خلاص شدن از شر ایمیل‌های کلافه کننده گوگل پلاس !!!

خلاص شدن از شر ایمیل‌های کلافه کننده گوگل پلاس !!!
  • 1390/6/18
  • علیرضا
  • 8

Google Plus ، شبکه اجتماعی جدید گوگل که خیلی ها را شیفته ی خود کرده است و ظاهرا سیر صعودی آن ادامه دارد . شاید شما هم یکی از کاربران این سرویس جدید گوگل باشید . فعالیت های شما در شبکه های اجتماعی شامل انواع مختلفی میشود . مثلا کامنت میدهید و یا مطلبی را پست میکنید ، لایک میزنید و یا پلاس وان میدهید .  البته همه این موارد فقط به خودتان ختم نمیشود و دوستان شما هم کارهایی انجام میدهند ( مثل کامنت گذاشتن در پست های شما ) که از طریق سیستم اطلاع رسانی سایت ، به اطلاع شما میرسد . همه این کارها وضعیت های شما را مشخص میکنند .

ولی آیا باورتان میشود که گوگل پلاس برای 11 وضعیت شما ایمیل ارسال میکند و این یعنی هر روز باید ایمیلتان را پاکسازی کنید . موارد جدید را یا “خوانده شده” علامت گذاری کنید و یا حذفشان کنید . آیا میتوانید این کارها را هر روز و هر روز و هر روز انجام دهید ؟؟؟

برای 99 درصد افراد این وضعیت کلافه کننده است ، مخصوصا آنهایی که سر و کارشان با ایمیل باشد ، نمیتوانند میان حجم زیادی از ایمیل ها جستجو کرده تا ایمیل مورد نظر را پیدا کنند .

اما گوگل هم امکانی را برای شما فراهم کرده است تا از شر این ایمیل ها خلاص شوید . با گویا آی تی همراه باشید …………

ابتدا به وبسایت گوگل بروید . از قسمت بالا و سمت راست روی تصویر پروفایلتان که در نوار مشکی رنگ قرار دارد ، کلیک کنید . اکنون از بین چند گزینه ای که وجود دارد ، روی گزینه ی  Account Settings کلیک کنید .

در صفحه جدید ، از قسمت سمت چپ ، گزینه +Google را انتخاب کنید .

سپس گزینه هایی در سمت راست به نمایش در خواهند آمد . بخشی با نام Receive notifications وجود دارد که مربوط به دریافت پیام های اطلاعاتی است . در زیر این قسمت ، وضعیت هایی را مشاهده میکنید که در صورت رخ دادن آن ها ، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد . به عنوان مثال هنگامی که یکی از دوستان شما در پست شما کامنت بگذارد . اینجا همان قسمت مهم کار است . اگر قصد دارید هیچ ایمیل برای شما ارسال نشود ، کافیست تیک کنار همه موارد را بردارید .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
    1. با سلام
      براتون دعوتنامه ارسال شد
      ميتونيد پروفايلتون رو تشكيل بديد
      موفق و پيروز باشيد

  1. با سلام…
    شرمنده شما..مي تونم ازتون خواهش كنم دعوتنامه گوگل پلاس براي من بفرستين…
    ممنونم…
    آرزوي موفقيت و سلامتي براي شما…

    1. سلام مرتضی جان .
      دعوتنامه براتون ارسال شد .
      موفق باشید ………

    2. صميمانه سپاسگذارم عليرضا جان…
      آرزوي موفقيت وسلامتي برات دارم…
      شاد باشي و پيروز…

    3. خواهش میکنم مرتضی جان .
      و همچنین ………..

  2. سلام دوست عزیز
    خواستم بدونم این اموزش مربوط به گوشی اندروید هم هست یا فقط مختص ویندوزه
    باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *