خدمات مشاوره سئو حرفه ای نردبان: مسیر روشن می‌شود…

خدمات مشاوره سئو حرفه ای نردبان: مسیر روشن می‌شود…
  • 1402/2/17
  • گویا آی تی
  • 0

ـ مقدمه

اگر به دنبال افزایش بازدید و فروش بیشتر از طریق گوگل هستید باید روی سئوی سایتتان سرمایه‌گذاری کنید. با تکیه بر تخصص و تجربه یک مشاور سئو، می‌توانید علاوه بر پشت سر گذاشتن رقبا، بر دانش خود در زمینه سئو بیافزایید.

استراتژی سئو هر سایت مختص همان سایت است. با بهره‌گیری از مشاوره سئو حرفه‌ای نردبان، تمام جوانب و زوایای الزامی برای بهینه‌سازی سئوی یک سایت پوشش داده می‌شود.  در این مقاله ویژگیهای یک مشاوره سئو حرفه ای را ذکر خواهیم کرد و به معرفی خدمات مشاوره سئو نردبان خواهیم پرداخت.

 

 

ـ مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو به کسب و کارها کمک می کند تا رتبه وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشند. هدف مشاور سئو این است که مشتریان بالقوه شما را آسان‌تر پیدا کنند، همچنین به شما کمک کند تا در جایگاه رقابتی خود باقی بمانید و پتانسیل درآمدزایی کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد و به فرآیندی اشاره دارد که یک وب سایت را آسان تر برای پیمایش، کاربر پسندتر و قابل اعتمادتر در میان مصرف کنندگان در بازار هدف می کند، به طوری که موتور جستجویی مانند گوگل صفحات سایت شما را در نتایج جستجوی خود بالاتر قرار می دهد.

بهبود سئو  برای هر کسب و کاری تلاشیست مستلزم صرف زمان که دراین  صورت می توانید:

  • ترافیک ارگانیک سایت خود را بدون استفاده از تبلیغات پولی افزایش دهید.
  • سرنخ ایجاد کنید.
  • اعتماد بازدیدکنندگان سایت را برانگیزید
  • با جلب اعتماد مشتریان بالقوه آنها را متقاعد به خرید کنید.
  • فروشتان را افزایش دهید

ـ چه زمانی به مشاوره سئو نیاز دارید؟

  • راه اندازی یک وب سایت جدید: اگر در حال راه اندازی یک وب سایت جدید هستید، بهتر است قبل از راه اندازی با یک مشاور سئو مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا ساختار، محتوا و عناصر سئوی درون صفحه خود را بهینه سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از ابتدا برای موتورهای جستجو مناسب است.

 

  • طراحی مجدد یک وب سایت موجود: اگر قصد دارید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که رتبه گوگل خود را که در طول زمان ایجاد کرده اید از دست نخواهید داد. یک متخصص سئو می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که طراحی وب سایت جدید شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است و هرگونه تغییر مسیر یا تغییر در ساختار وب سایت شما به درستی اجرا می شود.

 

  • بازیابی از جریمه گوگل: اگر وب سایت شما با جریمه گوگل مواجه شده است و رتبه جستجوی خود را از دست داده است و با سرچ هیچ کدام از کلمات کلیدی تان ظاهر نمی شود، برای شناسایی علت جریمه و ایجاد برنامه ای برای بازیابی رتبه جستجوی خود به یک مشاوره SEO نیاز دارید.

 

  • بهبود رتبه‌ در گوگل و سایر موتورهای جستجو: اگر وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه خوبی ندارد یا می خواهید رتبه جستجوی خود را برای کلمات کلیدی خاصی بهبود بخشید، مشاوره SEO می تواند به شما کمک کند فرصت های بهبود را شناسایی کرده و برنامه ای برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود برای موتورهای جستجو ایجاد کنید.
    برای موفقیت در سئو باید نقاط ضعف و قوت رقبا را به دقت بررسی کرده و از داده‌های موجود در ابزارهای مختلف آنالیزِ وب، نظیر گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس نهایت استفاده را ببرید. یک مشاور سئو مجرب استراتژی شما برای استفاده از این ابزارها را تعیین می‌کند.

 

  • گسترش وب سایت و اضافه کردن محصولات و خدمات جدید: اگر قصد دارید وب سایت خود را با افزودن محتوا یا ویژگی های جدید گسترش دهید، یک مشاوره SEO می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که محتوای جدید شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است و هر ویژگی جدید تأثیر منفی بر رتبه بندی جستجوی شما ندارد.

ـ ویژگی های یک مشاوره سئو حرفه ای چیست؟

تخصص: یک مشاور سئو باید دارای تیمی از متخصصان با دانش عمیق از تکنیک ها، الگوریتم ها و بهترین شیوه های سئو باشد. آنها باید با آخرین پیشرفت های این حوزه به روز باشند و بتوانند استراتژی های موثر سئو را برای دستیابی به نتایج مطلوب پیاده سازی کنند.

 

سفارشی سازی: یک مشاور سئو باید بتواند خدمات خود را برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر مشتری سفارشی کند. آنها باید درک کاملی از صنعت، مخاطبان هدف و اهداف تجاری مشتری خود داشته باشند تا یک برنامه سئوی مناسب ایجاد کنند که نیازهای خاص آنها را برآورده کند.

 

شفافیت: یک مشاور سئو باید در مورد روش ها و نتایج خود شفاف باشد. آنها باید گزارش های واضح و دقیقی از پیشرفت خود ارائه دهند و مایل باشند که استراتژی ها و تاکتیک های خود را برای مشتریان خود توضیح دهند.

 

ارتباط موثر: یک مشاور سئو باید با مشتریان خود ارتباط مستمر داشته باشد و به سوالات و نگرانی های آنها پاسخ دهد و به‌روزرسانی‌های منظم در مورد پیشرفت فعالیت های خود ارائه کنند و برای بحث در مورد مسائلی که پیش می‌آید در دسترس باشند.

 

نتیجه گرا: یک مشاور سئو باید بر دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری برای مشتریان خود متمرکز شود. آنها باید اهداف واقع بینانه را تعیین کنند و برای دستیابی به آنها با پشتکار تلاش کنند، پیشرفت خود را دنبال کنند و استراتژی های خود را در صورت نیاز تنظیم کنند.

 

یادگیری مستمر: یک مشاور سئو باید متعهد به یادگیری و بهبود مستمر باشد. آنها باید به طور مداوم در حال تحقیق و آزمایش تکنیک های جدید SEO باشند تا از منحنی جلوتر بمانند و بهترین نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهند. چرا که الگوریتم موتور جستجو نیز به طور مداوم در حال تغییر است. در حال حاضر الگوریتم های گوگل حتی چندین بار در سال تغییر می کنند. که به روز رسانی های کوچک باعث می شود به یک متخصص سئو برای بهبود شرایط سئوی سایت مراجعه کنیم.

ـ خدمات مشاوره سئو نردبان شامل چه مواردی است؟

  • آنالیز سئو سایت

سایت شما به دقت توسط مشاور سئو از جنبه‌های مختلف  ارزیابی شده و نقاط ضعف و قوت به اطلاع شما خواهد رسید. آنالیز سئو نردبان پیش از جلسه مشاوره شامل سئو تکنیکال، توصیه‌های محتوایی، بهبود سرعت سایت، لینک‌سازی هدفمند و ساختار اطلاعاتی خواهد بود.

  • تحقیق کلمات کلیدی

مشاور سئو با بهره‌مندی از ابزارهای مختلف اقدام به جمع آوری و اولویت بندی کلمات مختلف برای کارفرما کرده و به شما کمک خواهد کرد اهداف واقع بینانه و زودبازده برای کسب رتبه در کلمات کلیدی مختلف تعریف کنید.

  • آنالیز رقبا

آنالیز رقبا و اطلاع از نقاط قوت و ضعف رقبای برتر یکی از بخش‌های اصلی خدمات مشاوره سئو نردبان است. مشاور سئو با بررسی جنبه‌های مختلف سئو از جمله سئو آن پیج، استراتژی محتوایی و لینک پروفایل رقبا به شما در بهره‌مندی از تجربیات آن‌ها کمک خواهند کرد تا بتوانید جایگاه آن‌ها در صفحات جستجو را تصاحب کنید.

  • راهنمایی در پیاده‌سازی سئو

بخشی از خدمات مشاوره سئو نردبان راهنمایی درباره نحوه پیاده‌سازی نکات سئو در پلتفرم‌های مختلف است. مشاور سئو برای پیاده‌سازی جنبه‌های مختلف سئو در کنار تیم طراحی سایت و برنامه نویسی شما خواهند بود. تغییرات انجام شده توسط برنامه نویسان توسط مشاور سئو مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

  • مشاوره در بازطراحی سایت

تغییر ظاهر سایت فراتر از جنبه‌های بصری است. اگر قصد بازطراحی سایت را دارید باید از یک مشاور سئو کمک بگیرید تا از اشتباهات خسارت بار که منجر به از بین رفتن ترافیک سایت می‌شوند جلوگیری کنید. نردبان مشاوره لازم را بهبود نرخ تبدیل، حفظ جایگاه کنونی و اقدامات لازم برای بهره‌مندی حداکثری از سایت با طراحی جدید را خواهد داد.

  • طراحی استراتژی سئو

اطلاعات بدست‌آمده از آنالیز سئو و کلمات کلیدی سایت شما برای طراحی نقشه راه و استراتژی سئو استفاده خواهد شد. مشاور سئو مسیر پیشرفت شما را طرح ریزی میکند. گام اول بیشترین تغییر در کوتاه ترین زمان ممکن است. نقشه راه ما بر اساس اهداف شما و رتبه کنونی‌تان، پروژه های کوتاه مدت و بلند مدت سئو را تعریف می‌کند.

جمع بندی

هدف ما این است که تمام تلاشهای ما در بازاریابی موثر باشد و سئو هم دراین باره استثنا نیست. آگاهی از اینکه چه چالشها و مشکلاتی باعث می‌شود که سئو نتیجه ندهد مهم است. در صورتی که در سئوی سایتتان نتیجه نگرفته‌اید میتوانید از خدمات مشاوره سئو گروه دیجیتال نردبان استفاده کنید.

کارشناسان ما در نردبان با بررسی وضعیت سایت و صحبت با شما در جلسه مشاوره ارزیابی دقیقی از وضعیت سئوی سایتتان ارائه خواهند داد و به شما در اتخاذ تصمیم‌های موثر کمک خواهند کرد. برای مشاهده خدمات نردبان، نمونه کارهای سئو و طراحی سایت به سایت ما به ادرس https://www.nardebangroup.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *