معرفی به‌صرفه‌ترین سرویس‌های ADSL2+ جشنواره زمستانی شاتل

معرفی به‌صرفه‌ترین سرویس‌های ADSL2+ جشنواره زمستانی شاتل
  • 1402/11/10
  • گویا آی تی
  • 0

شاتل در جشنواره زمستانی امسال خود، تخفیف‌های قابل توجهی را روی فروش اولیه سرویس‌های اینترنت پرسرعت ثابت در نظر گرفته است. در این جشنواره، سرویس‌های متنوعی متناسب با نوع مصرف و نیاز‌های گوناگون کاربران ارائه شده است. به‌طور کلی می‌توان گفت بسته‌های ارائه شده در این جشنواره با میزان ترافیک‌های گوناگون، برای سه دسته از کاربران با مصرف ترافیک کم، متوسط و زیاد در نظر گرفته شده است. هزینه نصب و راه‌اندازی تمامی سرویس‌ها نیز در این جشنواره رایگان است.

نکته قابل توجه دیگر این است که شاتل هنوز افزایش قیمتی روی سرویس‌های خود نداشته و با توجه به حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تخفیفی که در جشنواره زمستانی روی سرویس‌های اینترنت خود در نظر گرفته است، در حال حاضر قیمت‌های نهایی سرویس‌ها بسیار مناسب و به‌صرفه است. با توجه به اینکه احتمالا این شرکت نیز مانند سایر رقبای خود در آینده نزدیک افزایش قیمت خواهد داشت، به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید سرویس اینترنت ADSL2+ را دارید، این جشنواره می‌تواند فرصت مناسبی محسوب شود.

سرویس‌های ارائه شده در این جشنواره به شرح زیر است:

سرویس یک‌ساله اینترنت ADSL2+با ۱۸۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل: این بسته برای کاربران پرمصرف مانند گیمرها و استریمرها مناسب است. در این سرویس قیمت ۱۲ ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با ۱۸۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، جمعا ۱۵۰۰۰۰۰ (ماهانه ۱۲۵ هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

سرویس یک‌ساله اینترنت ADSL2+ با ۷۵۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل: این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک متوسط در نظر گرفته شده است. اگر فیلم و سریال آنلاین تماشا می‌کنید، زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید یا در کلاس‌ها و جلسات آنلاین شرکت می‌کنید، این سرویس می‌تواند برای شما مناسب باشد. در این سرویس، ۱۲ ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با ۷۵۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، با قیمت ۵۵۰ هزار تومان (ماهانه حدود ۴۶ هزار تومان) ارائه می‌شود.

سرویس ۳ ماهه اینترنت ADSL2+ با ۵۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل: این بسته برای کاربران کم‌مصرف‌تر در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۳ ماه اشتراک اینترنت ADSL2+ با ۵۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل با قیمت ۵۳ هزار تومان (ماهانه حدود ۱۷ هزار تومان) ارائه می‌شود. اگر کاربر پرمصرف نیستید، با توجه به قیمت بسیار به‌صرفه این سرویس استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرصت خرید این بسته‌ها در جشنواره زمستانی شاتل، فقط تا ۳۰ بهمن اعلام شده است. در صورت تمایل به خرید این بسته‌ها می‌توانید به سایت شاتل مراجعه کرده یا با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *