گروه بوران را بیشتر بشناسیم؛ شرکتی که همه در مورد آن صحبت می‌کنند

گروه بوران را بیشتر بشناسیم؛ شرکتی که همه در مورد آن صحبت می‌کنند
  • 1402/12/16
  • گویا آی تی
  • 3

تعداد شرکت‌هایی که در حوزه رسانه‌های دیجیتال، مارکتینگ، فروش و لجستیک فعالیت دارند بسیار زیاد است. اما کمتر شرکتی پیدا می‌شود که هر ۴ فعالیت را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام دهد و در آن موفق باشد. در بین تمامی مجموعه‌های فعال در این حوزه‌ها، شرکتی به نام بوران- Booran وجود دارد که نسب به سایر رقبای خود بیشتر به چشم می‌خورد. شرکت بوران با بیش از ۸ سال سابقه در حوزه رسانه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ، فروش و لجستیک فعالیت دارد.

این شرکت ۱۰۰ درصد خصوصی با فعالیت چندین ساله و تجربه‌ای که از موفقیت‌ها و شکست‌ها به دست آورده‌است، توانسته بسیاری از فرآیندهای لازم برای بیزینس خود را شخصی‌سازی کند. شناخت مجموعه‌های همچون گروه بوران خالی از لطف نیست، برای آشنایی بیشتر با مجموعه Booran Group با ما همراه باشید.

آشنایی با واحدهای فعال در شرکت بوران

شرکت بوران یک مجموعه بزرگ با بیش از ۱۷۰ متخصص در حوزه‌های مختلف است. این افراد در تیم‌های سئو تخصصی، مارکتینگ، کالسنتر و لجستیک اختصاصی مشغول هستند. هر کدام از این تیم‌ها در طی چندین سال و بر اساس تجربه‌های حاصل از موفقیت‌ها و شکست‌های مختلف تشکیل شده‌اند. به همین دلیل می‌توان گفت که هر اقدامی در شرکت بوران با رعایت تمامی اصول فنی، تخصصی و به صورت کار گروهی انجام خواهد شد.

اگر به گروه بوران از بیرون نگاه کنید، یک مجموعه بسیار منظم با مدیریت دقیق خواهید دید که تمامی افراد برای رسیدن به اهداف شرکت تلاش می‌کنند. ناگفته نماند که هدف شرکت بوران تنها مزایای مالی نیست. بلکه رشد تیمی و فردی افراد در بوران مهمترین اصل در انجام فعالیت‌ها است. در ادامه با هر کدام از دپارتمان‌های گروه بوران آشنا خواهیم شد.

تیم حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ بوران

با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی، اغلب کسب وکارها در حوزه دیجیتال باید فعالیت داشته باشند. زیرا تعداد زیادی از مصرف کنندگان یا به عبارتی دیگر، قسمتی از بازار محصولات و خدمات، در این فضا وجود دارد. به همین دلیل در شرکت‌های مختلف بخش دیجیتال مارکتینگ جزو مهمترین بخش‌های بازاریابی و فروش به شمار می‌رود. در Booran Group نیز چندین متخصص دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند که جزو بهترین‌ها در ایران به شمار می‌روند.

طبق بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که تیم دیجیتال مارکتینگ بوران با استفاده از ابزارهای هوشمند و نتیجه‌گرا برنامه‌های تبلیغاتی خود را تنظیم می‌کنند. این در حالی است که سایر تیم‌های مارکتینگ به اغلب این ابزارها دسترسی نداشته یا تخصص کافی برای استفاده از آن‌ها را ندارند.

از دیگر ویژگی های خاص بوران، ساخت پنل اختصاصی بوران ادز می باشد. به همین منظور ارتباط مستقیمی با رسانه های کشور جهت نمایش تبلیغات اختصاصی خود ایجاد کرده است.

گروه متخصصین سئو و رسانه‌های دیجیتال

تیم سئو و محتوای بوران از جمله بهترین تیم‌های فعال در ایران است که تخصص بالایی در حوزه سلامت دارند. این تیم با مدیریت بیش از ۲۰ سایت به نام حوزه سلامت، ماهانه تعداد بسیار زیادی مخاطب دارند. تیم سئوی شرکت بوران از چندین سئوکار حرفه‌ای، مدیر محتوا، کارشناس تولید محتوا و بخش آتلیه تشکیل شده است. هر کدام از این افراد در حوزه کاری خود، حرفی برای گفتن دارند.

تیم رسانه‌های دیجیتال بوران با استفاده از دانش کارمندان خود، استفاده از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها، عملکرد موفقی داشته است. گروه بوران برای راحتی تیم رسانه خود تمامی امکانات را در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهد. این امکانات شامل اشتراک ابزارهای دلاری گوگل هم می‌شود. در حالی که طبق بررسی‌های انجام شده تعداد زیادی از شرکت‌ها به دلیل بالا بودن هزینه اشتراک ابزارهای پرکاربرد سئو، از خرید آن‌ها ممانعت می‌کنند.

بخش کال سنتر آموزش‌دیده Booran

در شرکت بوران بیش از ۶۰ کالسنتر فعالیت دارند. بخش کالسنتر بوران با استفاده از ابزارهای پیشرفته ارتباطی و سیستم فوق‌العاده دقیق CRM، با مشتریان ارتباط پایداری برقرار می‌کنند. استفاده از ابزارهای بروز در گروه بوران منجر به خدمات‌دهی دقیق و بدون مشکل کالسنترها شده است. به همین دلیل هر کدام از کارشناسان فروش فعال در واحد کالسنتر بوران روزانه می‌توانند به بیش از ۱۰۰ تماس مشتریان پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که تیم متخصص و برنامه نویسان بوران سیستم CRM اختصاصی و درون سازمانی بوران را پیاده سازی کرده اند و در اختیار دپارتمان های مربوطه خود قرارداده اند.

لجستیک اختصاصی بوران در سراسر ایران

می‌توان عنوان کرد که شرکت بوران جزو اولین شرکت‌هایی که در ایران است لجستیک اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده است. این شرکت به دلیل محدودیت‌ها و نقص‌های موجود در سیستم لجستیک برون سیستمی، در سال‌های گذشته مانند سایر شرکت‌ها، دچار ضرر و زیان‌های بسیاری شده است. به همین خاطر با برنامه‌ریزی دقیق و آزمون و خطاهای بسیار توانست لجستیک اختصاصی خود را در سراسر ایران راه‌اندازی کند.

طبق بررسی انجام شده، گروه بوران در سراسر ایران بیش از ۲۸۰ نماینده دارد. این نمایندگان موظف هستند که محصول مورد نظر مشتریان را درب منزل، در زمان مشخص شده تحویل دهند و سپس هزینه آن را دریافت کنند. در این حالت می‌توان گفت که لجستیک بوران مانند سیستم عروقی بدن، تمام شهرها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور عزیزمان را پوشش می‌دهد.

برای بوران شدن باید از بوران گذشت

به دلیل تحریم‌های مختلف تمام شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی در کشور با محدودیت‌هایی مواجه بودند و هستند. اما در این سال‌ها ثابت شده است که اگر شخصی یا شرکتی بخواهد فعالیت پایدار و درست داشته باشد، می‌تواند به کار خود ادامه دهد و پیشرفت کند. این صحبت در مورد Booran Group نیز صادق است. با توجه به تیم‌های مختلف این شرکت مانند مرکز تماس حرفه‌ای و لجستیک اختصاصی، می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در ایران نام برد.

طبق تجربه‌ای که اعضای گروه بوران به دست آورده‌اند، باید گفت که این تیم با مواجهه با هر مشکل و محدودیتی از آن عبور کرده و مسیر جدیدی را برای خود می‌سازند. حضور این نمونه شرکت‌ها در ایران به برای رشد اقتصادی، تیمی و فردی افراد بسیار مهم است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. شرکت بوران رو چندسالیه که میشناسم خیلی تو حوزه مارکتینگ فعال هستن و من پنل بوران ادزشون رو تو سایت های مختلف دیدم
    به نظرم در آینده نزدیک خیلی میتونه تو این حوزه سر رو صدا کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *