فروشگاه فرانگاه | تنها نمایندگی DJI در ایران

فروشگاه فرانگاه | تنها نمایندگی DJI در ایران
  • 1402/10/20
  • گویا آی تی
  • 0

درباره فرانگاه

شرکت فرانگاه یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ تهیه و عرضه‌ لوازم جانبی عکاسی و فیلمبرداری بوده و در زمینه‌ ارائه‌ خدمات پس از فروش این لوازم نیز فعالیت می‌کند. فرانگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ زیر نظر اتحادیه‌ عکاسان و فیلمبرداران آغاز کرده و همین امر سبب شده تا کلیه‌ کالاهای ارائه شده توسط این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی و اورجینال باشند. این شرکت از سال ۱۳۹۵ با نمایشگاه‌های نقاشی و عکاسی همکاری داشته و به این ترتیب توانسته مورد توجه آژانس‌های خبری، نهادهای دولتی و خصوصی، انجمن‌های عکاسی و همچنین عکاسان حرفه‌ای قرار گیرد.

فرانگاه در ابتدا تنها در زمینه‌ ارائه‌ تجهیزات و لوازم جانبی عکاسی و فیلمبرداری فعال بود. اما در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را گسترش داده و در زمینه‌ پخش و عرضه‌ کالاهای دیجیتال نیز فعالیت خود را آغاز کرد. شروع این فعالیت سبب شد تا این شرکت بتواند نمایندگی فروش تجهیزات dji در ایران را از آن خود کند. فروشگاه فرانگاه نه تنها در زمینه‌ تهیه و توزیع لوازم جانبی عکاسی و کالاهای دیجیتال فعال بوده، بلکه وظیفه‌ کنترل دوربین‌های هوایی ایران را نیز بر عهده دارد.

لازم است بدانید که شرکت فرانگاه دارای یک فروشگاه آنلاین بوده که امکان خرید تمامی محصولات برند دی جی آی DJI را به شکل اینترنتی برای شما فراهم کرده است. فروشگاه فرانگاه خدماتی از قبیل پرداخت آنلاین، ضمانت بازگشت کالا، ارسال سریع و ضمانت اصالت کالا را ارائه داده و همچنین مشاوره‌ تخصصی را برای خرید آسان‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد.

محصولات فروشگاه فرانگاه

کالاهای عرضه شده توسط شرکت فرانگاه همگی از تولیدات برند DJI بوده و از تنوع بالایی برخوردار هستند. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

میکروفون dji

فروشگاه فرانگاه عرضه‌کننده‌ انواع میکروفون‌های باکیفیت از برند dji می‌باشد. از جمله میکروفون‌های اورجینال ارائه شده در وب‌سایت این شرکت می‌توان به میکروفون DJI مدل DJI Mic 2 TX + 1 RX + Charging Case اشاره کرد.

گیمبال dji

فرانگاه در زمینه‌ عرضه‌ انواع گیمبال‌ها یا همان لرزشگیرهای مخصوص موبایل و دوربین فعال است. گیمبال‌های موبایل عرضه شده توسط این شرکت جزو گیمبال‌های سری اسمو dji بوده و همگی از کیفیت بالا و قابلیت‌های متعددی برخوردار هستند. لرزشگیرهای دوربین قابل خرید از سایت فرانگاه نیز عمدتا از سری محبوب و کاربردی RS3 می‌باشند. از جمله گیمبال‌های موبایل موجود این فروشگاه می‌توان به گیمبال اسمو موبایل Osmo Mobile 6 و از بهترین گیمبال‌های دوربین هم می‌توان به گیمبال دوربین آر اس ۳ مینی DJI RS 3 Mini Gimbal Stabilizer اشاره کرد.

دوربین‌های هوایی و پهپاد

از دیگر تولیدات تخصصی برند DJI که توسط فروشگاه فرانگاه به بازار عرضه می‌شود، می‌توان به انواع دوربین‌های هوایی و پهپادها اشاره کرد. پهپادهای عرضه شده در فروشگاه فرانگاه دارای مدل‌های مختلفی بوده که هر یک برای کاربری خاصی مناسب هستند. این پهپادها از قابلیت‌های متعددی برخوردار بوده و امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. از جمله پهپادهای DJI عرضه شده توسط این شرکت می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • پهپاد تلو tello
  • پهپاد اینسپایر DJI Inspire 3
  • پهپاد مینی ۳ پرو DJI Mini 3 Pro

دوربین‌های ورزشی dji

همانطور که می‌دانید، دوربین‌های ورزشی از تولیدات جذاب و محبوب برند DJI بوده که توسط شرکت فرانگاه عرضه می‌شود. این دوربین‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند. از بهترین دوربین‌های ورزشی برند dji که در فروشگاه فرانگاه عرضه شده است می‌توان به دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ ادونچر کمبو Osmo Action 3 Adventure Combo اشاره کرد.

تجهیزات و لوازم جانبی dji

برند DJI در زمینه‌ تولید لوازم جانبی متعددی فعال بوده که فروشگاه فرانگاه عرضه‌کننده‌ تمامی این لوازم جانبی برای آرامش خاطر شما می‌باشد. از تجهیزات الکترونیکی که در فروشگاه فرانگاه به چشم می‌خورد می‌توان به انواع باتری‌های هوشمند، انواع محافظ‌های ملخ مخصوص پهپادها، انواع باتری‌های مویک، انواع کارت‌های میکرو SD، انواع کنترلرهای پهپادها برای مانور دقیق‌تر، هاب شارژر، فیلترهای مختلف، انواع عینک‌های اینتگرا، پد فوم عینک، انواع کیت‌های فلای، انواع کوله‌ پشتی و اسمو پاکت‌ها اشاره کرد. بیایید نگاهی به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی dji در فرانگاه بیاندازیم.

  • محافظ ملخ ۳۶۰ درجه سری مینی ۳ DJI Mini
  • باتری هوشمند پرواز Mavic Air 2 Intelligent flight battery
  • کارت میکرو اس دی SanDisk Extreme microSD Card 128GB
  • DJI RC Plus Inspire 3
  • کیت فلای مور پلاس مینی ۳ پرو DJI Mini 3 Pro Fly More Kit Plus
  • مجموعه فیلترهای DJI Mavic 3 Pro ND ND8/16/32/64
  • عینک اینتگرا DJI Goggles Integra
  • هاب شارژر آواتا DJI Avata Battery Charging Hub

روبو مستر  DJI RoboMaster S1 Educational Robot

یکی از منحصربه‌فردترین تولیدات برند DJI که در فروشگاه فرانگاه به فروش می‌رسد، روبو مستر DJI RoboMaster S1 Educational Robot می‌باشد. این دستگاه در واقع یک ربات هوشمند بوده که امکان دنبال کردن یک هدف مشخص را برای شما فراهم می‌کند. این ربات چهار چرخ قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند یا لپ‌ تاپ را داشته و همچنین با کدنویسی نیز می‌توان آن را کنترل کرد. بر روی این ربات دوربین‌های باکیفیتی تعبیه شده که از تمامی مکان‌هایی که ربات در آن قرار می‌گیرد، فیلمبرداری می‌کند. از امکانات این ربات می‌توان به امکان برنامه‌ریزی و کنترل از راه دور، طراحی سبک و امکان حمل آسان، امکان تشخیص و پردازش تصاویر، مجهز شدن به سیستم تشخیص چهره و شناسایی اشیا، قابلیت شبیه‌سازی و نقشه‌برداری و قابلیت ارتقا اشاره کرد.

خرید از فرانگاه

برای خرید محصولات DJI در ایران با بهترین قیمت بازار و بیشترین خدمات پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه فرانگاه بزنید. هرآنچه نیاز دارید، از ربات و دوربین‌های تخصصی dji گرفته تا لوازم جانبی با ضمانت اصالت و در کوتاه‌ترین زمان برای شما فراهم می‌کنیم. در هر زمان راهنما و پاسخگوی شما هستیم.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *