واکمن و مسابقه‌ی بزرگ و زنده‌ی موسیقی پاپ

واکمن و مسابقه‌ی بزرگ و زنده‌ی موسیقی پاپ
  • 1390/10/17
  • ITTeach
  • 0


واکمن یادتان هست؟ شاید این روزها دیگر کسی از واکمن استفاده نکند، اما واکمن برای خیلی‌ها نوستالژی شیرین روزهایی نه چندان دور را به ذهن می‌آورد و برای جوان‌ترها نمادی است از پیوند قدیمی موسیقی و فناوری. مسابقه‌ای که این روزها به‌ابتکار سونی‌اریکسون و با هم‌کاری مجله‌ی چلچراغ در حال برگزاری است، دوباره نام واکمن را زنده کرده است. این مسابقه‌ی اینترنتی در حقیقت برنامه‌ای برای معرفی یکی از گوشی‌های جدید سونی‌اریکسون با نام Live with Walkman است، گوشی‌ای با قابلیت‌های ویژه برای گوش کردن و پخش موسیقی.

این مسابقه که با نام «مسابقه‌ی بزرگ موسیقی پاپ ایران» برگزار می‌شود، به‌مدت بیست روز ادامه خواهد داشت و در آن، هر روز یک سوال در رابطه با موسیقی پاپ امروز ایران مطرح می‌شود؛ به این ترتیب این مسابقه به‌نوعی حال و هوای «لایو» یا زنده هم دارد.

در این مسابقه برخی از چهره‌های شناخته‌شده و قدیمی مجله‌ی چلچراغ در طراحی پرسش‌ها و در نظارت و داوری آن حضور خواهند داشت و برای برندگان مسابقه نیز جوایز متعدد (و البته وسوسه‌کننده‌ای!) شامل یک سفر پنج روزه به دوبی و تعدادی گوشی Live with Walkman سونی اریکسون در نظر گرفته شده است.

برای شرکت در این مسابقه باید ابتدا در سایت آن (به‌نشانی www.ppq.ir) ثبت نام کرد و پس از آن به‌مدت بیست روز (از تاریخ مشخص‌شده) به سوالاتی که هر روز در سایت قرار می‌گیرد پاسخ داد. در ضمن می‌توان از طریق صفحه‌ای که در سایت در نظر گرفته شده، از دوستان نیز برای شرکت در مسابقه دعوت کرد که این کار البته برای شرکت‌کننده امتیاز هم دارد. اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی این مسابقه و هم‌چنین اطلاعات کامل‌تری درباره‌ی گوشی سونی‌اریکسون مدل Live with Walkman در سایت یادشده موجود است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *