شود و بشکند. بنابراین در این مواقع مجبور به تعمیر سوکت گوشی خود خواهید شد.

تشخیص شارژر فیک آیفون

ضررهای استفاده از آداپتور فیک

به توصیه شرکت اپل، باید همواره باید از لوازم جانبی اصل آیفون استفاده کنید تا به گوشی شما آسیب جدی وارد نشود. شارژر و آداپتور یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی است که تاثیر بسیار زیادی روی باتری گوشی دارد. در صورت استفاده از شارژر و آداپتور فیک و بی کیفیت، دچار مشکلات زیر خواهید شد:

  • به سلول های باتری آسیب خواهد رسید و عمر باتری کم می شود
  • باتری در مدت زمان طولانی شارژ می  شود و با مشکل روبرو خواهید شد
  • به مرور زمان ظرفیت باتری بسیار پایین خواهد آمد
  • در صورتی که ولتاژ و جریان شارژر با ولتاژ و جریان باتری همسان نباشد، ممکن است باتری آسیب ببیند یا بسوزد
  • امکان دارد باتری گوشی باد کند

 

نکات کلی در تشخیص شارژر اصلی و تقلبی

  • تا جای ممکن هم کابل شارژر و هم آداپتور آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. فروشگاه های معتبر به عنوان مرجع تخصصی لوازم جانبی گوشی و استایل هوشمند در سراسر ایران، لوازم جانبی اپل را با تضمین اصالت و اورجینال بودن به مشتریان ارائه می  دهند.
  • هنگام خرید دقت کنید که معمولا روی بسته  بندی نوشته می  شود که شارژر ها مناسب استفاده برای iPhone  و یاiPod  و… هستند. اگر این موضوع روی آن ها درج نشده باشد، احتمال دارد که شارژر و آداپتور تقلبی باشد.
  • توجه کنید که هر گونه شکستگی، ترک و یا پارگی آداپتور یا کابل شارژر، نشان از تقلبی بودن آن است.

در آخر باید گفت که در صورت خرید شارژر و آداپتور اصل آیفون، از آن به خوبی مراقبت کنید تا آسیبی نبیند. میزان خرابی و بروز مشکل در آن، به دقت و توجه شما در نگهداری نیز بستگی دارد. همچنین برای خرید اپل آیدی اصل نیز از فروشگاه های مجازی اقدام کنید.

تشخیص شارژر اصلی آیفون

مزایای تهیه اپل آی دی

با خرید اپل ای دی می توانید به دانلود اپلیکیشن ها، موزیک، ویدیو، بکاپ گیری از شماره های تلفن و غیره بپردازید. علاوه بر آن مزایای زیر را نیز دارد:

  • همگام سازی عکس  ها، فیلم  ها، فایل  ها، شماره  تماس ها، پیام  ها و …
  • توانایی ردیابی گوشی اپل گم شده با استفاده از قابلیت Find my iPhone و یافتن موقعیت مکانی آن
  • توانایی همگام سازی چند دستگاه اپل، دسترسی به سیستم سفارش و چاپ عکس اپل و aperture
  • در صورت سرقت با فعال سازی قفل دستگاه از راه دور، مانع از ورود به سیستم اپل توسط فرد دیگری خواهد شد
  • قابلیت دسترسی توسعه دهندگان و برنامه نویسان اپل را دارد؛ همچنین دارای امکانات زیادی از طریق پرداخت مبلغ عضویت است

آیا برای هر دستگاه اپل آیدی جدید نیاز است؟

خیر، برای استفاده از دستگاه های مختلف اپل، تنها به یک اپل آیدی نیاز دارید؛ یعنی اگر شما آیفون، آیپد، آیپاد، مک بوک و… دارید، یک اپل آیدی برای تمام این دستگاه ها کافی بوده و با توجه به آنکه اخیرا قیمت اپل آیدی بالا رفته است، نیازی به تهیه مجدد آن نیست.

اگر دیگر دستگاه اپل نداریم باز اپل آیدی کاربرد دارد؟

جهت دسترسی به سرویس  های اپل مانند App Store ،Apple Music ،iCloud،iMessage ،FaceTime  به اپل آیدی نیاز است. اگر دستگاه اپل ندارید نیازی هم به آیدی نخواهید داشت و هنگامی که مجددا آیفون، آیپد، آیپاد، مک بوک خریداری می کنید می  توانید از همان اپل آیدی سابق خود استفاده نمایید. اطلاعات شما به طور کامل در دستگاه جدید سینک می شود. همچنین میتوانید با خرید اپل آیدی از فروشگاه ها و سایت های مجازه آیدی جدیدی در اختیار داشته باشید.

خرید اپل آیدی فوری از فروشگاه اپل آیدی ۲۴

به علت وجود تحریم  های شرکت اپل برای ایرانی ها، هر فردی به راحتی قادر به ساخت اپل آیدی نیست و حتی در صورت ساخت اپل آیدی از طریق راه های مختلف، امکان دارد اکانت اپل آیدیتان مسدود شده و دستگاهتان قفل شود. بنابراین می توان گفت که دسترسی به خدمات و سرویس های اپل غیر فعال است و عملا گوشی اپل قادر به ارائه بسیاری از خدمات برای کاربران ایرانی در این حالت نیست. این موضوع موجب شده تا کاربران ایرانی جهت ساخت اپل آیدی شخصی و یا آماده، از طریق سایت  های مختلف زیادی اقدام کنند.

در این راه دشوار، فروشگاه اپل آیدی ۲۴ به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده اپل آیدی در ایران، قادر است تا حساب اپل آیدی وریفای شده را به راحتی برای کاربران ایرانی راه اندازی نماید. همچنین قیمت اپل آیدی در این فروشگاه بسیار مناسب بوده و توانسته است در این مدت با ارائه بهترین خدمات و ثبت سفارشات در کوتاه  ترین زمان، بیشترین رضایت را در میان مشتریان به دست آورد.

علاوه بر این  ها، کاربران می  توانند در صورت بروز مشکل در روند تهیه اپل آیدی، از پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان سایت بهره ببرند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *