مرکز پخش تجهیزات دندانپزشکی دنتال منت تضمین مناسب ترین قیمت بازار

مرکز پخش تجهیزات دندانپزشکی دنتال منت تضمین مناسب ترین قیمت بازار
  • 1400/6/22
  • رقیه کرد
  • 0

شرکت دنتال منت یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی است و سیاست شرکت بر مبنای تهیه بهترین مواد دندانپزشکی با مناسبترین قیمت و تضمین اصالت کالاهاست.

ارسال به موقع، ضمانت بهترین قیمت و همچنین اصالت برند محصولات، سه اصلی است که دنتال منت همواره به آن پایبند بوده و با رعایت آن بستری جامع، جهت دسترسی به برندهای متنوع و مطرح جهانی را به آسانی و تنها با چند کلیک، برای جامعه دندانپزشکی ایران فراهم آورده است.

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع تجهیزات دندانپزشکی،مواد دندانپزشکی و کاربرد آنها آشنا کنیم.

تجهیزات دندانپزشکی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دندانپزشکان برای ارائه خدمات بهتر و راحتی مراجعان خود هنگام معالجه نیازمند تجهیزات دندانپزشکی بروز و کارا میباشند. به خصوص اینکه در هنگام مراجعه به دندانپزشکی حتما وسایل و تجهیزات کار نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب مینماید، از یونیت یا صندلی بیمار گرفته تا وسایلی که دندانپزشک آنها را برای درمان دندانشان استفاده میکند و همچنین بهداشت و استریلیزه بودن محیط دندانپزشکی برای مراجع کنندگان بسیار مطلوب است و باعث رضایت و خشنودی آنها میشود.

در ادامه به معرفی تجهیزات دندانپزشکی می پردازیم. که شما برای تهیه هر کالایی از میان لیست تجهیزات دندانپزشکی به راحتی قادر باشید تا محصول مورد نظر خود را به کمک این دسته بندی ها پیدا نموده و با صرف کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

  • اینسترومت دندانپزشکی
  • یونیت دندانپزشکی
  • تجهیزات استریل
  • تجهیزات اندو دندانپزشکی
  • تجهیزات تصویر برداری
  •  تجهیزات عمومی

اینسترومنت دندانپزشکی

اینسترومنت دندانپزشکی شامل ابزارهایی همچون آنگل، توربین، موتورهای روتاری،موتور های ایمپلنت،میکرو موتور ها میشود. این ابزار بدلیل استفاده مداوم دندانپزشکان و پرکاربرد بودنشان از اهمیت زیادی برخوردار میباشند نکته تعیین کننده در خرید اینسترومنت دندانپزشکی قیمت و کارایی بالای آنها میباشد .شرکت دنتال منت مجموعه ای کامل از اینسترومنت های دندانپزشکی موجود در بازار را برای انتخاب قدرتمندانه و هدفمند شما دندانپزشک گرامی ارائه میدهد.

یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی به ابزارهای بزرگ و اساسی دندانپزشکی می باشند،که مهم ترین این دستگاه ها صندلی دندانپزشکی می باشد. بسیاری از افراد به دلیل کمبود بودجه از یونیت دسته دوم استفاده میکنند که این امر به دلایلی بهداشتی توصیه نمی شود. در شرکت پخش مواد دندانپزشکی دنتال منت یونیت های ارزان و با کیفیتی وجود دارند که نیاز های شما را برآورده می کند.

یونیت دندانپزشکی یک استیشن درمانی اصلی برای هر مطب دندانپزشکی است. این امکان را برای بیمار فراهم می کند که بتواند راحت بر روی آن قرار گرفته و پوزیشن دهی شود تا اقدامات لازم برای او انجام شود. یک یونیت به طور کلی شامل صندلی دندانپزشکی برای قرارگیری و پوزیشن دهی بیمار ، هولدر ابزار با  انواع ابزارهای روتاری متصل شده ، یک چراغ سیالییتیک برای روشنایی محل درمان ، یک اسپیتون و سیستم آسپیراسیون می باشد.

صندلی دندانپزشکی در انواع مختلف و قیمت های گوناگون وجود دارد، اگرچه برخی گول یونیت ارزان قیمت را میخورند اما با توجه به کاربردهای اساسی و ظاهر خاصی که به مطب شما داده و آن را شیک و بروز می کند، ارزش خرید یونیت با کیفیت را برای شما دندانپزشکان عزیز دارد.

تجهیزات استریل

وسایل دندانپزشکی که در دهان بیمار استفاده می شوند بعد از استفاده باید به طور کامل استریل و ضد عفونی شوند. ضد عفونی باید با حرارت، بخار و مواد ضد عفونی کننده انجام شود میتوان تجهیزات دندانپزشکی نظیر پنس،سوند،تیغه برش و… را بوسیله این تجهیزات استریل کرد.

اتو کلاوها از مهم ترین این تجهیرات می باشند و کار را برای شما دندانپزشکان آسان کرده و تسریع می بخشد.هر دندانپزشکی باید در مطب خود یک اتوکلاو داشته باشد تا تمامی تجهیزاتی که هنگام مداوای بیماران استفاده نموده را استریل کند تا بیماری های خطرناکی خونی از جمله ایدز و…که از این راه ها انتقال پیدا می کنند از بین بروند.

شما میتوانید دستگاه پک اتوکلاو و دستگاه روغن کاری اتو کلاو را از فروشگاه اینترنتی دنتال منت تهیه کنید تا عمر دستگاه و تجهیزات دندانپزشکی شما افزایش یافته و همچنین مراجعان از این حجم از توجه شما به سلامتی آنها قطعا خشنود خواهند شد چرا که استریل بودن تجهیزات دندانپزشکی برای اغلب مردم اهمیت زیادی داشته و حق طبیعی آنان است.

تجهیزات اندو دندانپزشکی


تجهیزات اندودانتیکس یا همان تجهیزات اندو در دندانپزشکی جهت بالا بردن دقت و صرف زمان کمتر در درمان ریشه دندان برای دندانپزشکان بسیار کاربردی است شما میتوانید تجهیزات اندو مورد نیاز خود را در برند های مختلف با کیفیت، ارزان قیمت و با توجه به بودجه خود از فروشگاه دنتال منت بخش خرید تجهیزات و دستگاه ها تهیه نمایید.

تجهیزات تصویر برداری(عکس برداری)

از لازمه های یک مطب مجهز برای آسودگی مراجعان آن کامل بودن تجهیزات آن مطب است در گذشته بسیاری از بیماران برای تهیه رادیوگرافی دندان مجبور بودند به بیمارستان ها و مراکز تصویر برداری مراجعه کنند اما امروزه دندانپزشکان با خرید تجهیزات تصویر برداری شامل دستگاه گرافی، سنسور RVG، دوربین های مخصوص تصویر برداری از داخل دهان، CADCAM  نیاز خود و مراجعانشان را با قیمت پایین تسریع می بخشند.

تجهیزات عمومی

این تجهیزات عبارتند از: لایت کیور، آماگا موتور، ساکشن می باشد.برای خرید این محصولات و با قیمت مناسب میتوانید از سایت دنتال منت بازدید نمایید.

مواد دندانپزشکی

انواع و اقسام مواد مورد استفاده در شاخه دندانپزشکی بسیار زیاد بوده و تقریبا کمتر شرکتی توانایی لازم در فعالیت نمودن در تمامی این شاخه ها و ارائه تمامی این مواد از نوع مواد دندانپزشکی را در خود نخواهد داشت. از آن جایی که قیمت دلار و ارز در کشور ما به صورت مرتب در طی چند سال اخیر در حال نوسان می باشد، در همین راستا شرکت دنتال منت تصمیم گرفته است تا به منظور رعایت حال شما مشتریان محترم و همکاران گرامی، حداقل سود ممکن را برای کالاهای خود در نظر گرفته و در نتیجه محصول مورد نظر راه به مشتریان ارائه دهد. که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت لازم را داشته باشد.

سیفتی باکس

سیفتی باکس(Safety Box) از جمله مهم ترین وسائل در شرایط حال حاضر جهانی به شمار می رود. شما می توانید این وسیله را در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، دندانپزشکی ها و بسیاری دیگر از قسمت های بهداشتی در سرتاسر جهان ملاحظه نمایید. در واقع وسیله ای است که به دلیل افزایش میزان زباله و مواجه با بحث های جدیدی همچون زباله گرد ها به کرات کاربرد پیدا کرده و در طی زمان نیز به احتمال زیاد میزان کاربرد آن ها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 الکل طبی ۷۰ درصد در ظرف ۵ لیتری

از جمله مواد دندانپزشکی ای که توسط شرکت دنتال منت تهیه و توزیع می گردد، توزیع الکل طبی ۷۰ درصد آن هم در ظرف های بزرگ ۵ لیتری می باشد. از آن جایی که این محصول تولید شده در کشور عزیز خودمان ایران می باشد، به همین جهت، با قیمتی بسیار به صرفه نیز توزیع می شود.

نخ بخیه ویکریل

نخ بخیه بسیار با کیفیتی به نام نخ بخیه ویکریل می باشد. نخ های بخیه در بسته های متفاوت و با اندازه و ظرفیتی متغیر در بازار ارائه شده و براساس نوع کیفیت، برند شرکت تولید کننده هر یک از آن ها و از همه مهم تر تعداد و اندازه نخ های بخیه ای که در هر بسته موجود می باشد، برای آن ها میزان قیمتی متفاوت و مخصوص به خود تهیه می شود.

 ماسک بوفالو

مدتی است که در کنار رواج استفاده از ماسک، نوعی خاص از ماسک تحت عنوان ماسک های بوفالو رواج یافته است، و در همین راستا و با افزایش سطح تقاضا نسبت به این وسیله، شرکت دنتال منت نیز در جهت تهیه و توزیع مناسب این محصول گام برداشته و یکی از با کیفیت ترین و با صرفه ترین مدل های این مدل از ماسک را تهیه و توزیع می نماید.

 سرم شستشو

سرم شستشو را باید یکی از پر مصرف ترین موارد ممکن در امر و زمینه مواد دندانپزشکی آن هم از نوع مصرفی نامید. شرکت ما از جمله با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین مدل های سرم های شستشو را که برای کار دندانپزشکان دارای ضرورت بسیار زیادی می باشد را توزیع می نماید.

 کاور کفش

کاور کفش از جمله موارد پر مصرف در دندان پزشکی محسوب شده و تقریبا استفاده از آن رواج بسیار زیادی یافته است.

 خرید مواد دندانپزشکی

مواد و تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین فروش ویژه مواد دندانپزشکی را از فروشگاه اینترنتی دنتال منت به نشانی https://dentalment.com خریداری کنید.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *