ورود به اینستاگرام با چه روش هایی امکان پذیر است؟

ورود به اینستاگرام با چه روش هایی امکان پذیر است؟
  • 1402/8/15
  • گویا آی تی
  • 0

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. این برنامه این امکان را به کاربران می دهد تا عکس و ویدئوهای مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین افراد می‌توانند از طریق لایک، کامنت، اشتراک‌ گذاری و ذخیره اطلاعات محتوای بارگذاری شده توسط دیگران را هم به راحتی ببینند.

به زبان ساده می توان گفت اینستاگرام، فرصتی را در اختیار افراد قرار داده است تا به راحتی بتوانند هر چه می خواهند، ببینند یا بشنوند. اگر به ‌تازگی با این برنامه آشنا شده‌ و قصد استفاده از آن را دارید، باید نحوه ورود به اینستاگرام را بدانید. در این مقاله قصد داریم شما را با طریقه ورود و استفاده از اینستا آشنا کنیم.

چگونه به اینستاگرام بپیوندیم؟

برای استفاده از اینستاگرام در ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. ایجاد اکانت در این برنامه از دو روش قابل اجرا است. روش اول ایجاد حساب کاربری از طریق نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند است. روش دوم ایجاد حساب، از طریق کامپیوتر و با استفاده از مرورگری مانند گوگل کروم امکان پذیر است.

در روش دوم باید به وب‌ سایت رسمی اینستاگرام دسترسی داشته و فرایند ایجاد حساب کاربری را دنبال کنید. این فرایند شامل تکمیل اطلاعات شخصی، انتخاب نام کاربری و رمز عبور است. پس از تکمیل اطلاعات، کاربران می‌توانند اطلاعات پروفایل خود را کامل کنند.

چگونه از طریق تلفن همراه در اینستاگرام حساب کاربری ایجاد کنیم؟

برای ثبت ‌نام و ورود به اینستاگرام از طریق تلفن همراه هوشمند چند مرحله را باید طی کنید. در ادامه این مقاله به طور کامل شما را با این مراحل آشنا می کنیم:

  1. در ابتدا برنامه اینستاگرام را از فروشگاه Google Play یا App Store دانلود کرده و نصب کنید.
  2. وارد فضای برنامه شوید. اگر قبلا حساب کاربری داشتید، با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد برنامه می شوید.
  3. اگر حساب کاربری ندارید، برای ایجاد آن بر روی گزینه”Sign up with email address or phone number” ضربه بزنید.
  4. در این مرحله باید ایمیل یا شماره ‌تلفن همراه خود را وارد کنید.
  5. کد ارسال شده به ایمیل یا شماره ‌تلفن را وارد کرده و در ادامه نام کاربری و رمز عبور مورد نظر را وارد کنید.
  6. تاریخ تولد خود را انتخاب کنید.
  7. در نهایت بر روی گزینه “Sign up” ضربه زده و گزینه “Skip” را انتخاب کنید.

ورود به اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر

چگونه با کامپیوتر یا لپ‌ تاپ وارد اینستاگرام شویم؟

برای ثبت ‌نام و ورود به اینستاگرام از طریق کامپیوتر یا لپ ‌تاپ کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد وب سایت اینستاگرام شوید.
  2. اگر حساب کاربری دارید، می ‌توانید با واردکردن نام حساب و پسورد، وارد فضای برنامه شوید. در غیر این صورت بر روی گزینه “Sign up” کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده شماره‌ تلفن یا ایمیل، نام، نام کاربری و پسورد را وارد کرده و بر روی “Next” کلیک کنید.
  4. تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  5. کد ارسال شده به ایمیل یا شماره‌ تلفن را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه “بعدی”، وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه در هنگام ورود به اینستاگرام پروفایل خود را تغییر دهیم؟

هنگامی که مراحل ثبت ‌نام و ورود به برنامه را تکمیل کردید، نوبت به تنظیم پروفایل می رسد. برای این کار وارد بخش “Edit Profile” شده و اطلاعات خود را وارد کنید. پروفایل اینستاگرام فضایی است که می ‌توانید به تنظیمات و اطلاعات حساب خود دسترسی داشته و فالوورهای خود را مدیریت کنید. برای اینکه مخاطبان به درستی حساب کاربری شما را تشخیص دهند، بهتر است موارد زیر را به خوبی رعایت کنید:

  • عکس پروفایل اضافه کنید

اگر حساب کاربری مربوط به کسب ‌ وکار است، از لوگوی شرکت به‌ عنوان عکس پروفایل استفاده کنید. اگر صفحه شخصی است، بهتر است تصویر خود را قرار دهید. دقت کنید که عکس پروفایل باید کیفیت بالایی داشته باشد.

  • نام کاربری مناسب انتخاب کنید

با هر هدفی که قصد ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام را دارید، بهتر است نام مناسب برای آن انتخاب کنید. اگر با هدف سرگرمی و شخصی از این برنامه استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم نام کامل خود را وارد کنید. در این صورت دوستان و آشنایان به راحتی می توانند شما را فالو کرده یا درخواست دوستی ارسال کنند. همچنین می‌توانید در این قسمت نسبت به تغییر نام کاربری هم اقدام کنید.

انتخاب بیو مناسب برای اینستاگرام

  • Bio مناسب انتخاب کنید

بیوگرافی بخشی است که به صورت خلاصه فعالیت کاربر را توضیح می دهد. بایو اینستاگرام دارای محدودیت تعداد کاراکتر است. اگر پیج فروش دارید، سعی کنید محصول یا خدمات خود را به ساده ترین شکل ممکن توصیف کنید. استفاده از کلمات کلیدی در بیو، کاربر را بهتر به دیگران معرفی می کند.

چگونه اکانت خود را خصوصی کنیم؟

هنگام ورود به اینستاگرام و ساخت حساب کاربری، همه افراد می توانند  پروفایل شما را در اینستاگرام ببیند. در برخی موارد افراد ترجیح می دهند حساب کاربری خود را به شکل خصوصی تبدیل کنند. در این صورت دسترسی افراد دیگر به حساب کاربری محدود خواهد شد. برای خصوصی کردن حساب کاربری طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد اکانت خود شده و از بالای صفحه بر روی علامت سه خط ضربه بزنید.
  2. گزینه settings یا همان تنظیمات را انتخاب کنید.
  3. وارد بخش privacy شده و گزینه private Account را فعال کنید.

چگونه دوستان مختلفی را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

ابنستاگرام فضایی را ایجاد کرده است که افراد به راحتی می توانند با هم در ارتباط بوده و محتواهای مختلف را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. برای پیدا کردن دوستان و ارتباط با آنها در این برنامه روش ‌های مختلفی وجود دارد. به طور کلی، در زمان ساخت اکانت، کاربر با متنی با این محتوا روبه رو می شود که ” آیا می‌خواهید دوستان خود را فالو کنید؟” با انتخاب گزینه Follow friends به صورت خودکار مخاطبان برای شما نمایش داده می شوند.

درخواست دوستی در اینستاگرام

روش دیگر این است که بعد از ورود به اینستاگرام به منوی تنظیمات رفته و گزینه Follow and invite friends را انتخاب کنید. در این قسمت می ‌توان از طریق اینستاگرام، واتس ‌اپ، اس ‌ام ‌اس، ایمیل، فیس‌ بوک و برنامه های مختلف درخواست فالو را برای دوستان خود ارسال کنید.

ضمن اینکه، اینستاگرام برخی اوقات کاربران مختلفی را به عنوان دوست به شما معرفی می کند. می‌ توانید از این طریق به آنها درخواست دوستی داده و آنها را فالو کنید. همچنین می‌توانید در قسمت جستجوی اینستاگرام، نام کاربری افراد را سرچ کرده و افراد مورد نظر را پیدا کنید.

 

و در آخر، برای ورود به اینستاگرام به چه مواردی باید توجه کرد؟

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ ترین و محبوب‌ ترین شبکه های اجتماعی رایگان در سراسر جهان است. با این حال باید موارد مختلفی را برای ورود و استفاده از آن در نظر گرفت.

اگر با هدف رونق کسب و کار وارد این برنامه می شوید، باید از ویدئو، تصاویر، صوت و محتواهای مناسب و با کیفیت استفاده کنید. در این صورت تعداد بازدیدکنندگان پیج زیاد شده و میزان درآمد هم افزایش پیدا می کند. همچنین اگر برای سرگرمی از اینستاگرام استفاده می کنید، بهتر است از قابلیت خصوصی کردن حساب کاربری خود استفاده کنید. در این صورت اطلاعاتی که در صفحه بارگذاری می کنید فقط توسط دوستان و نزدیکان قابل مشاهده است. بنابراین متناسب با هدفی که دارید، نحوه استفاده و ورود به اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *