مزایا و کاربردهای مختلف لاین نوری

مزایا و کاربردهای مختلف لاین نوری
  • 1402/12/26
  • گویا آی تی
  • 0

ما در این نوشته سعی کردیم تا مزایا و کاربردهای لاین نوری را با یکدیگر بررسی کنیم. به طور کلی این نوع از چراغ‌ ها برای کسانی مناسب است که قصد دارند نور ملایم و شیک در فضای زندگی و کار خود داشته باشند و می ‎خواهند با کمی خلاقیت، دکوراسیون مدرن‎ تری داشته باشند.

انواع لاین نوری

انواع این چراغ‌ ها شامل موارد زیر است:

  • چراغ ‎های آویز خطی LED: این چراغ‎ ها از سیم ‎هایی برای آویزان شدن از سقف استفاده می ‎کنند و برای اتاق ‎هایی مناسب است که ارتفاع سقف آن ‎ها زیاد است. همچنین خرید لاین نوری آویز در ایجاد نورپردازی ‎های خیره‎کننده بسیار ایده‎ آل‎ خواهد بود.
  • چراغ ‎های خطی LED روکار: این چراغ ‎ها برای نصب روی سطح سقف هستند و بهترین گزینه برای اتاق‎ هایی است که ارتفاع سقف آن‎ ها کوتاه است.
  • چراغ ‎های LED خطی توکار: این نوع از چراغ‎ ها در بخش‎ های فرورفته ‎ی دیوار، سقف یا هر سطح دیگری قرار می‌ گیرند و خطوط تمیز و ظریفی دارند.

مزیت استفاده از این چراغ‎ ها

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید محصولات روشنایی هستند، می ‎پرسند که چرا باید از بین انواع چراغ ‌ها، چراغ لاینر را انتخاب کرد؟ در اینجا به تعدادی از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

زیبایی ‏شناسی

اگر ظاهر و زیبایی نور برایتان مهم است، پس لاین نوری ال‎ ای‎ دی گزینه‎ ی بسیار خوبی برایتان خواهد بود. این چراغ‎ ها تقریبا با هر محیط و طرحی سازگاری و تطبیق‎ پذیری دارند و فضای چشم ‎نوازی را ایجاد خواهند کرد. امکان ایجاد زوایای سفارشی، منحنی ‎های مختلف و … تنها تعداد اندکی از مزایایی است که استفاده از این نوع چراغ‎ ها برایتان فراهم خواهد کرد.

مقرون ‌به ‎صرفه بودن

یک مزیت آشکار این نوع از لامپ ‎ها مصرف کم آن ‎هاست. از آنجایی که مصرف انرژی در آن‎ ها پایین است و طول عمر آن‎ ها نیز بالا است در نتیجه میزان هزینه ‎ای که برای آن می‎کنید، به مراتب کمتر از یک لامپ

رشته ‎ای یا فلورسنت است.

طیف رنگی مختلف

لاین نوری ال ‎ای ‎دی، طیف وسیعی از رنگ ‎ها، از رنگ سفید سرد تا رنگ سفید گرم را ارائه می دهد؛ یعنی شما می‎ توانید بر اساس حال و هوای فضایتان، انتخاب کنید که از چه رنگی استفاده نمایید.

نگهداری آسان

نصب این گونه از چراغ ‎ها بسیار ساده ‎تر از انواع دیگر است و همچنین لامپ‌ های خطی طول عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع فلورسنت دارند و در برخی موارد تا ۱۳ سال کار می‎کنند. این بدان معناست که به زمان کمتری برای تعویض آن‎ ها نیاز خواهید داشت و نگهداری از آن بسیار آسان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۲۱۵۸۶۴۲ تماس بگیرید و با مشاوران اکووات در ارتباط باشید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *