آیا بروکر کوتکس قابل اطمینان و معتبر است؟

آیا بروکر کوتکس قابل اطمینان و معتبر است؟
  • 1402/2/25
  • گویا آی تی
  • 0

 

کوتکس  یک شرکت بروکریج (واسطه گری) است که به مشتریان خود امکان معامله در بازارهای مالی مختلف را می‌دهد. این بازارها شامل بورس اوراق بهادار، بازار فارکس، بازار کالاهای آتی و بازارهای دیگر می‌شوند. تریدرهای کاربلد می توانند سود خوبی از این بروکر کسب کنند. سوالی که ممکن است ذهنتان را درگیر کند این است که آیا بروکر کوتکس قابل اطمینان و معتبر است؟ برای پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.

بروکر کوتکس چیست؟

بروکر کوتکس (Quotex) متعلق به Awesomo LTD ، یک شرکت مستقر در سیشل است است. کوتکس یک کارگزار باینری آپشن است که در نوامبر سال ۲۰۲۰ تأسیس شد و به عنوان یک کارگزار مجوز دریافت کرد. کوتکس سیگنال های بازار را ارائه می دهد و معاملات را در یک پلت فرم وب سفارشی شبیه سازی می کند.

کوتکس توسط مرکز تنظیم مقررات بین المللی بازارهای مالی  (IFMRRC) تنظیم می شود. مقررات این آژانس شامل اعضای صندوق غرامت است که به مشتریان برای تخلفات مجوز یا عدم پرداخت هزینه بازپرداخت می کنند. این شرکت درشرکت های کارگزاری در تلاش می باشد تا ابزارهای قدرتمند را با محصولات گزینه های دیجیتال ساده ترکیب کنند.

کوتکس  یکی از بهترین پلتفرم معاملاتی است زیرا تمام ویژگی های مورد نیاز برای تجارت را دارد. دارای اندیکاتورهای زیادی، خدمات مشتری با کیفیت و بسیاری از ویژگی های دیگر است.

نحوه ثبت نام و احراز هویت در بروکر کوتکس برای کاربران ایرانی چگونه است؟

مراحل ثبت نام در بروکر کوتکس مانند دیگر بروکرها ساده است. برای ثبت نام در بروکر کوتکس، باید به سایت https://qxbroker.com مراجعه کنید و فرایند ثبت نام را طی کنید. برای احراز هویت نیز باید مدارک شناسایی خود را ارائه داده و به طور کامل فرایند ثبت نام را کامل کنید.

 برای پر کردن فرم ثبت نام باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

۱٫نام (به انگلیسی)

۲٫آدرس ایمیل (یک آدرس ایمیل معتبر قابل دسترسی استفاده کنید)

۳٫رمز عبوری که در آینده برای ورود به سیستم از آن استفاده خواهید کرد (توصیه می کنیم یک رمز عبور پیچیده با استفاده از حروف کوچک، بزرگ و اعداد استفاده کنید.)

احراز هویت در بروکر کوتکس

تایید حساب یا احراز هویت در بروکرهای فارکس و باینری آپشن روند مرسومی است ، بروکر کوتکس هم برای احراز هویت از شما اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت یا کارت ملی یا گواهینامه میخواهد. ممکن است در صورت نیاز یک عکس سلفی هم از شما درخواست شود.

برای تایید حساب یا احراز هویت از نوار سمت چپ سایت به قسمت Account بروید:

  • ابتدا باید مشخصات فردی خود را دقیق به زبان انگلیسی وارید کنید.
  • تاریخ تولد خود را هم می توانید از سایت های آنلاین به میلادی تبدیل کنید.
  • صحت آدرس ایمیل شما باید تایید شده باشد.
  • برای آدرس میتوانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید.
  • در آخر بر روی باکس آبی زیر فرم کلیک کنید. دقت کنید که بعد از تایید اطلاعات دیگر قادر به تغییر آنها نخواهید بود.
  • پس از تکمیل اطلاعات خود، تصویر رنگی و با کیفیت از صفحه اول پاسپورت یا کارت ملی یا گواهینامه خود را در باکس مشخص شده در تصویر زیر بکشید.
  • حداکثر ۵ روز برای تایید حساب صبر کنید. اگر حساب شما تایید نشود یک ایمیل برایتان ارسال می شود.

 آیا بروکر کوتکس قابل اطمینان است؟

درباره قابل اعتماد بودن بروکر کوتکس، باید گفت که این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های بروکریج جهان است و به لحاظ قانونی در جزایر مارشال ثبت شده است. همچنین، بروکر کوتکس دارای مجوزهای لازم در کشورهای مختلف است و از تکنولوژی امنیتی پیشرفته‌ای برای حفاظت از اطلاعات و اموال مشتریان خود استفاده می‌کند.  طبق بررسی ها کوتکس دارای امتیاز ۴٫۱ ستاره از ۲۶۰ بررسی است که نشان می دهد اکثر مشتریان به طور کلی از خرید خود راضی هستند. کوتکس رتبه ۲ را در بین سایت های معاملات ارزی دارد.

با این حال، همیشه باید از انتخاب بروکر کوتکس به عنوان واسطه‌گری خود، با دقت و با بررسی‌های لازم، اطمینان حاصل کنید.

اپلیکیشن موبایل کوتکس

این کارگزار در حال حاضر فقط یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های اندرویدی ارائه می دهد. با این حال، پلت فرم وب آنها را می توان از هر مرورگری، از جمله تلفن های همراه، دسترسی داشت. اپلیکیشن موبایل iOS در دست توسعه است. مشتریان می توانند بازار را ردیابی کنند و معاملات را تنها با چند کلیک انجام دهند. علاوه بر این، کوتکس برنامه های تلفن همراه بیشتری را در آینده معرفی خواهد کرد.

جمع بندی

کوتکس دارای رابط کاربری بسیار ساده و روان، قابل اعتمادترین پلت فرم برای اعتماد به یکی و کسب سود تا جایی که می توانید است. فرد می تواند با پیش بینی های خود معامله کند و بازار سهام را بازی کند و در مدت زمان بسیار کوتاهی سود کسب کند. کوتکس تجارت باینری آپشن کوتاه مدت را آسان می کند زیرا برای ورود به معامله فقط یک کلیک نیاز دارید.

منبع:

https://forexscalpinglive.com/

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *