مراحل تاسیس یک کلینیک زیبایی پر درآمد چیست؟

مراحل تاسیس یک کلینیک زیبایی پر درآمد چیست؟
  • 1402/12/28
  • گویا آی تی
  • 3

تاسیس کلینیک زیبایی، یک سرمایه‌گذاری تجاری پرسود و بلند مدت در ایران است و شما می‌توانید به‌واسطه آن به درآمدزایی فوق‌العاده بالایی برسید. حالا به‌نظر شما، چه دلایلی سبب محقق‌شدن این امر شده‌اند؟ بر چه اساسی می‌توان به راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی به چشم یک شغل پردرآمد و سودآور نگاه کرد؟

مراحل اولیه راه اندازی کلینیک زیبایی

اگر قصد تاسیس کلینیک زیبایی و سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارید، در ابتدا باید اقدامات مهمی را در نظر داشته باشید، برای راه اندازی مهمترین اقدام پیدا کردن یک لوکیشن و مکان مناسب برای مرکز درمانی می باشد، سپس باید برای کلینیک خود حتما اسم منحصر به فرد و برند خاصی انتخاب نمایید، که در صنف شما این اسم انتخاب نشده باشد، زیرا اگر اسم انتخابی شما با دیگر اسامی موجود شباهت داشته باشد، درخواست شما رد می شود و باید نام جدیدی انتخاب کنید.

بعد از انتخاب اسم کلینیک باید دنبال دریافت مجوزها و پروانه کسب آن باشید ، این مجوز به شما اجازه می دهد که خدمات زیبایی را در این کلینیک انجام دهید اما باید بدانید که حق تجویز دارو و انجام و جراحی های پزشکی در این مرکز مجاز نمی باشد، شما باید مرکز درمانی و زیبایی خود را به ثبت برسانید زیرا در صورت انجام این کار، کلینیک شما حالت رسمی و قانونی به خود می گیرد و افراد نگاه مثبت تری به شما خواهند داشت.

ثبت مرکز زیبایی شما باعث می شود که امکان رقابت برای شما مهیا شود و بتوانید خود را با مراکز مشابه مقایسه کنید و عملکرد خود را ارزیابی کنید. یکی از شرایط مهم تاسیس، آگاهی شما در مورد خدماتی است که باید در این مرکز زیبایی و درمانی انجام دهید. زیرا اگر آگاهی کافی در این زمینه نداشته باشید، ممکن است پروانه ی شما باطل شود.

برای کارهای تزریق بوتاکس، لیزر و سایر موارد پزشکی حتما سعی کنید با یک دکتر متخصص زیبایی، یا یک پزشک عمومی همکاری نمایید، چون مدرک پزشکی برای تاسیس کلینیک لازم و ضروری است.

همکاری با پزشکان و نخبگان علمی

در راه‌اندازی کلینیک زیبایی، می‌توانید با پزشکان و متخصصان زیادی که در این زمینه آموزش دیده‌اند و مهارت بالایی دارند، همکاری داشته باشید. شراکت با چنین افراد باتجربه‌‌ای، ضمن اینکه شهرت کلینیک شما را افزایش می‌دهد، به رضایت مراجعه‌کنندگان از دریافت خدمات هم منجر می‌شود..

راه اندازی کلینیک بدون داشتن مدرک پزشکی

اگر قصد شما بع عنوان سرمایه گذار، تاسیس یک کلینیک با دریافت مجوز باشد، طبق عنوان قبلی، از طریق همکاری با پزشکان مختلف، از طریق مدرک طبابت آنها، اقدام به دریافت مجوز و پروانه کسب و کار را نمایید.

شما می‌توانید با احداث یک مطب و مجهزکردن آن با خرید دستگاه لیزر و سایر تجهیزات کلینیک زیبایی، محیطی را برای سرمایه‌گذاری خود بسازید. همچنین می‌توانید مدیریت این محیط را به شخص دیگری واگذار، یا حتی به‌قصد فروش، آن را احداث کنید، نگران قیمت دستگاه لیزر هم نباشید چون شما درهرصورت سود کرده‌اید!

خرید تجهیزات کلینیک زیبایی

هر فرد در هنگام خرید بدون تردید توان مالی خود برای خرید را در نظر می گیرد. ابزار و تجهیزات پزشکی به مرور زمان دستخوش تغییر و تحولات مثبتی شده است. این تغییرات در راستای تسهیل فرایند کار پزشکان و متخصصین محترم و نیز راحتی مراجعه کنندگان می باشد. خریداران محترم باید تصمیم گیری نمایند چگونه تعاملی را بین بودجه خود، آپشن های موجود در تجهیزات و سازگاری و راحتی خود و مراجعه کنندگان با محصولات موردنظر برقرار کنند.

بعد از مراحل بالا، نوبت به خرید وسایل و تجهیزات ضروری کلینیک می رسد، تجهیزاتی از جمله:

  • میز و صندلی
  • مبلمان دکور
  • تخت های بیمارستانی
  • تجهیزات اداری (سیستم کامپیوتر وغیره)
  • وسایل دکوری دستگاه های زیبایی و جوانسازی
  • دستگاه لیزر
  • وغیره

اولین دستگاه مورد نیاز برای شروع کار کلینیک زیبایی

خرید دستگاه لیزر، مهم‌ترین گام شما در شروع کسب ‌وکار است، در واقع، حذف موهای زائد که رویش آن‌ها جزئی از فیزیولوژی بدن است، به‌دلایل زیبایی، بهداشتی و فرهنگی یکی از دغدغه‌های مهم افراد به‌شمار می‌رود، آن‌ها ترجیح می‌دهند این دغدغه را با دستگاه‌های پیشرفته لیزر و حضور افراد متخصص رفع کنند. این یعنی فرصتی ناب برای سرمایه‌گذاری!

دومین لاین زیبایی پر طرفدار در کلینیک های زیبایی

لاین جوانسازی پوست دومین لاین پرطرفدار در کلینیک ها و مطب های زیبایی می باشد، این لاین شامل فعایت های از جمله تزریق بوتاکس و ژل، هایفوتراپی، فشیال، لیفت صورت با آراف فرکشنال یا CO2 فرکشنال، میکرونیدلینگ، مزوتراپی وغیره می باشد، که امروزه بعد از لیزر موهای زائد یکی از پرمراجعه ترین لاین زیبایی می باشد. جهت خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه هایفو۷ بعدی با کارشناسان فروش نویان طب مانلی تماس بگیرید.

چرا باید کلینیک زیبایی تاسیس کنیم؟

درآمد عالی کلینیک زیبایی

در میان کسب‌ وکارهای مختلف حوزه بهداشت و درمان، کلینیک‌های زیبایی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. در واقع، بالارفتن آگاهی مردم نسبت به حفظ سلامتی و زیبایی، تغییر سبک زندگی و معیارهای شخصی و گسترش ترندهای زیبایی غربی، باعث شد که این شغل در بازار پررقابت امروز، انتخاب بکری برای کسب درآمد باشد.

گرایش خیلی از افراد به‌سمت روش‌های مراقبتی و زیبایی، باعث شد که سرمایه‌گذاران برای درآمدزایی قوی از راه‌اندازی کلینیک، به‌دنبال خرید دستگاه لیزر، پاک‌سازی و جوان‌سازی باشند تا دامنه خدمات خود را گسترش دهند. در این راستا، زمانی که مراجعه‌کننده تجربه خوبی از حضور در کلینیک و برخورداری از خدمات داشته باشد، محل کسب شما به پایگاه مشتریان وفادار تبدیل می‌شود.

رو به رشد بودن حوزه صنعت زیبایی

از دهه‌های گذشته تاکنون، صنعت زیبایی به یکی از داغ‌ترین حوزه‌های کسب ‌وکار تبدیل شده است. افراد همواره به‌دنبال راهکارهایی هستند تا با بهبود جذابیت ظاهری خود، اعتمادبه‌نفس‌شان را بالا ببرند. در پی این تقاضای پایدار، مجموعه‌ای از خدمات متنوع مانند لیزر، عملیات‌ زیبایی و درمان‌های پوستی گسترش یافت و افراد توانستند با سرمایه‌گذاری در این زمینه، به بازدهی مالی خوبی دست یابند.

یکی از شاخه‌های کلینیک‌های زیبایی که درحال‌حاضر طرفداران زیادی دارد، کلینیک لیزر است. بنابراین، در ابتدا هرچقدر بیشتر برروی خرید دستگاه لیزر و تجهیزات پزشکی قوی مانور دهید، سود بیشتری از خدمات خود دریافت می‌کنید. آمارهای جهانی، پیشرفت این صنعت را ازنظر اقتصادی به‌خوبی نشان می‌دهد. بنابراین شما با تقبل قیمت دستگاه لیزر و خرید آن، می‌توانید به سودی چندین برابر دست یابید.

پرستیژ کاری بالا

پرستیژ شغلی و جایگاه اجتماعی را نباید در کسب سود نادیده بگیریم. با توجه به تصویری که امروز از تمایلات، علایق و گرایش مردم به جذاب‌شدن می‌بینیم، به‌نظر می‌رسد که راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی، پرستیژ بالایی دارد و در مقابل، سودآوری خوبی هم خواهد داشت.

در حقیقت، خدمات لیزردر سال‌های گذشته دارای رشد تصاعدی بوده است. به همین دلیل، موفق‌ترین و محبوب‌ترین قسمت هر کلینیک زیبایی، بخش لیزر است و فعالان این حوزه کاری، نقش موفقی را در جامعه ایفا می‌کنند. این ازجمله دلایلی بود که افراد زیادی را ترغیب به خرید دستگاه لیزر و سرمایه‌گذاری برروی این بخش اختصاصی کرد.

سرمایه گذاری بلند مدت با خرید دستگاه لیزر تتیانوم از نویان طب مانلی

استانداردهای زیبایی در جوامع و دوران‌های مختلف همواره درحال تغییر است. امروز راه‌اندازی کلینیک‌های زیبایی و لیزر موهای زائد پس‌از جنبه‌های پزشکی و درمانی به یکی از سودآورترین و روبه‌ رشدترین مشاغل دنیا تبدیل شده است. بر همین اساس، شما برای سرمایه‌گذاری بر احداث چنین کلینیکی، نیاز به تجهیزاتی با کیفیت خوب و کارایی‌های پیشرفته دارید.

شما با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با شرایط نقد و اقساط، می‌توانید کلینیک خود را به وسایلی مجهز کنید که جواب‌دهی سریعی دارند و برای همه افراد با هر شرایط پوستی مناسب هستند. همچنین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم نویان طب مانلی، با نمونه‌های مشابه خود در بازار یکسان است ولی به نسبت کارایی‌هایی که ارائه می‌دهد، به‌صرفه و اقتصادی به‌نظر می‌رسد.

مجموعه نویان طب مانلی، با آگاهی از این موضوع، تلاش کرد تا برای پزشکان و سرمایه‌گذارانی که هدف تاسیس یک مرکز زیبایی را در سر می‌پرورانند، تجهیزاتی پیشرفته و نوین در نظر بگیرد تا با نیاز و انتظارات مشتریان هماهنگ باشد. بنابراین، پرداخت قیمت دستگاه لیزر و خرید آن از این مجموعه، در نهایت به نفع خودتان و کلینیک‌تان تمام خواهد شد.

جمع‌بندی

سودی که از خرید دستگاه لیزر و احداث کلینیک زیبایی به‌دست می‌آورید، فراتر از چیزی است که فکر می‌کنید. در سال‌های اخیر، با پیشرفت علم پزشکی و ساخت تجهیزات جدید، وجود کلینیک‌های تخصصی زیبایی هم در تمامی شهرها به‌طور چشمگیری افزایش یافته، در این راستا، خدمات لیزر موهای زائد، یکی از پرطرفدارترین خدماتی بود که مورد استقبال افراد به ‌ویژه بانوان قرار دارد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه های لیزر، جوانسازی و کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: ۰۹۱۲۹۰۹۶۳۵۸

@noyanteb_manelyاینستاگرام نویان طب مانلی :

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *