دانلود موبوگرام اصلی

دانلود موبوگرام اصلی
  • 1402/8/15
  • گویا آی تی
  • 0

این روزها پیام‌ رسان ‌های مختلفی توسط شرکت ‌های گوناگون طراحی و ارائه شده است. برخی از آن ها به دلیل ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی که دارند، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند. در میان پیام ‌رسان ‌های مطرح، موبوگرام از محبوبیت خاصی برخوردار است. ضمن اینکه به دلیل شباهت زیاد تلگرام و موبوگرام، بسیاری از کاربران تفاوت چندانی میان این دو برنامه قائل نیستند.

پیام رسان های مختلفی با عنوان موبوگرام وارد بازار شده است. در حالی‌ که هیچ یک نسخه اصلی موبوگرام نبوده و دانلود و نصب آن ها در برخی موارد باعث آسیب به تلفن همراه کاربر می ‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با موبوگرام اصلی و ویژگی‌ های آن آشنا کنیم. علاوه بر اینکه به نحوه دانلود این برنامه از منابع معتبر هم اشاره ‌ای خواهیم داشت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

موبوگرام اصلی

موبوگرام چیست؟

موبوگرام را می‌ توان نسخه دیگری از پیام‌ رسان تلگرام در نظر گرفت. به‌ عبارت ‌دیگر موبوگرام نسخه غیررسمی است که بر پایه تلگرام ساخته شده است. ضمن اینکه برنامه‌ نویسان موبوگرام، قابلیت ‌هایی را در آن قرار داده ‌اند که در بسیاری از برنامه ‌ها از جمله تلگرام دیده نمی‌ شود.

موبوگرام به شکلی کاملاً کاربرپسند طراحی شده است. به ‌طوری‌ که هر آنچه که کاربر برای ارسال پیام، درج تصویر یا استوری، انیمیشن، استیکر و موارد مختلف نیاز دارد را در اختیار او قرار می‌دهد. همچنین بسیاری از عملکردهای پیام‌ رسان ‌های مطرح  را هم به ‌صورت یکجا در اختیار کاربر قرار داده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران موبوگرام را پیام‌ رسان چندمنظوره می‌دانند. اما نکته مهم این است که موبوگرام چه ویژگی ‌هایی دارد؟

موبوگرام اصلی چه قابلیت ‌هایی دارد؟

با توجه ‌به طراحی پیام‌رسان‌های مختلف با نام موبوگرام، مهم است که بدانیم موبوگرام چه ویژگی‌ هایی دارد. در ادامه به برخی از قابلیت های موبوگرام اورجینال اشاره می‌ کنیم.

  • تغییر به زبان ‌های مختلف

با توجه ‌به استقبالی که در کشورهای گوناگون از موبوگرام شده است، سازندگان به این فکر افتادند تا از زبان ‌های مختلف در این برنامه پشتیبانی کنند. به همین دلیل کاربران فارسی‌ زبان به‌ راحتی می‌ توانند در زمان نصب برنامه، زبان آن را به فارسی تغییر دهند. در این صورت هریک از کاربران فارسی‌ زبان که توانایی استفاده از زبان انگلیسی را ندارند، می‌تواند از موبوگرام اصلی با نسخه فارسی شده استفاده کنند.

ویژگی های مختلف موبوگرام

  • با فعال‌ کردن گزینه شبح به ‌راحتی فعالیت افراد را زیر نظر بگیرید

گزینه شبح این امکان را به کاربر می ‌دهد که به راحتی مخفی شود. در این صورت به راحتی می‌توان پیام یا استوری‌ افراد مختلف را مشاهده کرد. بدون اینکه مخاطب از حضور کاربر مطلع شود. همچنین به کمک این گزینه، می ‌توان شماره همراه خود را هم از دیگران پنهان کرد.

البته با هشدارهای بنیان‌ گذاران پیام ‌رسان تلگرام، در زمینه نقض قوانین حریم خصوصی، این امکان وجود دارد که حالت شبح از موبوگرام اصلی حذف شود.

  • طراحی منظم و رابط کاربری مناسب

در حالت عادی و در بسیاری از پیام‌ رسان‌ ها، تمامی فعالیت‌ ها و چت ‌ها به‌صورت لیست نمایش داده می‌شود. این در حالی است که سازندگان موبوگرام اصلی ظاهری منظم ‌تر در پیام ‌رسان خود ایجاد کرده اند. در این برنامه از طریق ایجاد بخش های مختلف، کاربر می ‌تواند مخاطبان، گروه‌ ها و چت ‌ها را به دسته ‌های مختلف تقسیم و تفکیک کند. در چنین حالتی، از طریق پنجره ‌های نمایش ‌داده‌ شده در بالا صفحه متناسب با نیاز می ‌توانید، دسته ‌های مختلف را برای خود ایجاد کنید.

  • با استفاده از آیدی، مخاطب یا گروه مورد نظر خود را پیدا کنید

در موبوگرام اصلی، کاربر این امکان را دارد که با استفاده از گزینه جستجوی آیدی، فرد یا کانال مورد نظر خود را پیدا کند. برای این کار لازم است آیدی که در نظر دارید را با املای درست در بخش مربوط به جستجوی آیدی وارد کنید. اگر آیدی مورد نظر، در پیام ‌رسان ثبت شده باشد به‌ صورت سبزرنگ نمایش داده می ‌شود. در غیر این صورت رنگ قرمز برای روی ظاهر می شود.

قابلیت تماس تصویری در موبوگرام اصلی

از دیگر ویژگی‌های موبوگرام اورجینال می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برقراری تماس تصویری
  • مدیریت دانلود و زمان‌ بندی آن
  • مدیریت جداگانه فایل‌ های موبوگرام
  • دسته ‌بندی گفتگوها
  • علامت‌ گذاری برای چت ‌های خصوصی یا گروهی
  • امکان قفل چت به ‌صورت الگو
  • ارسال چندگانه پیام
  • دسته ‌بندی پیام‌ ها
  • قابلیت تغییر صدا
  • استفاده از تم و فونت ‌های مختلف
  • استفاده از جملات پیش ‌فرض و آماده

دانلود موبوگرام اصلی را از چه طریق باید انجام داد؟

برای دانلود هر برنامه ‌ای اعم از پیام‌ رسان، رسانه‌ های اجتماعی و موارد مختلف باید از منابع معتبر استفاده کرد. در غیر این صورت ممکن است تلفن همراه شما دچار اختلال شود. یا اینکه برنامه دانلود شده تقلبی بوده و حساب کاربری مخاطب با مشکل برخورد کند؛ بنابراین برای دانلود موبوگرام اصل، بهترین روش استفاده از اپ‌ استور یا گوگل‌ پلی است. متناسب با نوع سیستم ‌عامل تلفن همراه خود می‌ توانید از هریک از این منابع استفاده کنید.

ضمن اینکه این اطمینان را دارید که برنامه اصلی را دانلود کرده ‌اید. در این صورت تلفن همراه به مشکلاتی مانند داغ ‌شدن، هنگ کردن یا دانلود خودکار برنامه ‌های غیر اخلاقی دچار نخواهد شد. فقط کافی است نام موبوگرام را در قسمت جستجوی، وارد کنید. با زدن دگمه جستجو، موبوگرام اصلی نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه نصب، برنامه بر روی تلفن همراه نصب شده و می توانید از آن لذت ببرید.

حفظ حریم خصوصی در موبوگرام اصلی

آیا موبوگرام امنیت لازم را برای کاربر تأمین می‌ کند؟

همان‌ طور که گفته شد، موبوگرام نسخه غیررسمی از پیام‌ رسان تلگرام است. این برنامه به سرورهای مربوط به تلگرام متصل می ‌شود؛ بنابراین می‌توان این اطمینان را داشت که از امنیت لازم برخوردار است. البته از نظر بسیاری از کاربران، نسخه‌ های غیررسمی، به‌اندازه نسخه‌ های اصلی، توسط شرکت‌ های سازنده پشتیبانی نمی ‌شوند.

این در حالی است که تا کنون همه قوانین مربوط به امنیت در موبوگرام اصلی رعایت شده است. شاید بتوان شاهد این ادعا را واکنش تلگرام نسب به غیر فعال‌کردن گزینه شبح دانست. طبق نظر بنیانگذاران تلگرام، گزینه شبح ناقض حریم خصوصی افراد است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در نسخه ‌های جدید از موبوگرام اورجینال، گزینه شبح حذف شود.

برای دانلود موبوگرام اصلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

موبوگرام یکی از نسخه ‌های غیررسمی و در عین ‌حال چندمنظوره تلگرام است. این برنامه به دلیل داشتن قابلیت ‌های متنوع، در مدتی کوتاه ‌نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این در حالی است که نسخه ‌های جعلی مختلفی با نامی مشابه و به شکل‌ هایی گوناگون ارائه شده اند. به همین دلیل برای دانلود نسخه اصلی موبوگرام باید نکاتی را در نظر گرفت.

به عنوان مثال باید بدانید موبوگرام اصلی توسط چه فروشگاه ‌هایی ارائه می ‌شود. ضمن اینکه امنیت و معتبر بودن فروشگاه مجازی از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. البته بهتر است از طریق سایت شرکت سازنده این برنامه، موبوگرام را دانلود کنید. با دانلود برنامه از سایت یا فروشگاه های معتبر این اطمینان را دارید که شرکت سازنده پیام رسان، امنیت حساب کاربری شما را تامین می کند. ضمن اینکه تلفن همراه دستخوش مشکلات مختلفی نخواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *