آیا به زودی مک بوک، آیپد و آی مک جدید اپل رونمایی خواهند شد؟

آیا به زودی مک بوک، آیپد و آی مک جدید اپل رونمایی خواهند شد؟
  • 1402/8/3
  • گویا آی تی
  • 0

ماه گذشته کمپانی اپل از جدیدترین محصولات خود یعنی سری آیفون ۱۵ و اپل واچ سری ۹ نیز رونمایی کرد. اما در این رونمایی خبری از مک بوک و آیپد جدید نبود. چندی پیش شایعاتی درخصوص عدم رونمایی و عرضه‌ی مک بوک و آیپد جدید شد که به سرعت تکذیب شد.

در ادامه به بررسی این شایعات خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

با توجه به قیمت مک بوک، بهتر است که از یک منبع معتبر اقدام به خرید این محصول کنید که پیشنهاد ما به شما سایت تلکام است. فروشگاه اینترنتی تلکام تمامی مجوزهای لازم جهت فروش اینترنتی کالای دیجیتال را اخذ کرده است.

گمانه‌زنی‌ها بر آن بود که مانند هرسال شاهد معرفی این محصولات در اوایل آبان ماه باشیم؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که باید منتظر محصولاتی متفاوت از آن چیزی که انتظار می‌رفت، باشیم.

براساس اعلام بلومبرگ، این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل بتواند مک بوک پرو ۱۴ و یا ۱۶ اینچی جدید را به بازار عرضه کند. هیچ اطلاعاتی در مورد تراشه استفاده شده در آی‌ مک جدید ارائه نشده است. اما با توجه به این موضوع که این کمپانی خوش آوازه در اوایل سال جاری مدل‌هایی مجهز به تراشه M2 را عرضه کرده بود، این احتمال وجود دارد که لپ تاپ جدید اپل با تراشه M3 در اختیار کاربران قرار گیرد. البته برخی از افشاگران این حوزه، معتقدند مک بوک مجهز به تراشه M3 سال آینده عرضه خواهد شد. در نتجیه این‌ها تنها حدس و گمان است و هنوز چیزی به طور قطع، مشخص نشده است.

همچنین صحبت‌های دیگری درخصوص طراحی آی مک، آیپد و مک بوک جدید به گوش می‌رسد. به عنوان مثال iMac جدید می‌تواند بزرگ‌تر از مدل‌ نسل‌های گذشته با اندازه ۳۲ اینچ باشد که بزرگ‌ترین کاپیوتر رومیزی یکپارچه‌ خواهد بود که اپل تا به حال عرضه کرده است.

آخرین نسخه iMac در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار آمد ، اما کمپانی اپل با مشخصات جدید و به روز شده یا اندازه صفحه نمایش بزرگتر عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این نسخه، به‌روزرسانی سیلیکونی تراشه M2 دریافت کند، اما با ظهور تراشه M3 برنامه‌ها تا حد زیادی دستخوش تغییر شده است. افشاگر معروف اپل یعنی مینگ چی کو، اعلام کرده است که باید تا سال ۲۰۲۵ برای نسخه ۳۲ اینچی iMac صبر کنیم.

به احتمال زیاد بزرگ‌ترین تغییر در این نسل از آیپد‌ها ، کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش و استفاده از زبان طراحی شبیه به آیفون‌های جدید باشد.

با توجه به اینکه چگونه هوش مصنوعی کل حوزه فناوری را آلوده کرده است. شرکت اپل هیچ اشاره‌ای در جهت نقد برای استفاده از هوش مصنوعی نکرده است. البته محصولات زیادی از اپل عرضه شده که از هوش مصنوعی استفاده کرده است. همانطور که می‌دانید کمپانی اپل در حال کار بر روی نوعی هوش مصنوعی و همچنین یک ربات چت “Apple GPT” است.

در آخر گورمن درخصوص تغییرات مک ‌بوک‌های بعدی اظهار داشت که انتظار تفاوت‌های قابل توجه تنها در پردازنده‌ها و شاید بهبودهای جزئی در بخش صفحه نمایش را شاهد خواهیم بود.

کمبود محصولات مک در فروشگاه‌های اپل

در حال حاضر فروشگاه‌های اپل با کمبود آی‌ مک، مک ‌بوک پرو ۱۳ ، ۱۴ و ۱۶ اینچی مواجه هستند و بسیاری از نسخه‌ها تا اواسط نوامبر به بازار نخواهد آمد؛ بنابراین کمپانی اپل در تلاش است تا با محصولات متفاوت، کاربران را از خود راضی نگه دارد.

گرمن درباره زمان معرفی دستگاه‌های آینده مک معتقد است که احتمالاً در روز ۸ و یا ۹ آبان شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود و پس از آن اعلام شد که ۱۱ آبان شاهد رونمایی آن‌ها خواهیم بود.

خرید لپ تاپ اپل از تلکام

قیمت به روز انواع لپ تاپ در تلکام

در سایت تلکام می‌توانید قیمت لپ تاپ موجود در بازار را مشاهده کنید. همچنین محصولات اپل دارای تنوع بالایی است که فروشگاه تلکام تمامی آن‌ها را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

تلکام جز بهترین سایت خرید لپ تاپ اپل در ایران به شمار می‌رود.  مشاورین و پشتیبانان مجموعه آماده‌ی راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستند. همچنین می‌توانید پس از دریافت مشاوره و انتخاب کالای مد نظر خود با چند کلیک ساده محصول خود را خریداری کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. تلاش تیم تلکام بر این بوده تا سفارشات شما با توجه به انتخاب روش حمل و نقل از سوی خریدار، در اسرع وقت به دست شما مشتریان گرامی برساند.

یکی از اصول اولیه ما در فروشگاه اینترنتی تلکام قیمت‌گذاری مناسب است. تلکام در بخش سیاست قیمت‌گذاری سود خود را به حداقل و در بسیار از مواقع به صفر رسانده؛ قطعا با سر زدن به بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی فروش محصولات دیجیتال و مشاهده‌ی قیمت‌ها، این ادعای ما را تایید خواهید کرد. گفتنی است تمامی قیمت‌های ما مطابق با آخرین تغییرات روز بازار است.

علاوه بر این تلکام امکان خرید اقساطی را برای همراهان خود فراهم آورده است. شما عزیزان می‌توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

 

آلت تصویر۱: رونمایی از مک بوک ، آیپد و آی مک جدید اپل ۲۰۲۳

آلت تصویر ۲: قیمت به روز انواع لپ تاپ در تلکام

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *