با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر

با هر کسب و کاری که هستی وب سایتت رو رایگان تحویل بگیر
  • 1402/12/4
  • گویا آی تی
  • 0

آیا به ‌دنبال طراحی سایت و اپلیکیشن و همچنین نرم افزار های تحت وب توسط یک شرکت حرفه‌ای و باتجربه هستید؟ به شما شرکت فضای مجازی وبکده را پیشنهاد می‌کنیم. وبکده یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده انواع وب‌سایت‌ها و ابزارهای اینترنتی است.

این شرکت خدمات زیادی مانند سایت ساز، فروشگاه ساز، سیستم همکاری در فروش، املاک ساز اینترنتی و نرم افزار حسابداری و … را در اختیار شما می‌گذارد که البته این نرم افزارها تنها گوشه ای از نرم افزارهای طراحی شده توسط شرکت می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر با این شرکت، خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد، آشنا شویم.

معرفی شرکت فضای مجازی وبکده

قبل ‌از هر چیزی بهتر است ابتدا با شرکت وبکده آشنا شویم. وبکده یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌هایی است که با داشتن علم و توانایی لازم برای پیاده سازی سخت ترین ایده ها و بهره گیری از سال ها تجربه (بیش از ۱۲ سال سابقه رسمی و حرفه ای) و دانش بروز خود در زمینه کسب و کارهای آنلاین، خدمات اینترنتی، بازاریابی دیجیتال و همچنین طراحی سایت به صورت تخصصی فعالیت می‌کند که در این راستا اقدام به طراحی و برنامه نویسی پکیج های نرم افزاری گوناگون نموده است.

وبکده با هدف بهینه ‌سازی خدمات اینترنتی، محصولات مختلفی را ارائه داده تا افراد بتوانند به‌ راحتی با کمترین زمان ممکن و هزینه مناسب وارد دنیای اینترنت شوند و کسب ‌وکار خود را توسعه و پیشرفت دهند. متخصصینی که در وبکده فعالیت می‌کنند، جزء بهترین‌ها در حوزه کاری خود هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی های خدمات این شرکت، پشتیبانی فوق ‌العاده‌ای است که به شما ارائه می‌دهد.

خدمات وبکده

برای این‌که بتوانید بیشتر با وبکده و طراحی سایت و اپلیکیشن و همچنین نرم افزار های تحت وب توسط این شرکت آشنا شوید، بهتر است خدماتی که توسط آن ارائه می‌شود را بررسی کنید. از مهم‌ترین خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی اختصاصی وب سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی گرافیکی (طراحی لوگو، بنر، پوستر و ui , ux صفحات وب)
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و آی اُ اس اختصاصی برای شرکت ‌ها و مجموعه ها
  • ارائه نرم افزارهای اتوماسیون اداری، فروشگاهی، حسابداری، املاک اینترنتی و …
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته برای تمامی محصولات
  • ساخت فروشگاه‌ های اینترنتی در زمینه‌های مختلف با محصولات گوناگون
  • ارائه سرور، هاست، دامنه و سامانه پیامکی
  • تولید محتوا و سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر)

محصولات وبکده

بهتر است برای آشنایی بیشتر با خدمات وبکده در ابتدا محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می‌شود را بررسی کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید خدمات مد نظر خود را از وبکده درخواست کنید. البته لازم به ذکر است که تمامی نرم افزار های وبکده دارای یک پنل مدیریتی حرفه ای هستند که به صورت کاملا فارسی و به طور ویژه برای کاربران ایرانی طراحی گردیده تا هر فردی بدون نیاز به دانش و مهارت خاصی در زمینه کدنویسی بتواند از عهده کار با سایت برآید. محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می‌شوند عبارتند از:

سایت ساز

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که توسط شرکت وبکده ارائه می‌شود، سایت ساز است. سایت ساز وبکده یک پلتفرم برای ساخت وب سایت است که روند طراحی و راه اندازی وبسایت را برای شما ساده، کوتاه و کم هزینه کرده که شما می‌توانید به آسانی هر چه تمام تر، محتوا و تصاویر و بخش های دیگر وب سایت تان را مدیریت کنید. این خدمت وبکده، فرایند داشتن یک وب‌سایت استاندارد را برای کسب ‌وکار شما در هر حوزه ای که باشد از قبیل تجاری، شرکتی، تبلیغاتی، سازمانی، اطلاع رسانی، خبری، اداری، شخصی و… به راحتی و با قیمت مناسب پیاده سازی کنید.

فروشگاه ساز

محصول دیگر وبکده، فروشگاه ساز است. یک ابزار آنلاین بومی است که برای ساخت فروشگاه‌های اینترنتی به همراه اپلیکیشن کاربرد دارد که این نرم افزار روند پیاده سازی فروشگاه را برای شما بسیار ساده می‌کند بدین شکل که شما می‌توانید با استفاده از قالب های متنوع آن، فروشگاه آنلاین خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با چند کلیک راه اندازی نمایید. این فروشگاه ویژگی‌هایی عالی داشته و سرعتی بالا در پردازش محصولات دارد.

سیستم حسابداری

یکی از خاص‌ترین محصولات وبکده را می‌توان نرم افزار حسابداری دانست. نرم افزار حسابداری تحت وب وبکده، یک سیستم حسابداری مبتنی بر ساختار مورد تایید سازمان امور مالیاتی کشور است که زیر نظر متخصصین و کارشناسان حسابداری طراحی شده تا شما بتوانید به ‌کمک این نرم‌ افزار با خیالی آسوده به حسابرسی فروشگاه‌های مختلف، کسب ‌وکارهایی مانند رستوران و کافی‌شاپ و … را به سادگی در کوتاه ترین زمان ممکن بپردازید که با توجه به اینکه این نرم افزار بر روی سرورهای ابری می‌باشد شما به ‌صورت آنلاین هم می‌توانید داده‌ های خود را ذخیره و پردازش نمایید. در واقع این نرم افزار، یک بسته نرم افزاری مالی برای تمامی کسب و کار ها می‌باشد که همه اقشار و صنوف را پوشش می‌دهد.

املاک ساز اینترنتی

یکی دیگر از محصولات وبکده، املاک ساز اینترنتی است. با استفاده از املاک ساز وبکده می‌توانید یک بنگاه املاک اینترنتی به همراه اپلیکیشن اختصاصی آن راه اندازی نموده که در آن مشاورین املاک، آژانس های املاک دیگر نیز قادر خواهند بود فایل ها و مستغلات خود را در آن ثبت و مدیریت نمایند. این روش بازاریابی اینترنتی باعث تسهیل در خرید، فروش و اجاره ملک های شما می‌گردد و همچنین دسترسی راحت به فایل ها، مشاهده تصاویر آن ها در گوشی های همراه، حذف رفت و آمدها، امکان مقایسه آنلاین بین گزینه های انتخابی برای مشتریان و حذف معایب روش های سنتی از دیگر مزایای این سیستم می‌باشید.

نرم افزار همکاری در فروش

نرم افزار همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ یکی از محصولات بسیار مهمی است که به عنوان اختراع و نوآوری در شورای عالی انفورماتیک کشور و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام شرکت فضای مجازی وبکده ثبت شده است. به‌ کمک این سیستم می‌توانید از فروشنده‌ها و ویزیتورهای مختلف برای پخش کالاها و همکاری در فروش استفاده کنید. که در این نرم افزار، بازاریاب‌ها می‌توانند یک فروشگاه اختصاصی با دامنه ی شخصی و یا ساب دامین با محصولات شما داشته باشند و در کنار آن نیز می‌توانند با استفاده از لینک، پست و بنرهای محصولات شما، آن ها را در شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و …) و یا در سایت، وبلاگ خود را معرفی و به فروش هرچه بیشتر آن کمک نمایند. البته این نرم افزار دارای نسخه های متفاوت و متنوع است که با استفاده از آن می‌توانید تمامی محصولات اعم از محصولات فیزیکی یا محصولات مجازی خود را در آن بفروش برسانید.

آگهی و نیازمندی‌ها

نرم افزار دیگر، آگهی و نیازمندی‌ها است که یک سیستم قدرتمند و هوشمند جهت راه اندازی سایت های ثبت آگهی، نیازمندی ها، خرید و فروش و یا سایت کاریابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. امروزه وب‌سایت‌ و اپلیکیشن های درج آگهی به دو صورت تخصصی و عمومی می‌باشند که با استفاده از این نرم افزار می‌توانید بر اساس نوع فعالیت وب سایت آگهی خود را راه اندازی نموده و به راحتی ایده های خاص خود را پیاده سازی نمایید. این سایت می‌تواند نیازمندی‌هایی مانند آگهی استخدام و فروش کالاهای دست دوم را در اختیار شما قرار دهد.

مارکت پلیس

مارکت پلیس یکی دیگر از محصولات وبکده است که شما با کمک این نرم افزار، می‌توانید Market Place هایی حرفه‌ای بسازید تا فروشندگان بتوانند محصولات خود را در یک فروشگاه به عنوان تامین کننده و فروشنده در معرض دید عموم مشتریان قرار دهند. در واقع این نرم افزار یک فروشگاه اینترنتی می باشد که واسطه و یا هماهنگ کننده بین فروشندگان و مشتریان است که درصدی با فروش هر محصول و یا به صورت حق عضویت ماهانه به مدیریت تعلق خواهد گرفت. به عبارتی این مارکت پلیس، یک فروشگاه است که در آن مجموعه ای از فروشندگان که در یک حوزه یا حوزه های گوناگون فعالیت دارند و انواع محصولات و خدمات گوناگونی را به مشتریان ارائه می‌دهند که این تنوع و گستردگی محصولات باعث جذب بیشتر مشتریان، تسهیل در انتخاب آن ها و نیز فروش بیشتر محصولات خواهد گردید.

فروشگاه ساز فایل و محصولات دانلودی

محصول دیگری که می‌خواهیم از وبکده به شما معرفی کنیم، نرم افزار فروشگاه ساز فایل و محصولات دانلودی است. این نرم افزار، نوعی فروشگاه اینترنتی است که می‌توانید به ‌کمک آن محصولات دیجیتالی و دانلودی از قبیل فایل هایی با پسوندهای pdf ،docx ،psd ،mp4 و … را به ‌صورت اینترنتی به ‌فروش برسانید و همچنین می‌توانید ایده های خود را بدون نیاز به دانش و یا تجربه برنامه نویسی اجرایی کنید و یک وب سایت فروشگاهی بر پایه محصولات دیجیتال داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این فروشگاه امنیت بالایی دارد و امکان درز فایل از آن وجود ندارد.

سایت و فروشگاه دهی

با استفاده از نرم افزار سایت و فروشگاه دهی وبکده می‌توان برای تمامی کسب و کارها اعم از فروشندگان محصولات، مدیران شرکت ها، تجار و غیره یک فروشگاه اینترنتی و یا یک وب سایت در جهت ارائه خدمات و معرفی در کمتر از دو دقیقه ایجاد و راه اندازی نمایید. در این سیستم شما می‌توانید به همه کاربرانتان یک وب سایت و یا فروشگاه اختصاصی (ساب دامین یا دامنه شخصی) با امکانات کامل و حرفه ای در کنار تنوع قالب ارائه دهید.

مزایای استفاده از خدمات وبکده

شاید با خودتان بگویید که چرا باید از خدمات وبکده استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که طراحی سایت و اپلیکیشن و همچنین نرم افزار های تحت وب وبکده زیر نظر متخصصین با تجربه با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی و منطبق با استانداردهای روز و به طور کاملا بومی طراحی، کدنویسی و در حال توسعه نیز می‌باشند. این موضوع باعث ‌شده تا مزایای زیادی برای این خدمات به وجود بیاید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رضایتمندی کامل مشتریان
  • تعرفه مناسب برای خدمات
  • پشتیبانی عالی و حرفه‌ای
  • سازگاری محصولات با سیستم‌های مختلف
  • رابط کاربری آسان محصولات
  • بهره‌گیری از بهترین گرافیست‌ها برای طراحی

با بررسی این مزایا به شما پیشنهاد می‌کنیم با هر کسب و کاری که هستی، می‌تونی از وبکده وب سایتت رو رایگان تحویل بگیری!

هدف وبکده از ارائه این خدمات چیست؟

شاید از خودتان بپرسید که هدف وبکده از ارائه این خدمات چیست؟ در پاسخ باید گفت که وبکده با ارائه محصولات طراحی سایت و اپلیکیشن و نرم افزار تحت وب، تلاش در بهینه‌سازی امور اینترنتی دارد. در واقع محصولات این شرکت به‌طوری طراحی‌شده‌اند که هم سرعت بالایی دارند و هم هر کسی می‌تواند به ‌راحتی از آن‌ها استفاده کند. همین امر هم موجب شده تا وبکده به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در این ‌زمینه تبدیل شود.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال خدماتی مانند طراحی سایت و اپلیکیشن، نرم افزار های تحت وب هستید، پیشنهاد ما به شما بهره‌گیری از خدمات شرکت فضای مجازی وبکده است. وبکده یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اپلیکیشن‌ها و طراح سایت بوده که محصولات بسیار زیادی در اختیار شما قرار داده است؛ از انواع سایت ساز و فروشگاه ساز گرفته تا نرم افزار حسابداری.

شما می‌توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن از وبکده دریافت کنید. تنها کافی ‌است به وب ‌سایت این شرکت مراجعه کنید و با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *