۷ اپلیکیشنی که به زندگی شما سرعت و کیفیت می‌بخشد

۷ اپلیکیشنی که به زندگی شما سرعت و کیفیت می‌بخشد
  • 1402/1/17
  • گویا آی تی
  • 1

مقدمه

در دنیای امروز که سرعت مسئله‌ی مهمی است، برای بهبود کیفیت زندگی خود باید دنبال راه‌حلی برای افزایش سرعت انجام کارهایتان باشید. به کمک تکنولوژی و ساخت اپلیکیشن و برنامه‌های مختلف، متخصصان سعی دارند کیفیت و سرعت زندگی‌ها را بالا ببرند.

به‌منظور پاسخ‌دادن به این نیاز و جلوگیری از اتلاف وقت، اپ‌های مختلفی برای موبایل و دسکتاپ طراحی شده که نصب آن‌ها هم راحت است. علاوه‌بر نصب، استفاده از این برنامه‌ها هم دشوار نیست.

اگر زمان در زندگی‌تان اهمیت زیادی دارد و برنامه‌ریزی برایتان مهم است، آشنایی و نصب این برنامه‌ها به شما کمک زیادی می‌کند. در این مقاله قصد داریم شما را با ۷ اپلیکیشن آشنا کنیم که به زندگی‌تان سرعت و کیفیت می‌بخشند:

۱٫ اپلیکیشن Duo

یکی از برنامه‌هایی که امروزه در گوشی آیفون و اندروید در زمینه‌ی تماس تصویری قابل‌دسترسی و دانلود است، برنامه‌ی Duo است. درواقع چنانچه در گوگل به دنبال جست‌و‌جوی برنامه‌ی تماس تصویری مناسب و باکیفیت بگردید، یکی از گزینه‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود این اپلیکیشن است.

کار با این برنامه راحت بوده و نقطه‌ی مثبتش به‌روزرسانی مرتب آن است. با کمک اپلیکیشن Duo می‌توانید خیلی سریع با مخاطبان تلفن همراه خود تماس تصویری بگیرید. وقتی کسی در این برنامه به شما زنگ بزند، تنها با یک کلیک می‌توانید به تماس او پاسخ دهید.

با توجه به سرعت بالای این نرم‌افزار در برقراری ارتباط می‌توانید با مخاطبان خود در سراسر دنیا به راحتی در تماس باشید. این برنامه با وجود این قابلیت‌ها و توانایی‌ها، گزینه‌ی مناسبی برای برقراری تماس تصویری است.

۲٫ Hours Keeper

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی، برنامه‌ی ساعت نگهبان یا Hours Keeper است. به کمک این برنامه شما ساعت دقیق اشتغال و اوقات فراغت خود را می‌فهمید و می‌توانید برای اوقات آزاد خود برنامه‌ریزی کنید. هدف از ساخت این برنامه صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف وقت است.

نصب این برنامه نگرانی شما را برای نداشتن زمان کافی و اتلاف وقت کم می‌کند. وجود این برنامه در تلفن همراه‌تان و استفاده از آن، نظم را به زندگی‌ شما برمی‌گرداند. پس این برنامه برای افراد وقت‌شناس، یک برنامه‌ی کاربردی است.

از دیگر نکته‌های مهم این اپلیکیشن این است که می‌توان زمان را به صورت دستی در آن وارد و تنظیم کرد. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، این‌گونه نرم‌افزار‌ها به افراد در تنظیم زمان خود کمک زیادی می‌کنند.

۳٫ اپلیکیشن Dashlane

اگر به دنبال پرداخت قبض و رسید‌های مختلف مربوط به سررسید رستوران و موارد دیگر هستید، این برنامه به شما کمک می‌کند. از بابت امنیت هم از جمله برنامه‌های ایمن در زمینه‌ی پرداخت قبض‌های مختلف است. همچنین این اپلیکیشن سرعت پرداخت تسویه‌حساب‌های شما را زیاد می‌کند.

ویژگی مثبت دیگر این نرم‌افزار سرعت‌بخشیدن به زندگی شماست؛ زیرا اطلاعات شما از جمله آدرس و اطلاعات تلفن را ثبت می‌کند و نیاز به واردکردن دوباره‌ی آن‌ها ندارید. همچنین با استفاده از این برنامه دیگر نیاز به حمل پول نقد ندارید و در معرض دستبرد و سرقت نیستید.

dashlane app 

۴٫ اپلیکیشن Keelo

این اپلیکیشن از آن دسته برنامه‌هایی است که به افراد برای داشتن یک برنامه‌ی ورزشی متناسب با زمان و هدفشان کمک زیادی می‌کند. برنامه‌ی کیلو با توجه به مشخصات بدن‌تان، به شما تمرینات مختلف هوازی، قدرتی و قلبی می‌دهد.

با نصب این برنامه دیگر نیازی نیست به باشگاه بروید و هزینه و زمان زیاد صرف کنید. اگر رفتن به باشگاه برایتان سخت است، خیلی سریع نرم‌افزار Keelo را در تلفن‌همراه خود نصب کنید.

با داشتن برنامه‌ی Keelo در هر زمان و مکانی می‌توانید ورزش کنید و در کوتاه‌مدت به هدف ورزشی خود برسید. با وجود این برنامه دیگر دلیلی برای تنبلی و ورزش‌نکردن ندارید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید.

۵٫ اپلیکیشن Headspace

یکی دیگر از برنامه‌های جدید و متناسب برای شما برنامه‌ی Headspace است. این اپلیکیشن در زمینه‌ی مدیتیشن به افراد کمک زیادی می‌کند. حدود ده میلیون کاربر در جهان عضو این برنامه هستند. با توجه به دنیای ماشینی امروز و کارهای مختلفی که انجام می‌دهید، به وسیله‌ی این نرم‌افزار می‌توانید برای مدتی ذهن خود را آزاد کنید.

اگر قصد دارید مدیتیشن کنید اما زمان و هزینه‌ی این کار را ندارید، یک راه میان‌بر و آسان، نصب برنامه‌ی Headspace است. با دانلود این برنامه در موبایل خود می‌توانید به راحتی ذهن‌تان را ورزش دهید و آرام شوید. به دلیل ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار کاربران مختلفی از گروه‌های سنی متنوع از آن استفاده می‌کنند.

Headspace app

۶٫ پاندا پارکینگ

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی که برای پیداکردن جای پارکینگ در خیابان‌های شلوغ طراحی شده، اپ پاندا پارکینگ است. نرم‌افزار پاندا پارکینگ به افراد برای داشتن جای پارک و پرداخت هزینه‌ی آن کمک زیادی می‌کند و استرس و نگرانی آن‌ها را درباره‌ی این موضوع از بین می‌برد.

با توجه به ویژگی‌های مثبت این برنامه بهتر است آن را در موبایل خود داشته باشید تا دیگر نگران پیدانشدن پارکینگ مناسب نباشید. با داشتن این برنامه‌ همیشه قبل از رسیدن به محل موردنظر، جایی مناسب برای پارک ماشین خود دارید.

۷٫  Cash app

از دیگر برنامه‌های کاربردی و مهم که لازم است هر فردی در موبایل خود داشته ‌باشد، اپلیکیشن Cashapp است. با این برنامه به‌راحتی می‌توانید پول پراخت کنید و برایتان پول واریز کنند. این جا‌به‌جایی پول به صورت آنلاین و به‌سرعت انجام می‌شود.

جا‌به‌جایی آنلاین پول به کمک نرم‌افزار Cash app از رفتن به بانک و خودپرداز جلوگیری کرده و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. اگر این برنامه را در گوشی خود نصب کنید، با صرف زمان کوتاه می‌توانید قسط و قبض خود را به‌راحتی پرداخت کنید.

همچنین با استفاده از این اپ‌های پرداخت آنلاین امنیت شما بالا می‌رود و نیاز نیست همیشه نگران دزدیده‌شدن پول خود باشید.

Cash app

جمع‌بندی

همان‌طور که گفتیم، برای سرعت‌بخشیدن به زندگی اپلیکیشن‌های مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند که هر کدام برای رفع یکی از نیازهای زندگی افراد کاربرد دارند. از میان برنامه‌هایی که مطرح کردیم هر کدام کارکرد متفاوتی دارند. مثلا اپلیکیشن Headspace با هدف مدیتیشن و آرام‌کردن ذهن انسان به بازار عرضه شده است.

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی، اپ پاندا پارکینگ است که با توجه به خیابان‌های شلوغ و نبود جای کافی برای پارک‌کردن ماشین، کاربرد زیادی دارد. این برنامه مشکل پیداکردن جای پارکینیگ را برای شما حل می‌کند.

نرم‌افزار دیگر Keelo است که به‌نوعی باشگاه را پیش شما می‌آورد. با کمک برنامه‌ی Keelo خیلی راحت می‌توانید ورزش کنید و در زمان و هزینه‌تان هم صرفه‌جویی می‌شود. اگر به دنبال برقراری یک تماس تصویری باکیفیت هستید، Duo گزینه‌ی مناسبی برای شماست. کار با آن آسان است و به طور دائم به‌روزرسانی می‌شود.

این اپ‌ها فقط تعدادی از هزاران برنامه‌ای‌ هستند که با هدف بهبود کیفیت زندگی‌ افراد طراحی شده‌اند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *