با دیدن این تیزرهای تبلیغاتی به شدت شوکه میشید

با دیدن این تیزرهای تبلیغاتی به شدت شوکه میشید
  • 1402/5/1
  • گویا آی تی
  • 1

مشاهده تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه این مقاله باعث میشه واقعا دیدتون باز بشه و این همه ایده‌پردازی عجیب و غریب و خلاقیت در ساخت تیزر تبلیغاتی شمارو حیرت زده می‌کنه!

دیدن این ویدیوها قطعا کمک بزرگی بهتون می‌کنه تا شماهم بتونید تو مسائل مختلف انسان خلاق‌تری باشید و از زوایای جدیدی به مسائل مختلف کاری، اجتماعی و… تو زندگیتون نگاه کنید و به این واسطه رشد قابل توجهی رو تجربه کنید.

دانشمندان معتقدند خلاقیت تا ۴ برابر به ما اجازه می‌دهد که برای مسائل پیچیده راه‌ حل‌های ساده‌تری پیدا کنیم و با دید تازه‌تری به جهان نگاه کنیم که این باعث آرامش ما خواهد شد.

بنابراین دیدن ویدیو‌های زیر که جزو بهترین تیزرهای تبلیغاتی محسوب میشن رو به شما توصیه میکنیم:

تیزر تبلیغاتی داستانی موبایل oppo

این تیزر تبلیغاتی داستانی فوق‌العاده در مورد یک برند موبایل هندی ساخته شده. وقتی ویدیو تموم میشه شما واقعا تحت تاثیر قرار می‌گیرید، و از قصه این ویدیو تبلیغاتی نهایت لذت رو میبرید.

قصه در مفهوم ساده خودش این طور روایت میشه که مردم یک کشور چطور میتونن با مهربانی، آینده خودشون رو بسازن. این کلیپ تبلیغاتی پس از انتشار بیش از ۵ میلیون بازدید رو تجربه کرده که در نوع خودش واقعا بی‌نظیره.

تیزر انیمیشن خلاقانه شرکت Iceland

این ویدیو بیش از ۶۵ میلیون بازدید داشته؛ باورتون میشه؟ و پس از انتشار باعث رشد برند ایسلند از رتبه هفتم به رتبه دوم شده.

در این ویدیو تبلیغاتی خلاقانه به زندگی اورانگوتان‌ها اشاره شده که به علت دسترسی انسان‌ها به روغن نخل، چطور زیستگاه خود را از دست داده‌اند؛ این انیمیشن تبلیغاتی به درستی مفهموم مستند خودش رو در غالب یک داستان به مخاطب میرسونه و به این ترتیب از اثرگذاری بالایی برخوردار هست.

ویدیو تبلیغاتی خلاقانه سامسونگ

 

اینجا یه نمونه برتر تیزر تبلیغاتی موفق رو در طنزپردازی مشاهده میکنید. همونطور که می‏دونید در علم بازاریابی و تبلیغات، مهم‏ترین نکته، بیان ویژگی منحصربه‏فرد شماست.

سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی خلاقانه به بهترین شکل این کار رو انجام داده و با استفاده از یک شوخی و در بیانی طنز، ویژگی منحصربه‏فرد محصول خودش رو به نمایش گذاشته؛ به طوری که بعد از تماشای تیزر به هیچ عنوان نمی‌تونید محصول جدید سامسونگ رو فراموش کنید.

شما یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه رو هیچ‏وقت فراموش نمی‏کنید‌؛ دلیلش هم واضحه، چون شما قبلاً چیزی مشابه اون رو ندیدن و ذهن انسان به شدت روی تفاوت‌ها حساسه. این که چطور یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه بسازید یا به طور کلی چطور یک ایده خلاقانه داشته باشید راه‌کارهای متفاوتی داره. اما قطعا اولین راهکار مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی خلاقانه هست. همونطور که گفتیم این باعث افزایش زاویه دید شما میشه.

چند تا تیزر خلاقانه و پربازدید دیگه رو باهم ببینیم:

موشن گرافیک خلاقانه مترو استرالیا

این تیزر تبلیغاتی توسط شرکت مترو استرالیا و به جهت کم شدن حوادث مترو ساخته شده. این موشن گرافیک تبلیغاتی خلاقانه ۵ جایزه از جشنواره‌های متفاوت گرفته و تا به امروز بیش از ۱۷۰ میلیون بازدید داشته و مهم‌تر از همه این‌ها، باعث کاهش ۲۰ درصدی تصادفات در مترو شده.

به قول سازندگان این کلیپ: “اگه میتونی این ملودی رو از ذهنت خارج کن”.

واقعا همین‌طوره؛ بهره‌گیری از یک ایده خلاقانه و جذاب، با تلفیق موسیقی و افکت‌های صوتی منجر به ساخت تیزر تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای شده است.

تیزر تبلیغاتی طنز و کوتاه پژو ۲۰۶

این تیزر تبلیغاتی به جرئت یک نمونه موفق و جذاب از تبلیغات ماشین به حساب میاد. فقط ۴۰ ثانیه کافیه تا با استفاده از قدرت کمدی و یک ایده خلاقانه، هیچ وقت این تبلیغ از ذهن ما پاک نشه.

تو این کلیپ تبلیغاتی خلاقانه یک جوان هندی که عاشق پژو ۲۰۶ شده، دست به کار میشه و با چند ایده مثل نشستن فیل روی کاپوت، شکل و ظاهر ماشین قدیمی خودش رو شبیه به یک ۲۰۶ میکنه.

این ویدیو نیز از جمله بهترین تیزرهای تبلیغاتی موفق در دوران خود بود.

انیمیشن تبلیغاتی خلاقانه skillfinity

تصور کنید صاحب یک برند آموزشی هستید، وب‏سایتی که آموزش دهنده موضوعات متفاوتی در تمام زمینه‌هاست. واقعا موضوع خسته کننده‌ای به نظر میاد؛ چطور باید اون رو به شکلی تو ذهن مخاطب حک کنید که هیچ وقت فراموش نشه؟

نمونه‌ای که می‌بیند نمونه‌ای موفق از یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه برای سایت آموزشی است.

تو این تیزر با شخصی به نام جان آشما میشیم که با استعداد نیست، بلکه با آموزش‌هایی که از سایت skillfinity دیده، تونسته فرد توانمندی بشه. شما به راحتی با جان ارتباط برقرار میکنید و این یعنی یک ایده تبلیغاتی خلاقانه موفق.

خلاقیت به هیچ عنوان استعداد ذاتی نیست و به راحتی و با تمرین می‌تونه به دست بیاد.

همچنین شرکت‌های تبلیغاتی توانمندی در این حوزه فعال هستن که با بهره‌مندی از دانش متخصصین خود در اتاق‌های فکر کاملا هدایت شده، مشغول تولید ایده‌های تبلیغاتی خلاقانه هستن. یکی از این استدیوهای فیلمبرداری تبلیغاتی، استدیو لنزآپ است.

لنزآپ به عنوان یک استدیو پیشتاز در تبلیغات، با برندهای ایرانی مطرحی همکاری داشته و به عنوان یک استدیو موفق ایرانی در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی با ایده‏های نو و خلاقانه فعال است.

خلاقیت و نوآوری میتونه باعث افزایش کیفیت زندگی ما بشه و همه چیز رو از یکنواختی خارج کنه. امیدوارم از دیدن این ویدیو‌ها نهایت لذت رو برده باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. یکی از بهترین تبلیغ‌ها، ساخته مجید مجیدی برای سونی بود. همون تبلیغ مینیاتور که متاسفانه پیداش نکردم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *