معماری مدرن،تفریحات خاطره انگیز:تور دبی تابستان ۱۴۰۲

معماری مدرن،تفریحات خاطره انگیز:تور دبی تابستان ۱۴۰۲
  • 1402/1/31
  • گویا آی تی
  • 0

دبی از معروف‎ترین شهرهای جهان است که همه آن را با برج خلیفه می‎شناسند. این شهر بیابانی که در جوار خلیج فارس قرار گرفته است؛ باشکوه‎ترین سازه‎های معماری جهان را در خود جای داده است. برج خلیفه، آبنمای دبی، جزیره نخل جمیرا، برج العرب و دبی مارینا از شاهکارترین هنرهای معماری هستند که هرگز نباید دیدن آن‎ها را از دست بدهید. شکی نیست که تابستان‎های دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی آن بسیار گرم و سوزان است اما این بدان معنا نیست که برای شما خسته‎کننده و طاقت فرسا باشد. گر چه حجم گردشگران تابستانی دبی نسبت به سایر فصول کمتر است، اما بهتر است بگوییم در این شهر فوق مدرن با تنوع تفریحات و امکانات و شب‎های روشن و پرنور، هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد. اگر دوست دارید سفری به دور از حجم جمعیت و در آرامش داشته باشید، فصل تابستان زمان مناسبی است. اگر چه در زمان پیک تابستان سافاری در بیابان‎های دبی تعطیل است اما لذت شنا در آب‎های آبی درخشان خلیج فارس، پارک‎های آبی و بسیاری تفریحات تابستانی دیگر را می‎توانید در این شهر تجربه کنید. اگر انتخاب شما برای تعطیلات تور دبی تابستان ۱۴۰۲ است؛ در ادامه مطلب پیشنهادهای جذاب و هیجان انگیزی برایتان داریم.

تجربهی اقامت در لوکسترین هتلهای جهان

دبی خانه‎ی بسیاری از هتل‎های لوکس و باشکوه جهان است. اگر علاقه‎مند هستید اقامت در یکی از این هتل‎های مجلل پنج ستاره را تجربه کنید؛ تور تابستان دبی یک انتخاب عالی است. تابستان به دلیل گرما و تعداد کمتر گردشگران، در واقع “آف – سیزن (off – season)” دبی محسوب می‎شود. در این فصل قیمت رزرو هتل‎ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می‎کند. علاوه بر این هتل‎ها امکانات رایگان و یا ارزان قیمتی در اختیار مسافران قرار می‎دهند.

تخفیفهای ویژه تابستانی فروشگاههای دبی

دبی بهشت علاقه‎مندان به خرید و پاساژگردی است. در گرمترین ماه‎های دبی یعنی بین ژوئن تا آگوست که آف – سیزن محسوب می‎شوند؛ اغلب فروشندگان کالاهای خود را با تخفیفات مخصوصی ارائه می‎دهند. می‎توانید به دبی مال (Dubai Mall) که بزرگترین مرکز خرید در جهان است، سری بزنید و جدیدترین و لوکس‎ترین کالاها و برندها را کشف کنید.

تابستان در پارکهای آبی هیجان انگیز دبی

دبی جالب‎ترین و مجهزترین پارک‎های آبی را در خود جای داده است. پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) باید در صدر فهرست تفریحات تابستانی شما در تور دبی باشد. این پارک آبی لوکس، سه استخر شنا، هفده سرسره آبی و دو ماشین موج سواری مصنوعی دارد که می‎توانید از تک‎تک آن‎ها لذت ببرید. دلیل دیگر محبوبیت این پارک آبی، اختصاص سانس‎های مخصوص بانوان است. بانوان می‌توانند با حفظ حریم خصوصی با فرزندان کوچک خود از امکانات این مجموعه استفاده کنند. وایلد وادی در نزدیکی برج‎العرب قرار دارد و علاوه بر تفریحات آبی دارای تعداد زیادی کافه و فروشگاه نیز هست.

پارک آبی جانگل بی (Jungle Bay) نیز یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای رهایی از گرمای تابستان است. این پارک دارای کفپوش و امکاناتی برای حفظ شما در برابر اشعه‎های مضر خورشید است. در این پارک در کنار لذت بردن از سرسره‎های آبی متنوع می‎توانید در کاباناهای خصوصی استراحت کنید و نوشیدنی‎های خنک و دلچسب بنوشید.

علاوه بر این پارک آبی آکواونچر (Aqua Venture) نیز یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین پارک‎های آبی است که شما تاکنون دیده‎اید. آکواونچر بزرگترین پارک آبی در دبی و خاورمیانه است که در اقامتگاه نخل آتلانتیس قرار دارد. این پارک همچنین شامل بزرگترین آکواریوم دبی است که بیش از ۶۵۰۰۰ حیوان آبزی دارد. به علاوه در خلیج دلفین نیز چند دلفین اهلی دارد که شما می‎توانید شنا در کنار آن ها را نیز تجربه کنید. این پارک لوکس یک تجربه ایده‎آل برای ساختن یک روز مفرح در کنار خانواده و دوستان است.

استخر دیپ دایو (Deep Dive) با عمق ۶۰ متر عمیق‎ترین استخر جهان است که در گینس ثبت شده است. با شنا و غواصی در این استخر می‎توانید یک شهر متروکه غرق شده با خیابان‎ها، خانه‎ها و حتی دوچرخه‎های آن کشف کنید و شگفت‎زده شوید.

اسکی روی برف در تابستان دبی

اگر دوست دارید در گرمای سوزان تابستان، در برف غوطه‎ور شوید و با پنگوئن‎ها ملاقات کنید، اسکی دبی را از دست ندهید. پیست اسکی سرپوشیده دبی که در تمام طول سال دمای ۱ – ۲ درجه خود را حفظ می‎کند، یکی از بهترین مکان‎های دبی برای بازدید در تابستان است. این مجموعه فعالیت‎های سرگرم کننده زیادی برای شما و خانواده‎تان دارد. اسکی دبی شامل سه بخش با موضوعات و قیمت‎های مختلف است: شیب، پارک برفی و پنگوئن. در اینجا می‎توانید با جنتو و پنگوئن پادشاه بازی کنید، روی یخ‎ها سر بخورید و یا با سواری‎های مختلف روی برف ها لذت ببرید.

استراحت در سالن یخی

در سالن یخی (Ice Lounge) دبی تمام وسایل و جزئیات از یخ ساخته شده است. مجسمه‎ها، میزها و صندلی‎های یخی به همراه نورپردازی زیبا این مکان را خاص و ویژه کرده است. اینجا اولین سالن یخ در خاورمیانه است که دمای زیر صفر دارد. در این سالن می‎توانید شکلات‎های داغ، سوپ‎ها، ساندویچ‎ها و مجموعه‎ای از دسرها را در فضایی خنک با کیفیت بالا نوش جان کنید.

عبور از شاهرگ دبی

نهر دبی که دریا را به صحرا متصل می‎کند یکی از بزرگترین مکان‎های گردشگری دبی در تابستان است. آب و هوای این نهر یکی از دلایل اصلی جذابیت آن است. نسیم خنک و منظره زیبای آن شما را به وجد می‎آورد. برای تماشا و لذت بردن از مناظر شگفت انگیز دبی می‎توانید بر روی این نهر به قایق سواری بروید.

پارکهای بازی متنوع و جذاب دبی

پارک‎های دبی مکان‎های جذابی برای بازی و سرگرمی‎های خانوادگی هستند. تعداد زیادی از این پارک‎ها با علایق همه بازدیدکنندگان صرف نظر از سن آنها مطابقت دارد. لگولند (Legoland)، پارک آبی لگو، پارک‌های بالیوود، پارک IMG و بسیاری موارد دیگر انتخاب‎های مناسبی برای ماجراجویی هستند. اغلب پارک‎ها دارای بخشی مسقف و دارای تهویه مطبوع هستند و هوای معتدل دارند. در لگولند می‎توانید سازه‎های مختلفی بسازید و از بزرگترین کارخانه لگو خاورمیانه بازدید کنید. کودکان می‎توانند شخصیت‎های انیمیشنی مورد علاقه خود را از نزدیک ملاقات کنند. بزرگترهای علاقه مند به سینمای هند هم می‎توانند سوپراستارهای سینمای بالیوود را ببینند.

رزرو تور دبی تابستان ۱۴۰۲ با سلام پرواز

دبی یکی از مقاصد بسیار پرطرفدار گردشگران بخصوص در میان ایرانیان است. این شهر بیابانی با شاهکارهای معماری که در خود جای داده است همانند تحقق یک رویای بزرگ می‎ماند. دبی در همه فصول به بهترین وجه از گردشگران خود پذیرایی می‎کند. آژانس هواپیمایی سلام پرواز ایرانیان، مجری مستقیم برگزاری تورهای خارجی، مقدمات سفر شما به محبوب‎ترین شهرهای جهان را فراهم کرده است. اگر برای تعطیلات تابستانی خود دبی را انتخاب کرده‎اید و یا علاقه‎مندید در رویداد یا جشنواره‎ای که در این شهر برگزار می‎شوند شرکت کنید، سلام پرواز در کنار شماست. برای مشاوره و رزرو تور هم می‎توانید به صورت حضوری به دفتر آژانس مسافرتی سلام پرواز در بلوار میرداماد مراجعه کنید و یا به صورت تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید و ایرلاین و هتل مد نطر خود را رزرو کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *